Boer zoekt vrouw

O sorry, Marcel was niet populair hier, maar had het wel echt even met hem te doen… Jammer. Dit gun je niemand eigenlijk. Hem een hoop geven en dan al snel ermee kappen. :frowning: Wij zeiden: laat het los en geniet van de vakantie misschien komen de gevoelens vanzelf. Maar als ze apart slapen, alles apart doen, ja…

En die Annemarie en Adriaan, echt stel wereldvreemde boeren. En Adriaan wilde hint geven over een stel die elkaars handjes vast houden en Annemarie dacht dat hij daarheen wilde lopen. Wat een blinde… Niemand pakte een hand vast of een blik in elkaars ogen. Net pubers op een eiland, ja. Kan me wel voorstellen dat Adriaan op het laatst zo ging twijfelen. Maar hij had het gewoon kunnen uitleggen, vind ik.

En die Richard en Annemiek, geweldige stel! Humor klopt, romantiek klopt, niveau klopt, ja ik geloof wel in dat stel. Evenals Frank en Anita, die zie ik ook samen oud worden.

Gijsbert en Femke, tja, nu leuk, maar ze verschillen toch erg, we zullen zien.

oooow ik vind die Marcel nog steeds heeeeeel eng :sick:, maar hij bleef inderdaad wel netjes…

Mijn man riep toen hij Adriaan op het strand zag zitten: ‘Die zit ergens mee…’

Misschien is dat inderdaad wel zo :think:. Ben benieuwd of ze nog gaan sms-en 8) :lol:

Tja, wat zal ik er eens over zeggen :mrgreen:

Marcel vind ik maar een creap en ik erger me rot ( zal het de zwangerschap zijn ?? ) aan zijn natte lippen :shifty:

Adriaan en Annemarie…pff romantiek spat er vanaf…ben benieuwd hoe ze samen in 1 bed hebben gelegen…ik denk dat Adriaan er flink van baalde dat de klik niet verder ging, hij had wat meer lichamelijk contact willen hebben denk ik…nee dat word niet wat.

Frank…hmmm vind hem ook maar vreemd, erg emotioneel, niet mijn type haha. Hoop dat ze gelukkig blijven samen.

Gijs en Femke vind ik wel leuk :inlove:

En Richard en Annemieke :mrgreen: :mrgreen: ondanks dat hij een beetje vreemd is vind ik het een leuk stel! :thumbup:

Ben benieuwd wie er volgende week nog samen zijn…

Marcel is ook absoluut niet mijn favoriet, maar ik vind idd dat hij zich netjes heeft gehouden.

Richard vind ik met de week irritanter worden, kan niet goed tegen dat verstikkende :sick: (in mijn ogen dan…zo te zien vindt Annemiek het prima).

Frank en Gijsbert vind ik wel leuk, en Annemarie en Adriaan, tsja, wat Richard teveel heeft hebben zij te weinig denk ik.

Ze worden ook wel wat onnozel neergezet misschien :think:

Ben iig benieuwd naar volgende week!

Ik heb heerlijk genoten gisteravond. Heerlijk samen met manlief in bed gekeken en commentaar gegeven. :mrgreen:

Was weer leuk gisteravond.

Frank en Anita vind ik wel wat weg hebben van Martijn en Marlies. Zaten die niet in het eerste seizoen? En volgens mij zijn die ook nog steeds samen.

Ze zijn gewoon heel lief samen.

Gijs en Femke, leuk stel. Denk dat ze nog wel eens kunnen verbazen. Ze lijken best verschillend, maar als je hun zo hoort hebben ze ook veel gemeen.

Richard en Annemieke, vond Richard eerst helemaal niets, maar vind hem nu eigenlijk wel grappig :mrgreen:. Al hoewel hij soms wel een beetje hard van stapel loopt.

Annemarie en Adriaan, ben heel benieuwd hoe dat volgende week zit. Volgens mij voelen ze zich allebei erg opgelaten met de camera’s erbij. Eerst zei hij dat er wel een klik was, en dan zie je ze op het strand. Kwam niet echt over alsof er een klik was. Stelt zij zich open, reageert hij zo :think: .

Marcel en Ksenia, tja wat moet je er van zeggen. Zij had beter niet mee kunnen doen denk ik. Of eerder haar conclusie kunnen trekken. Blijf hem een creep vinden, dit heeft ie ook niet verdient.

Al met al ben ik heel benieuwd hoe het volgende week is. Kijken wie er nog bij elkaar is. Misschien komt Marcel wel met Marita 8)

@Boerinnetje82 wrote:

Misschien komt Marcel wel met Marita 8)

En Annemarie met Harry :wink:

@Boerinnetje82 wrote:

Stelt zij zich open, reageert hij zo :think: .

nouuuuuuuwwwww ZO open vond ik het ook niet hoor…

“nou, twas toch best gezellig toch?”

“we kunnen best nog wel 's afspreken toch… voor een kop koffie”…

pfffffff… het gaat wel heul moeilijk met die twee zeg. Wat een sociale handicaps. Weet zeker dat ze met Harrie een leuker weekend had gehad, meer lol, meer los volgens mij.

En ergens kreeg ik de gedachte “volgens mij heeft die Adriaan al een chicky” :roll: :roll:

Die Femke “weet je wel hoe het gaat met het bestek”… Was dat een grap of zo???

frank en anita vind ik helemaal leuk! beide zo heerlijk verliefd. :slight_smile:

net zoals gijsbert en femke… vind die twee van het begin af aan al goed bij elkaar passen.

richard en annemiek: tja, ze zijn beide wel erg klef en op de toekomst vooruit aan eht lopen maar als ze dat beide goed voelt dan is het prima natuurlijk.

marcel en ksenia… vind het een beetje raar van haar… doe dan niet mee, het was erg duidelijk dat hij heel serieus op zoek is naar iemand. en marcel blijft lief en vriendelijk naar haar toe, blijft haar de ruimte en de tijd geven… hij verdient toch wel beter vind ik…

en tja, onze boerin met adriaan. ik kreeg op het strand echt het idee dat hij teleurgesteld was in haar. of wat er precvies was weet ik niet, maar kwam over alsof er iets was wat hem dwars zat… maar ze is dan ook wel echt enorm nuchter…

@knipoogje1983 wrote:

frank en anita vind ik helemaal leuk! beide zo heerlijk verliefd. :slight_smile:

net zoals gijsbert en femke… vind die twee van het begin af aan al goed bij elkaar passen.

richard en annemiek: tja, ze zijn beide wel erg klef en op de toekomst vooruit aan eht lopen maar als ze dat beide goed voelt dan is het prima natuurlijk.

marcel en ksenia… vind het een beetje raar van haar… doe dan niet mee, het was erg duidelijk dat hij heel serieus op zoek is naar iemand. en marcel blijft lief en vriendelijk naar haar toe, blijft haar de ruimte en de tijd geven… hij verdient toch wel beter vind ik…

en tja, onze boerin met adriaan. ik kreeg op het strand echt het idee dat hij teleurgesteld was in haar. of wat er precvies was weet ik niet, maar kwam over alsof er iets was wat hem dwars zat… maar ze is dan ook wel echt enorm nuchter…

Ben het helemaal met je eens.

Die Richard krijg ik soms wat kriebels bij, hoe die sommige dingen zegt staat me echt tegen.

Marcel, ja zeker niet mijn type, maar heeft heel erg veel geduld en heb wel een beetje met hem te doen.

Ksenia had zich niet aan moeten melden als ze zoveel twijfels nog heeft. Misschien toch wat te vroeg na het gemis van haar eerste man?

Annemarie… ja… wat moeten we er van denken.

Lijkt me meer zo’n eeuwige vrijgezel…

Die Adriaan, best sneu… maar misschien heeft A-M iemand nodig die het eerste stapje zet.

Wel jammer, zit je daar op Cyprus, lekker temperatuurtje… zou het zelf nog wel iets romantischer maken!

Misschien bedenkt Adriaan dat ook wel; zit je op Cyprus, had wel wat meer vakantie-romantiek verwacht!

@preggie wrote:

@Boerinnetje82 wrote:
Stelt zij zich open, reageert hij zo :think: .

nouuuuuuuwwwww ZO open vond ik het ook niet hoor…

“nou, twas toch best gezellig toch?”

“we kunnen best nog wel 's afspreken toch… voor een kop koffie”…

pfffffff… het gaat wel heul moeilijk met die twee zeg. Wat een sociale handicaps. Weet zeker dat ze met Harrie een leuker weekend had gehad, meer lol, meer los volgens mij.

En ergens kreeg ik de gedachte “volgens mij heeft die Adriaan al een chicky” :roll: :roll:

Die Femke “weet je wel hoe het gaat met het bestek”… Was dat een grap of zo???

Voor haar doen vond ik het al heel wat 8).

Heeft iemand maandag DWDD nog gezien? Met Yvon Jaspers hadden ze het over de uitzending van volgende week. Ze was toen wel een beetje vaag over het feit dat iedereen er was met de opnames. Ze mag er natuurlijk niets over zeggen, maar zou Adriaan soms niet zijn komen opdagen?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me afvraag of marcel niet beter af is met een man, dan met een vrouw :think:

@Elka wrote:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me afvraag of marcel niet beter af is met een man, dan met een vrouw :think:

Nee joh, een man kan toch geen kind baren! :roll: :mrgreen: :doh:

Adopteren, draagmoeder…Paul de leeuw is toch ook vader?

Nu ik het toch heb aangeroerd… zou Annemarie zich misschien prettiger voelen bij een vrouw?

Kunnen marcel en Annemarie ruilen! :wink:

@Anita-1982 wrote:

offuh… iemand van de vrouwenliefde???

@preggie wrote:

@Anita-1982 wrote:

offuh… iemand van de vrouwenliefde???

Is ze daar ook niet te koud en te kil voor ?

Toch had ik het idee dat ze aan het eind wel schrok van de koele houding/reactie van Adriaan.

Alsof ze dacht: k*t nou is het (al) voorbij.

Annemarie was op het laatst op dat strand toen Adriaan zei we kunnen wel even bellen of sms-en, en dat hij eerst maar eens in zijn eigen huis wilde slapen wel dat ze het allemaal heel koel vond toen zei hij iets over dat de zon weer te zien was. Dus hij ging de confrontatie daar duidelijk uit de weg. Dit was met ondertiteling bij DWDD te zien want in de uitzending vond ik het een beetje moeilijk te verstaan.

Het leek alsof hij bijna moest huilen, daar op dat romantische met hartjes bestrooide strand… Misschien had hij enorme heimwee? Als hij ook zegt: eerst maar eens in mijn eigen bed slapen. En van cultuur had hij ook duidelijk geen kaas gegeten. Ach gos. Die man was diep ongelukkig in het verre verre verre weg.

Al met al erg raar dat het zo liep tussen die twee.

En Marcel… oei, ja wat is die eng. Maar ook enge mensen verdienen geluk. Dus jammer dat Ksenia op de boerderij niet duidelijker is geweest. Ze gaf daar in het gesprek al aan dat hij beter voor Marita kon gaan. Tussen neus en lippen dan. Waarschijnlijk is het op zijn natte lipjes blijven plakken en niet in zijn koppie aangekomen. Zonde!

Ben benieuwd naar aankomende zondag!!

Moet zeggen dat ik Gijsbert met langer haar leuker vond…

vanavond weer :dance: