Boer zoekt vrouw

@Femke Fataal wrote:

@Anita-1982 wrote:
@Femke Fataal wrote:
Ik zat gisteren bij mijn so te kijken, en mijn sv kon zijn klep niet houden toen Gijsbert en Femke het gesprek hielden waarin hij ging opbiechten dat hij voor haar zou gaan kiezen. Ik begreep achteraf dat zij ideeen had hoe ze het in konden gaan vullen in de toekomst? Kan iemand vertellen wat er zo’n beetje gezegd is?

Ik zou het je niet meer kunnen vertellen.

Uitzending gemist weet raad!

Helaas kan ik die ook niet raadplegen, vorige week hebben mijn man en één van zijn vrienden de computer geupdate en sindsdien heb ik geen geluid op de computer :wall: .

Als je de aflevering terugkijkt kan je ook de ondertiteling aan zetten. Das misschien een oplossing :wink:

En anders word het herhaald deze week, ik geloof op woensdag!! :wink:

Hebben jullie de roddel al gelezen dat Ksenia al zwanger zou zijn? Ik kwam hem tegen en dacht: het kan, maar het kan ook een echte roddel zijn …

Lijkt me sterk dat ze het eerder dan 12 weken zwanger wereldkundig bekend maken als dat zo mocht zijn. En wanneer zijn de laatste opnames dan gemaakt?

@welkom wrote:

Als je al meer wilt weten over Marcel en niet wil wachten totdat alle uitzendingen zijn geweest, lees dan maar eens de spoiler, anders echt niet lezen, want onthult veel. Ik heb het van een collega, waarvan een vriend van haar een familielid is van Marcel.

:mrgreen: Marcel wordt in 2011 nog papa dankzij Ksenia

Zie hierboven :smiley:

Wahahah ik had geen zin om het hele topic door te spitten :wink:

Maar het komt dus uit meerdere richtingen :wink:

Het weekje op de boerderij was de eerste week van november.

Op forum fok staan ook diverse spoilers :shock: Ik heb trouwens niet alles gelezen, ben ik te lui voor maar jee wat een roddels e.d. gaan er toch de lucht in.

2 bijv.

Frank en Anita zouden al een relatie hebben voor het programma

En die Yvonne van Gijsbert zou een kindje krijgen van 1 van die 3 broers :lol:

Vanaf hier begint ongveer de spoilers e.d.

Dat doen Marcel en Kensia dan wel snel…

Boer Richard kiest ook voor Annemieke, hij heeft iemand leren kennen buiten het programma om. ( stond in de Weekend )

Boerin Annemarie kiest voor Harry ( dat gaat tenminste de ronde )

@tijgertje1982 wrote:

Dat doen Marcel en Kensia dan wel snel…

Boer Richard kiest ook voor Annemieke, hij heeft iemand leren kennen buiten het programma om. ( stond in de Weekend )

Boerin Annemarie kiest voor Harry ( dat gaat tenminste de ronde )

Waar gaat die ronde ?

Ik woon in Valkenburg (zuidhollandse) en Wassenaar ligt er tegenaan.

Mijn buurvrouw was 2e kerstdag gaan fietsen hier in de omgeving en toen moest ze door hevige sneeuwval lopend verder. Toen ging ze aan twee vrouwen vragen of dat weggetje nog lang was. En toen keek ze eens goed en zei ze: Hey ik ken jou van de t.v.

En toen had Annemarie best negatief gedaan, ze vond het duidelijk niet leuk dat mijn buuf dat zei.

Haar moeder liep er naast en die had gezegd; zeg er verder maar niets over… :think:

Dus wij vermoeden dat Annemarie nu alweer alleen is…

Die ronde heb ik gelezen in een roddelblad. Kan best zijn dat ze in de serie voor Harry kiest en dat ze nu al weer uit elkaar zijn…

Gijsbert heeft voor Femke gekozen, die volgens de geruchten de laatste tijd niet meer gesignaleerd is op de boerderij van Gijsbert. Geruchten ook dat Gijsbert in real life een vrij norse man. Daarnaast het gerucht dat Annemarie uiteindelijk Harrie heeft gekozen, maar deze twee zijn ondertussen ook al niet meer bij elkaar. Richard heeft een paar weken terug nog de vrijgezelle beest uitgehangen in een disco in Doetinchem, dus die heeft er blijkbaar ook niks aan overgehouden. Frank heeft Anita gekozen, geruchten dat ze al iets hadden voordat de uitzendingen van start gingen. De relatie is ondertussen al gestrand. Marcel woont samen met Ksenia en ze zou al zwanger zijn.

Als de geruchten waar zijn, dan is het qua liefde een teleurstellend seizoen.

@Chelleke wrote:

2 bijv.

Frank en Anita zouden al een relatie hebben voor het programma

En die Yvonne van Gijsbert zou een kindje krijgen van 1 van die 3 broers :lol:

Ik weet uit zeer betrouwbare bron, dat die 2e niet waar is :smiley: Maar daar staat het volgens mij ook als grapje

Ben erg benieuwd naar de reünie die ze altijd uitzenden, wat er uiteindelijk is blijven plakken etc… Ben bij de meeste erg benieuwd.

En die roddels gaan altijd. Vorig jaar ging ook de roddel dat Jos al met een andere vrouw gezien was en dat hij niemand overhield, maar in het echt zijn ze nog steeds bij elkaar, wonen ze samen en zit ze zelfs mee in zijn bedrijf.

Aaah wel ja joh…ik wacht ik rustig af wat allemaal waar is :thumbup:

:dance: :dance: :dance: :dance:

Ik zit er straks weer klaar voor!!!

:dance: :dance: :dance: :dance:

Woeiii, ik ook :slight_smile:

Zo benieuwd voor welke ‘knecht’ Annemarie kiest :wink: :mrgreen:

Volgens de laatste geruchten Harrie? Maar we zullen het idd zien! Ook wij zitten er klaar voor!

Nog een half uurtje… :dance:

Aaaah Marita, wat een lieverd

Ik heb er weken over moeten nadenken maar zag vanavond ineens de gelijkenis. Marcel lijkt op een aardappel! :o

zijn eigen aardappel dan :mrgreen: