Boeken'club' nieuw leven in blazen?

ik heb echte mannen lusten geen kaas uit, mooi boek, makkelijk te lezen ook :thumbup:

heb nog die van niccy french in de kast liggen: als er iemand sterft!

@dena wrote:

@renzosmam wrote:
Heb bijv.

Dagboek van een geisha gelezen :thumbup:

De balnke massai

en de 2 vervolgen daarop :thumbup:

Oh en ik heb nog meer gelezen…kom er even niet op :think:

Renzosmam,

hoe zijn de vervolgen op “de blanke Masai” ? Ik vond dat nl zo’n heerlijk boek en wist niet eens dat er vervolg op was…

terug naar Afrika (vervolg van bovenstaande)

weerzien in Kenia (vervolg van bovenstaande)

In 1 woord geweldig!

De 1e blijft de beste maar de vervolgen zijn minstens zo mooi…juist omdat je dan kan lezen hoe dat allemaal verder is gegaan…

Ik heb ze bijna in 1 adem achter elkaar uit gelezen!! :thumbup:

Vochtige streken lijkt mij :sick:

Ik hoorde al op de radio erover…en toen was ik al genezen :shifty:

@renzosmam wrote:

Vochtige streken lijkt mij :sick:

Ik hoorde al op de radio erover…en toen was ik al genezen :shifty:

Heb inmiddels de recenties erover gelezen, ik laat hem ook aan mij voorbij gaan…

@renzosmam wrote:

@dena wrote:
@renzosmam wrote:
Heb bijv.

Dagboek van een geisha gelezen :thumbup:

De balnke massai

en de 2 vervolgen daarop :thumbup:

Oh en ik heb nog meer gelezen…kom er even niet op :think:

Renzosmam,

hoe zijn de vervolgen op “de blanke Masai” ? Ik vond dat nl zo’n heerlijk boek en wist niet eens dat er vervolg op was…

terug naar Afrika (vervolg van bovenstaande)

weerzien in Kenia (vervolg van bovenstaande)

In 1 woord geweldig!

De 1e blijft de beste maar de vervolgen zijn minstens zo mooi…juist omdat je dan kan lezen hoe dat allemaal verder is gegaan…

Ik heb ze bijna in 1 adem achter elkaar uit gelezen!! :thumbup:

Thanks, ik wil ze zeker nog gaan lezen.

Ze is dus tóch terug naar Kenia gegaan…?

Lees maar…

Het is echt de moeite waard :wink:

Leuk dat er veel Tess Geritzen fans zijn, hier ook fan. Maar vind Michael Palmer en Robin Cook beter.

De nieuwste Nicci French ligt hier ook klaar, maar nog weinig tijd gehad om te lezen.

Oh dat heb ik dan juist niet, dat ik het dan niet meer hoef te lezen.

Op die manier heb ik ook de Vliegeraar gelezen en dat vond ik een vreselijk boek. Als enige op deze wereld denk ik trouwens.

Vochtige streken is nog duizend keer beroerder natuurlijk :wink: maar als je hem helemaal uit leest stel je je mening wel bij…

Het is een veel besproken boek en ik ben zo’n miep die dan vindt dat ze het moet lezen :wall:

@juudje wrote:

De nieuwste Nicci French ligt hier ook klaar, maar nog weinig tijd gehad om te lezen.

Ohw das wel een fijne hoor. Niet heel verrassend maar wel makkie lezen en een fijn tijdverdrijf.

Ook leuk;

Morgen begin ik echt - van Anita Notaro

Ons soort mensen - van Jacqueline Hoefnagels en Santje Kramer

Ik heb als kerstcadeau The witch of Portobello gekregen, ik ben heel benieuwd hoe die is.

Het is volgens mij een heel andere richting dan ik gewend ben, voorheen was het altijd Michael Crighton en dan Brown dus ik ben benieuwd :lol:

@lydia wrote:

heeft er niemand vochtige streken gelezen?

Ik wil ook wel eens iemand spreken die dat heeft gelezen…

Ik heb het boek vanmiddag gekregen. Ben nu op blz 50 ongeveer..

@lydia wrote:

Op die manier heb ik ook de Vliegeraar gelezen en dat vond ik een vreselijk boek. Als enige op deze wereld denk ik trouwens.

Vochtige streken is nog duizend keer beroerder natuurlijk :wink: maar als je hem helemaal uit leest stel je je mening wel bij…

Het is een veel besproken boek en ik ben zo’n miep die dan vindt dat ze het moet lezen :wall:

Ohhh ik dacht dat ik de enige op de wereld was! Ik vond het dus ook niets…Ik had duizend zonnen ook geleend, maar die heb ik niet eens meer opengeslagen na de Vliegeraar.

@Soleil wrote:

@lydia wrote:

Ohhh ik dacht dat ik de enige op de wereld was! Ik vond het dus ook niets…Ik had duizend zonnen ook geleend, maar die heb ik niet eens meer opengeslagen na de Vliegeraar.

En dat terwijl duizend zonnen echt een heel ander boek is. Misschien toch es op je nachtkastje neerleggen? :wink:

@Mip wrote:

@Soleil wrote:
@lydia wrote:

En dat terwijl duizend zonnen echt een heel ander boek is. Misschien toch es op je nachtkastje neerleggen? :wink:

Misschien dat ik dat dan nog eens doe, maar ik werd zo somber van de vliegeraar, dat ik duizend zonnen er achteraan niet meer wilde.

@Soleil wrote:

@Mip wrote:
@Soleil wrote:
@lydia wrote:

Misschien dat ik dat dan nog eens doe, maar ik werd zo somber van de vliegeraar, dat ik duizend zonnen er achteraan niet meer wilde.

Aha…ja, dat snap ik wel. En opbeurend is duizend zonnen dus ook niet echt nee. Maar kwa thematiek wel heel anders hoor!

Ik heb vochtige streken uit…

en hoe was die?

Nou Kaar. En?

Wil je ook een pizzaatje?

Die van de duizend zonnen heb ik eens gekregen en die heb ik zonder te kijken dus weggegeven he…

:lol: Of een tros druifjes…

Het was af en toe wel wat onsmakelijk :mrgreen: , ik vond het wel minder worden naar het eind toe, of ik raakte er aan gewend…

Wat vond jij ervan Lydia?