@mayo28 wrote:
zijn eigen aardappel dan :mrgreen:
Een eigenheimer :mrgreen:
Nou dat van Annemarie Harry zou kiezen is dus niet zo. Ik denk wel dat dit geen stand houd, aangezien het voorstukje van volgende week. :think:
Marcel, goh das een verrassing dat hij voor Ksenia kiest , al geloof ik die geruchten nu ook niet meer ( ergens in een spoiler), omdat Ksenia aangeeft alles heel rustig aan te willen doen :think:
Frank, vond ik eigenlijk ook zeer verrassend, maar wel heel leuk!!
Vond het wel een leuke uitzending, heb gelachen om Frank op de fiets
Ik kijk al weer uit naar volgende week , ik vond het erg vermakelijk :mrgreen:
Haha die Richard met zijn taart van een week oud. Ik moet er toch wel om lachen. Wel lachen om te zien hoe hij lekker koppig gewoon toch zijn eigen ding doet.
Annemarie, volgens mij gaat ze lekker met Adriaan op reis en daarna fijn met Harrie aanpappen.
En die Marcel, die eigenheimer :mrgreen: zaaien en oogsten is geloof ik wel zijn ding
Gijsbert, ik blijf van mening, volgens mij is Femke niet zijn type. Die hij als eerst heeft weggestemd van de drie die op de boerderij waren, dat was volgens mij zijn type.
Frank, aaaaaah, toch voor Anita. Ik vind het zo’n leuk stel! Wat mooi dat hij zijn hart heeft gevolgd. Ik had echt met m te doen. Ik dacht dat hij een dominant manneke was, maar ik moet toegeven dat ik hem denk ik toch wel verkeerd ingeschat heb. Ik hoop echt dat ze samen blijven, een leuk stel.
Ik dacht dat Frank toch wel voor Judith zou gaan, omdat Anita nog vier jaar moet studeren…
En Annemarie die voor Adriaan heeft gekozen …
Ik dacht dat het Harrie zou worden…
Hahaha die is goed, aardappel, Mip je was eerder dan ik, ik zit ook al weken te kijken naar zijn smoeltje. Het lijkt scheef, maar waar precies, hihi, aardappel is ook niet altijd even symmetrisch, dus goed gekozen :mrgreen: Ach was wel blij voor hem dat het goede afloop had vandaag. Dus… hoezo zwanger, pff geloof ik ook niet zo hoor.
Annemarie, ja, heb er ook geen goed gevoel over dat dit over jaar nog standhoudt, idd dankzij het voorstukje over volgende week.
Voor de rest, vond het weer een leuke aflevering!
Ik dacht ook dat ze voor Harrie zou gaan. Volgens mij word dat met die andere niks.
Ben benieuwd hoe het gaat aflopen bij allemaal
@Mip wrote:
Ik heb er weken over moeten nadenken maar zag vanavond ineens de gelijkenis. Marcel lijkt op een aardappel! :o
Frank vind ik echt gek, want hij vond het helemaal niks om nog 4 jaar te wachten. Ik vond Judith ook een heel leuk meisje en vond het wel wat voor Frank! Mooi meisje ook trouwens. Jammer dat hij voor Anita heeft gekozen eigenlijk, had ik niet verwacht!
En Annemarie, tsja, daar is gewoon sowieso helemaal geen liefde, voor geen van de mannen volgens mij. Leuk en aardig is niet echt een goede relatie, dat is gewoon vrienden. Ik moet wel zeggen dat de mannen die ze had gekozen wel allemaal een beetje zoals haar zijn, ze vinden ook alles best, doen ook helemaal niets verder om haar beter te leren kennen, of romantische gebaren of weet ik veel wat. Achja, we zullen zien (in hoeverre we het verdere verloop van de boeren en hun relaties te zien krijgen)
Ik had Frank en Anita niet samen gedacht, maar nu ik ze zo zie wel een leuk stel! Ben benieuwd ook naar Gijs en Femke, vind hun ook leuk passen maar of het stand houdt?
oh ik ben benieuwd naar de trips!!!
Vond alle keuzes wel logisch en duidelijk :thumbup:
Had alleen Frank niet verwacht :think: ben benieuwd!
Ik had de keuzes van Frank en Annemarie wel verwacht.
Volgens mij zijn veel mensen totaal anders dan hoe ze in dit programma overkomen.
Annemarie en Adriaan is volgens mij best een heel leuk stel, maar hebben ze allebei “last” van de camera’s.
Ben wel benieuwd welke relaties stand zullen houden.
Annemarie zei toch ook dat ze met Adriaan op stap wilde omdat ze Harrie al langer kende???
volgens mij is het inderdaad… stappen met Adriaan en daarna aanpappen met Harrie.
Ksenia roept veel te vaak dat ze langzaam wil… Ongeloofwaardig!
Eeehhh…wat vonden jullie nu van Annemarie en Adriaan :think: Ik zie het niet gebeuren hoor.
Wat een hork, hij geeft haar niet eens antwoord!
En ik vraag me af hoe leuk hij cyprus vond.
Marcel en Ksenia wordt hem ook niet meer denk ik.
Ik vind wel dat hij heel netjes en lief blijft tegen haar.
Anita en Frank, Gijbert en Femke, Annemiek en Richard vind ik leuke stelletjes zo samen.
Ik vond Adriaan echt MEGA LOMP! :shock:
ik lag in een deuk zo lomp vond ik hem,… zelfs mijn man, die op zijn beurt af en toe best lomp uit de hoek kan komen, vond het lomp!
En dan Ksenia,… tja eerlijk is ze wel, maar ik vind hem ook een beetje,… tja,… hoe moet ik dát nu zeggen,… beetje apart
Adriaan is echt wereldvreemd hoor; “wat is een aubergine?” :eh:
Nou die Adriaan zeg :silenced: wat een ei. Zij bleef het proberen maar nee er kwam niks :thumbdown: .
Hm Ksenia toch niet zwanger denk ik :think: jammer hij had beter voor Marita kunnen kiezen.
Frank en Anita zijn leuk samen :inlove: en Richard en annemiek ook!
Ik zag in het voorstukje dat Gijsbert zijn lange lokken kwijt is, zou dat Femke’s inbreng zijn :lol: .
met best wel ongeloof zitten te kijken :?
richard nog steeds de zelfde mening :sick:
gijs en femke leuk stel, frank en anita zie ik denk ik ook echt over 40 jaar nog samen allebij wel heel veel gelijkenissen super leuk stel.
marcel en kesenia ja hij is helemaal onder de indruk van haar maar vindt dat zij hem een beetje aan lijntje heeft gehouden en hem bij de logeer partij misschien in begin wel wat te veel hoop heeft gegeven.
annemarie en adriaan kreeg op het laatst op het strand het idee dat hij wel wilde maar wat terleur gesteld was door haar nuchterheid afstanderlijkheid.
ben benieuwd hoe of wat volgende week
Die Annemarie en Adriaan :shock: Zegtie in zijn eentje - ja hoor er is een klik en het is leuk maar als ze iets vraagt durft ie niets te zeggen.
Het leek wel een stel onhandige 15 jarigen.
Ik had juist het idee dat Adriaan wel wat “intiemer” wilde zijn met Annemarie, omdat hij het over het andere stelletje had en volgens mij bedoelde hij dat die 2 wel hand in hand liepen en dat zij dat eigenlijk ook moesten doen en daar reageerder Annemarie weer zo raar op. Volgens mij had hij toen zoiets van nou dan niet…
En als zij dan helemaal op het eind wel in een keer meer wil dan snap ik wel dat hij niet meteen staat te springen.
Goh die Marcel, tja dit was wel te verwachten…
Kan iemand mij uitleggen waarom Ksenia zich heeft opgegeven en het zover heeft laten komen? Ze blijft maar roepen dat ze 10 jaar met haar man is geweest, en natuurlijk zet je je daar niet zomaar overheen, maar waarom doe je dan mee aan zo’n programma en waarom heeft ze dan niet meteen afgehaakt? Ik vind het echt heel lullig voor Marcel, wat voor een ei ik het ook vindt (of aardappel :mrgreen: ) maar dit had hij niet verdiend, ik vond ook dat hij echt heel netjes bleef.
Annemarie en Adriaan tja ik heb nou niet echt het idee dat die er heel serieus in zitten. Apart stel.
Ik vind Frank en Anita echt heel lief samen en Gijsbert en Femke ook. Richard is een aparte man, loopt een beetje hard van stapel en ik hoop dat dat hem en Annemieke niet gaat opbreken, soms kan dat ook verstikkend werken…