Boer zoekt vrouw

Nou, precies wat ik dacht is dus uitgekomen :slight_smile: Al dacht ik voor de uitzending van vorige week dat Ksenia en Marcel nog wel ging werken, misschien ook vanwege de zwangerschaps-roddel… Achja, het zal wel! Ik denk ook dat hij Sonja nooit weg had moeten sturen, dat had volgens mij best kunnen werken! Maargoed, zo is het nu eenmaal. Misschien komen ze volgend jaar met heel iemand anders aan allemaal op de reünie voordat het volgende seizoen begint :wink:

wat mij opvalt is dat Annemarie alles maar ā€œbest wel gezelligā€ vond… terwijl dat voor mij niet echt overkwam. Ook haar houding en taal en mimiek vind ik alles behalve ā€œgezelligā€ā€¦

ā€œBest wel handigā€ vind ik beter bij haar passen.

Ja en met Harry… dat zou ā€œbest wel onhandigā€ zijn met 2 boerderijen…Dat zou echt niet gaan… terwijl die twee het ā€œbest wel gezelligā€ zouden kunnen hebben in mijn ogen.

Ksenia: gefeliciteerd met je terugtrekkende beweging! Hoewel ik haar ook wel een beetje een zeurtje vond, vind ik Marcel toch echt een stroperige boer.

Lachen die roddel; hoewel… wie weet is ze na alles toch weer bij hem gekomen… het kan nog! ā€œhij staat wel open voor haarā€ dus volgens mij kan ze komen wanneer ze wil.

Ik was helemaal niet gecharmeerd van Richard, maar gisteravond moest ik echt wel om hem lachen. Hij was lomp, maar wel rechtstreeks en ook met een droge humor waar ik vreselijk om moest lachen.

@Bella wrote:

Dus Welkom (leuk weer eens wat je te horen overigens :thumbup: ) jij hebt die roddel dus hier verspreid :mrgreen:

Ik ook, ik had dat ergens van gequoted :oops:

@preggie wrote:

wat mij opvalt is dat Annemarie alles maar ā€œbest wel gezelligā€ vond… terwijl dat voor mij niet echt overkwam. Ook haar houding en taal en mimiek vind ik alles behalve ā€œgezelligā€ā€¦

ā€œBest wel handigā€ vind ik beter bij haar passen.

Ja en met Harry… dat zou ā€œbest wel onhandigā€ zijn met 2 boerderijen…Dat zou echt niet gaan… terwijl die twee het ā€œbest wel gezelligā€ zouden kunnen hebben in mijn ogen.

:lol: Mijn man zei ook al dat gezelligheid wel echt haar ding is.

Ik moest wel heeeeel hard lachen toen ze het had over dat de mannen wel wat meer initiatief hadden mogen tonen… met het buitenwerk (nou bedoelde ze dat niet, maar dat was dus blijkbaar wel het eerste waar zij het mee associeerde).

Ze zei wel expliciet ā€œniet met het werken, maar op andere vlakkenā€.

En ze vond de citytrip erg gezellig, maar ze pasten uiteindelijk gewoon niet bij elkaar.

Ik dacht dat ze misschien last van de camera hadden en daardoor zo koel en oppervlakkig bleven, maar dat zal wel niet.

Marcel en Annemarie komen zometeen bij Shownieuws!

Er staat iedere week wel een artikel in een roddelblad van de boeren en de vrouwen pfffff!

Ben benieuwd wat er gezegd word en waarom ze in shownieuws komen.

En??? Wat was het?

Hebben ze elkaar gevonden :think: :lol: ?

ik zit al te googlen en op de site van shownieuws te kijken maar de werkt momenteel niet :snooty:

Boer marcel is met ene Evelien en ook Annemarie is verliefd, meer kan ik er niet van maken…

sonja (die ene die zo gek was op marcel) heeft inmiddels een nieuwe lover, hier in het dorp…

@oessie wrote:

sonja (die ene die zo gek was op marcel) heeft inmiddels een nieuwe lover, hier in het dorp…

Wat grappig! woon je zelf ook in drenthe? Kent hij der van het programma?

ik woon in overijssel…

geen idee of hij haar kent van het programma eigenlijk…

maar ik sta wel eens met haar bij de bakker…

Leuk!! Leuk ook dat het nu in de winter op tv komt…

Ik vind in tegenstelling wat de meesten hier schrijven boer Richard juist hartstikke lollig! Ik hou wel van zijn droge humor. Ik heb een collega die heel veel op hem lijkt, ik durf niet te vragen of het een broer is. Ben bang dat ik hem beledig, hahaha! Serieus twee druppels water qua uiterlijk en praten. En collega is dus van Duitse akomst.

Boerin Annemarie vind ik wel heel erg nuchter en koel. Harry zou haar een beetje los kunnen krijgen denk ik.

Hahaha, volgens mij is Marcel hartstikke lief. Ik denk dat hij zijn nieuwe liefde op handen gaat dragen.

Al zou ik daar niet snel warm van worden :wink: ! Van mij mag het wel een tikkeltje stoerder.

Lekkurrrrr Mama Jeanet :lol: !

En nu ben ik heeeeeel nieuwsgierig voor volgende week!

Hahaha, daar ben ik ook benieuwd naar. Pffff, een hele volle week wachten :frowning: !