Boer zoekt vrouw

Heb net de aflevering van vorige week gezien (ik was op vakantie, dus gemist). Nou er zijn 3 leuke stellen en 2 wat niks gaat worden… Ben benieuwd wie er vanavond nog bij elkaar zijn !!!

Ik ben ook benieuwd! jammer dat het hierna weer afgelopen is.

Ik voorspel:

Annemarie & Adriaan: niks

Marcel & Ksenia: niks

Frank & Anita: nog bij elkaar

Gijsbert & Femke: nog bij elkaar

Richard & Annemiek: nog bij elkaar

Ben heel benieuwd of het klopt, haha.

@Esseke wrote:

Moet zeggen dat ik Gijsbert met langer haar leuker vond…

Ik vind hem er juist op vooruit gegaan met korter haar.

@Tamma wrote:

Ik voorspel:

Ben heel benieuwd of het klopt, haha.

denk ik ook!

Heb echt weer zin om te kijken vanavond.

Ben ook wel benieuwd naar de andere boeren en hun eventuele vriendinnen…

heb ik hier (een poos geleden) niet gelezen dat ksenia zwanger zou zijn??

Heb er ook weer zin in, ben benieuwd!

Ik kijk straks ook weer, ik denk ook dat Frank & Anita nog samen zijn net als Gijsbert & Femke, maar ik denk dat de liefde tussen Richard en Annemieke bekoeld is nadat de camera’s weg zijn.

Annemarie komt denk ik met Harrie en Marcel die zit op de bank met zijn nieuwe vriend en Ksenia als draagmoeder voor hun kindje :wink:

:lol:

@Willy wrote:

@Tamma wrote:
Ik voorspel:

Jullie hebben het goed dus :D

Fikse roddel dus over Ksenia en Marcel :lol: Lekker zo'n familielid dit dat verteld.

Inderdaad :mrgreen:

Absoluut een gemiste kans voor Annemarie.

Harry was veel leuker, haha.

En Ksenia kan dan wel zwanger zijn, maar zeker niet van Marcel :wink:

Denk dat ze niet voor Harry gekozen heeft, omdat ze allebei een boederij hebben. En ja als het goed blijft gaan wie gaat de boerderij dan achter laten.

En Marcel, zou het eens bij de jongens moeten proberen denk ik.

De rest blijft wel goed gaan denk ik.

Annemarie zei dat de mannen ook wel wat meer initiatief hadden kunnen tonen, maar dat deed ze zelf natuurlijk ook nauwelijks. M.u.v. hard werken. Zij zocht ook niet echt toenadering tot de mannen. Ben niet verbaasd dat ze nog alleen is.

Voor Marcel vind ik het ook wel sneu hoor. Ik snap niet waarom Ksenia zich ooit heeft opgegeven. Dat ze geen gevoelens heeft uiteindelijk, dat kan gebeuren, maar het “er niet aan toe zijn”, dat wist ze ook voor ze er aan begon.

Verder was het ook leuk om te zien dat een aantal boeren die niet op tv waren toch een vrouw hadden gevonden.

Ik was zo blij bij die ernstig geemotioneerde boer die niet in de uitzendingen is geweest, maar uiteindelijk dus wel met vrouw daar was :inlove: Die arme vent had gewoon zo duidelijk een beetje liefde nodig, zo sneu.

En verder verbaasde het me idd niet. Jammer voor Annemarie en Marcel, maar hij had die Sonja gewoon nooit weg moeten sturen, dan had ie nu ws wel een kind verwacht :silenced:

Ben Medium gaan kijken en dacht ik lees de uitkomst hier wel :mrgreen:

Maaruh was er nog iets van een verklaring waarom het niet is gelukt tussen annemarie en adriaan - die vakantie liep natuurlijk voor geen meter dat zagen wij ook wel - maar de ene keer had hij het over een klik om daarna super koel te doen (zei hij dat van die klik voor de beleefdheid ofzo). Had ie achteraf wel mee meoten gaan met die trip??

@Lune wrote:

Ik was zo blij bij die ernstig geemotioneerde boer die niet in de uitzendingen is geweest, maar uiteindelijk dus wel met vrouw daar was :inlove: Die arme vent had gewoon zo duidelijk een beetje liefde nodig, zo sneu.

hier net zo, heel leuk dat hij dan wel gevonden heeft wat hij zocht!

Morgen toch maar eens mijn collega aan de tand trekken. Zij vertelde iedereen dat het echt waar was dat ksenia zwanger zou zijn van marcel en dat ze al samenwonen. Lekker dus niet :snooty: . En zij zegt de broer van marcel te kennen, nou daar twijfel ik dus enorm aan.

Leuk dat Frank nog steeds met anita.

Dus Welkom (leuk weer eens wat je te horen overigens :thumbup: ) jij hebt die roddel dus hier verspreid :mrgreen: