Boeken'club' nieuw leven in blazen?

Kaar, even in een spoiler vanwege de clou (mocht iemand het toch wel willen lezen :wink: )

Ik vond het eigenlijk een heel tragisch boek, in eerste instantie werd ik een beetje flauw van het overdreven choquerende, maar na het lezen van het laatste deel vond ik het vooral een triest verhaal uit de psychiatrie. En dat maakte het lezen achteraf toch een klein beetje de moeite waard.

Overigens kijk ik op mijn werk uit op een stapel ziekenhuisbedden met zo’n voetpedaal :sick:

:lol:

Na het lezen van dat boek bekeek ik dat voetpedaal toch met iets andere ogen :wink:

@Anneke wrote:

Ik ben bezig in de nieuwste van Sophie Kinsella: Dubbel feest.

Voordat ze bekend werd als Sophie Kinsella schreef ze boeken onder haar eigen naam, Madeleine Wickham. Die waren tot op heden alleen in het Engels te krijgen, en nu worden ze in het Nederlands uitgebracht.

Er ligt er nu al ééntje in de schappen… :dance:

Ik heb ze nu allemaal :inlove: Zowel die onder haar eigen naam als die van Sophie kinsella :inlove:

Ik ben nu weer Shopaholic & baby aan het lezen :inlove:

Ik lees ook veel, al moet ik toegeven dat dat de laatste tijd veel chicklit is.

Mijn favoriete auteurs:

• Jonathan Kellerman (en dan vooral zijn Alex Delaware detectives)
  • Faye Kellerman
  • Sue Grafton (de alfabetreeks over detective Kinsey Millhone)
  • Janet Evanovich (ook een detective, maar tevens erg lachwekkend)
  • Marian Keyes
  • Cathy Kelly
  • Dan Brown (en dan vooral het Bernini mysterie, ben dan ook erg benieuwd naar de verfilming)

De laatste tijd heb ik veel van onderstaande auteurs gelezen en dat beviel me ook wel:
  • Jill Mansell
  • Sophie Kinsella/Madeline Wickham
  • Josie Lloyd & Emlyn Rees
  • Jennifer Crusie
  • Olivia Goldsmith

“Vroeger” heb ik veel Stephen King gelezen, maar dat ging toch vervelen…

En 1000 schitterende zonnen heb ik ook nog liggen, maar ook ik vond De vliegeraar niet echt een geweldig boek, dus daar ben ik nog niet aan begonnen.

Oh nog een goeie! Het labyrint (ben alleen de schrijfster even kwijt…)

heb volgens mij nu alle boeken van sophie kinsella /madeline wickam gelezen.

heb alle shopaholic boeken echt uit gesmult

@ilsederooy wrote:

Ja ik ook :lol: Heb je ook de "nieuwste"gelezen? Dubbel feest?

ik ga even terug lezen, kan wel een leuk boek gebruiken nu :wink:

lig met waarschijnlijk gescheurde enkelbanden op de bank

ik vond de schaduw van de wind trouwens het mooiste boek wat ik afgelopen jaar heb gelezen…

Ik lees ook graag boeken van Marianne Fredriksson… Aan de ene kant erger ik me aan de relaties/omgangsvormen/simpelheid van mensen in de boeken… Maar ik kan ze ook niet wegleggen en heb ze ook zo uit, op zich gaan de verhalen wel snel en is het ook wel leuk geschreven… vind ik…

Ben nu bezig in ‘de kracht van een vrouw’…

Heb ook nog Italiaanse schoenen liggen van Henning Mankell… daar ga ik dan vanavond of morgen aan beginnen…

Ik wil hierna graag ‘suezkade’ van Jan Siebelink lezen…

@Belly wrote:

@ilsederooy wrote:

Ja ik ook :lol: Heb je ook de "nieuwste"gelezen? Dubbel feest?

ben ik nu in bezig maar heb het eigenlijk te druk om iets te kunnen lezen helaas :frowning:

@mamaartje wrote:

ik vond de schaduw van de wind trouwens het mooiste boek wat ik afgelopen jaar heb gelezen…

JAAAAAA ik ook!!! Echt een geweldig boek!

Ik heb net het boek De schone dumpster uit van Johanna Edwards

een heerlijk lees weg boek… ik ben maandag begonnen en net al weer uit

waar ik dus van baal :lol: :lol:

verder lees ik graag boeken van Nicci French, sopie Kinsella, Jill mansell,alle boeken van Daphne Deckers , baantjer ,boeken van Jill karoly enz

wat ook errug leuk boek is

Hotel babylon van Imogen Edwards

en air babylon

Is iedereen uitgelezen ;-)?

@lydia wrote:

Oh dat heb ik dan juist niet, dat ik het dan niet meer hoef te lezen.

Op die manier heb ik ook de Vliegeraar gelezen en dat vond ik een vreselijk boek. Als enige op deze wereld denk ik trouwens.

Vochtige streken is nog duizend keer beroerder natuurlijk :wink: maar als je hem helemaal uit leest stel je je mening wel bij…

Het is een veel besproken boek en ik ben zo’n miep die dan vindt dat ze het moet lezen :wall:

Nee , ik vond de vliegeraar helemaal afschuwelijk. Ik dacht dat ik de enige was. Ah in ieder geval zijn we al met zijn tweeen. 8)

Ik g dit topic nu pas dus ik moest 5 blz bijlezen.

Maar ik moest eerst even reageren op de post van Lydia over het boek De vliegeraar.

Maar goed:

Ik lees op dit moment vooral veel 8)

Ik zit elke dag 1,5 uur in de trein en waar kan je nu beter lezen. :smiley:

Ik ben inmiddels overgestapt op het engels want anders gaat het zo hard 8)

En dan be n ik ook nog zo raar dat ik boeken vooral wil hebben en niet wil lenen. Je begrijpt onze boekenkast puilt uit en we hebben net van de zomer een nieuwe gekocht :mrgreen:

Maar goed, ik heb net de laatste van Jeffry Deaver gelezen, broken window. En The race van R. North Paterson.

De biografie van Michelle obama

verhalenbundel van Leroux? denk maar hij ligt boven en ik ben te lui om te kijken.

de 8 cent optie over politiek aanslagen/moorden. Wat was dit beroerd zeg.

de verzamelde speeches van G.W. Bush

Ik heb nu nog wat liggen over het Iran Contra schandaal

Vochtige streken is een boek wat ik ook nog wel wil lezen maar niet zolang ik nog misselijk ben :mrgreen:

i

@Mip wrote:

@Soleil wrote:
@lydia wrote:

Op die manier heb ik ook de Vliegeraar gelezen en dat vond ik een vreselijk boek. Als enige op deze wereld denk ik trouwens.

Vochtige streken is nog duizend keer beroerder natuurlijk :wink: maar als je hem helemaal uit leest stel je je mening wel bij…

Het is een veel besproken boek en ik ben zo’n miep die dan vindt dat ze het moet lezen :wall:

Ohhh ik dacht dat ik de enige op de wereld was! Ik vond het dus ook niets…Ik had duizend zonnen ook geleend, maar die heb ik niet eens meer opengeslagen na de Vliegeraar.

En dat terwijl duizend zonnen echt een heel ander boek is. Misschien toch es op je nachtkastje neerleggen? :wink:

Duizend zonnen vond ik ook beter… Misschien dat de vliegeraar tegen viel door de film, want daar vond ik echt niks aan…

@Pattycoat wrote:

@Mip wrote:
@Soleil wrote:
@lydia wrote:

Ohhh ik dacht dat ik de enige op de wereld was! Ik vond het dus ook niets…Ik had duizend zonnen ook geleend, maar die heb ik niet eens meer opengeslagen na de Vliegeraar.

En dat terwijl duizend zonnen echt een heel ander boek is. Misschien toch es op je nachtkastje neerleggen? :wink:

Duizend zonnen vond ik ook beter… Misschien dat de vliegeraar tegen viel door de film, want daar vond ik echt niks aan…

Ik heb de film niet eens willen kijken door het boek 8)

Ik vond de film echt 3 keer niks…> Ben blij dat het me geen geld gekost heeft om hem te zien…

Ik heb een heleboel boeken van Stephen King liggen. Een heleboel al gelezen, maar ook een heleboel die ik nog moet lezen…

De laatste tijd heb ik 2 boeken van Jill Mansell gelezen. Heerlijke boeken. Er is er nu weer eentje uit en die wil ik ook gaan lezen.

Voor de rest heb ik een aantal boeken van Robin Cook, Elisabeth George en nog een aantal…

Mijn favoriete boeken blijven nog steeds Harry Potter… Ik heb echt iedere keer zitten wachten op de volgende… Dit zijn ook de enige boeken die ik in het engels heb. Ik hoef ze ook niet in het Nederlands te lezen…

Op dit moment lees ik “Twee meisjes uit Perzie”. Beetje in de trand van De vliegeraar, Duizend schitterende zonnen en in een sluier gevangen (Not without my daughter) Ben nog niet zo ver in het boek, dus kan er nog weinig over zeggen. Ik geef mezelf niet echt de tijd om te lezen…

Ik ben van de week naar 4een kringloop winkel geweest en heb een stapel boeken voor 1,75 meegenomen :inlove:

1 daarvan die ben ik nu aan het lezen en ben bijna op het eind… Maar wat is dit mooi zeg…

Het heet

Zolang het nog kan van Liz Nickles.

Een jonge vrouw ontdekt dat ze nog maar enkele maanden te leven heeft. Dan ontmoet ze de liefde van haar leven.

UIt angst dat ze hem verliest vertelt ze niet dat ze doodgaat, maar met volle teugen te genieten…

Hartbrekend :shifty:

Ik heb gisteravond Breekpunt van Jonathan Kellerman uitgelezen. Ik kon

hem niet wegleggen, de laatste twee hoofdstukken waren zo spannend. :smiley:

Wel een kort nachtje daardoor (half twee ging het licht uit :shifty: ).

Het volgende boek wat ik ga lezen heet: Het wonderbaarlijke voorval met

de hond in de nacht van Mark Haddon. Ik heb hem geleend nav een tip

van iemand anders. Het boek is geschreven vanuit de belevingswereld

van een autistische jongen. Misschien ga ik mijn oudste ook wat beter

begrijpen door dit boek :slight_smile: