Boer zoekt vrouw

ja die broer van Annemarie is veel opener dan zij… Leuke vent… jammer dat hij haar niet echt advies geeft maar duhuh… heeeeeel verantwoord gewoon zelf de keuze geeft…

Ik denk dat ze voor Adriaan gaat… Lekker groot en handig voor op de boerderie!

En Harrie heeft zelf een bedrijf waar hij niet weggaat/wil… Tjsa… boer zoekt boer… DAT gaat niet in de praktijk… En de praktijk telt ook mee toch? :shifty: :shifty: :roll: :roll:

Frank en Judith vind ik helemaal goed!!!

Gijsbert en Femke; klopt ook…in mijn ogen

Die Annemiek wil Richard ook niet… Tijdens dat etentje zei ze een paar keer “we moeten nog kijken hoe het loopt; we kennen elkaar ook nog maar net”… neeeeeee… ik denk dat die wel gaat.

(Van) Marcel vind ik niks… :lol:

@salt wrote:

Gijsbert, leuke keus, het zal mij benieuwen of ze het volhouden. Maar kan hij niet eens een weekendje weg? Zelfs geen vakantie? Ik ken boeren die dat wel kunnen.

Ik ken ook boeren die dat ook niet kunnen.

Niet de financiële middelen om een vervanger te regelen e.d.

Wel jammer.

Ik vind het trouwens bij Gijsbert zo leuk om te zien hoeveel plezier hij in zijn werk heeft.

Hij runt zijn bedrijf echt met veel liefde.

Ik herken mijn man (ook boer) er heel erg in.

Gijsbert :thumbup:

Frank…tja, hij wist het idd. maar als hij nu niet helemaal hoteldebotel verliefd is dan vraag ik mij af of ze het gaan redden. dan toch maar practisch kiezen?

Annemarie, leuke broer :mrgreen:

ze zien er alleen het zelfde uit alleen is zij dan vrouw :wink:

Richard idd. maar zien hoe het loopt, hij loopt nogal hard van stapel geloof ik!

Marcel, logisch dat het Ksenia wordt. Vindt Marita ook wel een zeur!

Het was wederom, weer leuk.

Gijsbert, ik denk dat het niet stand gaat houden. volgens mij zijn ze veel te verschillend.

Frank, ik denk ook dat hij voor Judith gaat, ik vind haar ook beter bij hem passen. hij wist idd ook dat Anita ging studeren, maar dat wist Anita zelf ook, ze had misschien beter niet mee kunnen doen als ze nu niet wil geven.

Annemarie, zal mij benieuwen…ik denk dat er meer liefde zit tussen haar en…ik weet niet meer hoe hij heet, niet Harry in ieder geval. Ik heb al die tijd Harry gedacht, maar begin steeds meer te denken dat ze eerder vrienden zijn. Die ander biedt haar beter tegenwicht denk ik.

Marssssèèèl, brrrr. Absoluut Ksenia. ik krijg bij beide t gevoel dat t ze niet echt warme types zijn

Richard…tja, ik denk dat Annemiek gewoon niet wil.

Frank

Had ie niet even eerder kunnen bedenken dat ie Anita wel leuk vind maar dat ze nog vier jaar moet studeren!

Hij gaat voor die andere meid denk ik, maar jammer dat de praktische redenen voor gaan. Al begrijp ik ook wel dat ie zegt dat ie nu toch wel graag een vrouw naast zich wil en niet nog vier jaar op die vrouw willen wachten.

Wel bijzonder dat ze zo gearmd stonden, Anita was erg verdrietig…

Gijsbert

Vind ik de leukste boer.

En natuurlijk, alles wat van ver (en uit Friesland) komt is lekker.

Mijn man kan er over mee praten, hihi!

Dat haar woning steriel is… zijn woning mag ook wel meer die richting op; wat moderner ofzo…

Het leuke aan Annemarie is… inderdaad haar broer.

Nog steeds denk ik: Zij zoekt geen man, maar een knecht.

Ik vind Harrie te lollig, en Adriaan is een goede sterke knecht!

Ze woont trouwens vlakbij. Vorige week stond ze in de krant omdat onze bakker een taart bij haar langs bracht als dank voor de reclame die ze voor hem had gemaakt in een aflevering door het brood ofzo wat ze op tafel had.

Marcel

Gaat voor Ksenia.

Het enige leuke bij Marcel is zijn badkamer geloof ik.

Alleen wel een contrast vonden wij (man en ik) zo’n prachtige badkamer en dan die keuken… :lol:

Richard

Dat is een boer waar ik niet zoveel over te zeggen heb. blugh

Richard lijkt op mijn stiefvader (qua haar en gezicht), maar mijn stiefvader is veeeeeel leuker!

Ik vind die Marcel gewoon een eng mannetje :silenced: …gewoon echt :sick: . Snap ook niet wat die meiden in 'm zien…

Ik vind Adriaan geinig :mrgreen: , al ben ik het met jullie eens dat zij eerder een werkpaard zoekt :mrgreen:

Gijsbert en Femke :dance: :dance: Ik ben wel benieuwd of het blijvend is, maar voor nu vind ik het een leuk koppel.

En dan Frank…Misschien ben ik wel heel kort door de bocht, maar als je toch echt gek bent op iemand, dan kun je toch wel 4 jaar wachten? Man, ik heb ook heel wat jaren gereisd tussen studentenhuis, thuis en thuis van vriendje van destijds. Ook 4 jaar volgehouden. Vier jaar klinkt nu natuurlijk nog vreselijk lang, maar joh, die studenten van tegenwoordig vreten toch ook niks uit :wink: (Als mijn studenten dit lazen, hahaha) Kan ze mooi elke keer naar Frank! Ik vind het op zich wel heel slim van Anita dat ze niet haar studie overboord zet. Als Frank Judith kiest op basis van praktische redenen…hoe lang houdt zo iets stand?

Had die broer van Annemarie niet mee kunnen doen? Is voor ons veul leuker om 10 weken ofzo tegen aan te kijken :mrgreen: Let op, daar komen ook nog reacties van dames op richting de redactie van BZV!

Ik heb het gister voor de 2e keer gekeken haha, dus ik ken ze allemaal amper, maar het is best grappig eigenlijk :lol: :lol: (heb het nooit gekeken eigenlijk, dus had niet echt een idee hoe het allemaal was) Misschien nog eens op uitzendinggemist spieken :wink:

Ik zat gisteren bij mijn so te kijken, en mijn sv kon zijn klep niet houden toen Gijsbert en Femke het gesprek hielden waarin hij ging opbiechten dat hij voor haar zou gaan kiezen. Ik begreep achteraf dat zij ideeen had hoe ze het in konden gaan vullen in de toekomst? Kan iemand vertellen wat er zo’n beetje gezegd is?

@Femke Fataal wrote:

Ik zat gisteren bij mijn so te kijken, en mijn sv kon zijn klep niet houden toen Gijsbert en Femke het gesprek hielden waarin hij ging opbiechten dat hij voor haar zou gaan kiezen. Ik begreep achteraf dat zij ideeen had hoe ze het in konden gaan vullen in de toekomst? Kan iemand vertellen wat er zo’n beetje gezegd is?

Ik zou het je niet meer kunnen vertellen.

Uitzending gemist weet raad!

@Anita-1982 wrote:

@Femke Fataal wrote:

Ik zou het je niet meer kunnen vertellen.

Uitzending gemist weet raad!

Helaas kan ik die ook niet raadplegen, vorige week hebben mijn man en één van zijn vrienden de computer geupdate en sindsdien heb ik geen geluid op de computer :wall: .

Het was iets over het ver uit elkaar wonen en dat Gijs zich niet zomaar ieder weekend naar Friensland zag komen. Toen zei Femke dat ze dat wel begreep en dat dat initiatief dan bij haar vandaan moest komen om zijn kant op te komen en dat ze dat wel zag gebeuren. Ofzo…

Heb het nog even voor je weer bekeken, in dat gesprek zegt Femke dat ze het aandurft om het te proberen op de boerderij met Gijsbert, en dat josé meer in het boerderijleven zit, maar dat zij zich wel wil en kan aanpassen, en vervolgens vertelt Gijsbert dat hij voor haar wil gaan.

Ik ben benieuwd hoe het met die 2 gaat lopen. Maar ik vind het wel leuk dat ie zijn gevoel volgt. Verder zit er maar weinig emotie in dit seizoen.

Hmm nee klopt, echte liefdes zie je niet ontstaan…

Marcel die zijn dames aldoor maar peilt hoe een kans hij bij ze maakt, zonder dat hij zelf over zn gevoel praat… Frank die verstandelijk kiest omdat hij geen 4 jaar wil wachten… Annemarie, emotie; wat is dat? :mrgreen: Annemarie wil alleen pannekoeken met inhoud, maar de rest mag oppervlakkig :mrgreen:, en Gijsbert vind ik dan nog wel de leukste!

@Flier wrote:

Annemarie wil alleen pannekoeken met inhoud, maar de rest mag oppervlakkig :mrgreen:

Daar moest ik ook zo om lachen.

Niet lezen als je het niet wilt weten :slight_smile:

Mijn collega is bevriend met Berber en volgens haar kiest hij toch Anita. Maar misschien houdt Berber haar ook voor de gek, dus het blijft fifty-fifty :mrgreen: ) Ze had nl. ook gezegd dat ze er allang uit lag en dat bleek ook niet zo te zijn

Pumba, blijft toch gissen met je berichtje :lol:

Ik denk nu dus toch nog steeds Judith die erdoor is… :wink:

:mrgreen: