Boeken'club' nieuw leven in blazen?

De laatste tijd ben ik weer veel aan het lezen geslagen. En nu heb ik eigenlijk de behoefte om eens lekker over deze boeken te kletsen.

Ooit hadden we zo’n topic, misschien leuk om het weer nieuw leven in te blazen?

ik ben tegen

:liar:

Wat lees je nu??

Ik zit nu die laatste van Tess Gerritsen te lezen. Koud hart heet het geloof ik.

En ik heb een maand terug ofzo Vochtige streken gelezen…

Das bijna het bespreken wel waard :mrgreen:

En Het pauperparadijs ligt hier nog te wachten. Drie totaal verschillende boeken.

En als die uit is wil ik De welwillenden lezen van Jonathan Littel.

Jaaah leuk :thumbup:

Maar dan wel van te voren een boek afspreken? :think:

ja leuk, ik ben gek op lezen!

alleen, de boeken die jij noemt Lydia, daar heb ik nog nooit van gehoord :shifty: terwijl ik dacht toch wel een beetje op de hoogte te zijn…

ik ben nu bijna klaar in De heks van portobello, die lag al zowat een jaar te verstoffen.

daarna heb ik nog Het laatste offer van Simone v.d. Vlught, Brida (paulo coelho) en twee boeken van Jan Siebelink liggen.

Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe van Esther Verhoef. Heeft iemand die al gelezen?

Welke Siebelink heb je liggen?

Ik heb Suezkade gelezen, zijn laatste geloof ik :think:

Laat ik nou net met Tess Gerritsen bezig zijn. Ik zit nu in de Chirurg, en Koud hart heb ik pas gelezen.

Heerlijk!

Vandaag heeft Simone van der Vlugt een lezing gegeven bij ons op school…

Ik ben “Bruidsvlucht” aan het lezen van Marieke van der Pol… erg pakkend boek, t is dat ik ook moet slapen, anders zou ik tot de nachtelijke uren doorlezen. :smiley:

Oja ik heb net boek 1001 dagen van rouw uit.

Ja, doen, lijkt me leuk :thumbup:

@lydia wrote:

En ik heb een maand terug ofzo Vochtige streken gelezen…

Das bijna het bespreken wel waard :mrgreen:

.

wat kan ik me hier bij voorstellen?! :mrgreen:

Ik heb hier van Tess Gerritsen “De Chirurg” staan en gewoon nog niet gelezen he! Misschien wel een leuk idee voor nu. Ik ben meer van Karin Slaughter en Nicci French enzo :eh: Degene die nu Tess Gerritsen aan het lezen zijn, is het wat?! :thumbup:

Oh, mensen wat zou ik graag mee kunnen kletsen hier, maar ik ben al blij als ik de fut en de concentratie op kan brengen om een Flair o.i.d. kan lezen… En ik hou zóó van lezen!! Maar, sorry, klets verder…:oops:

@joseetje wrote:

Oja ik heb net boek 1001 dagen van rouw uit.

Die heb ik ook gelezen. Ik vond het heel goed en duidelijk beschreven. Wel een aanrader voor iedereen die iemand in de buurt heeft die met rouw te maken heeft. Het is geen handleiding hoe om te gaan met rouw, maar er staan wel een soort van “tips” in hoe je om kunt gaan met mensen in de rouw. Niet dat zij de waarheid in pacht heeft, ieder mens heeft een eigen manier van rouwen.

Sooki, dan is Tess Gerritsen zeker wat :thumbup:

En eh wat je je voor moet stellen bij Vochtige streken? Wat is het eerste waar je aan denkt…?

van Bol.com, even in spoiler:

In Vochtige streken komen de laatste taboes van ons tijdperk aan bod. Moedig, radicaal en provocatief rebelleert Charlotte Roche tegen hygiënegekte, de steriele esthetiek van de vrouwenbladen en de gestandaardiseerde omgang met seksualiteit en het vrouwelijk lichaam.

Vochtige streken heeft in Duitsland veel opschudding veroorzaakt en een debat over de vrouwelijke seksualiteit op gang gebracht. Al binnen enkele maanden na verschijning gingen er van deze spraakmakende roman meer dan zevenhonderdduizend exemplaren over de toonbank

Ik ben goed bevriend met een 65-jarige, en we wisselen al onze boeken uit. Het is een zeer beschaafde dame met smaak. Ik heb het boek deze week wel aan haar mee gegeven maar wel met waarschuwing.

Het is nogal grenzeloos zeg maar :?

Het lijkt mij ook wel wat Lydia…

Binnenkort maar eens bestellen!

Sooki, ik ben in de Chirurg bezig en ik geniet. Maar ik heb de afgelopen weken dan ook 7 boekev van Tess Gerritsen gelezen. Ik ben verslaafd! :thumbup:

Haha en dan eindig je zo’n beetje met de Chirurg :wink:

Nou ja dus hahaha.

En dan heb ik nog de leerling.

De andere 4 heb ik wel op volgorde gelezen!

Ik lees nu ‘Ik was pas dertien’.

Tess Gerritsen is dus een beetje in het thriller-genre?

daar ben ik niet zo bekend mee. We hebben wel alle boeken van Nicci French, maar die heeft manlief meer gelezen dan ik eigenlijk.

Ik heb laatst wel nog een boek van David Baldacci gelezen, op eigen gezag. Die was erg goed :thumbup:

van Jan Siebelink heb ik Knielen op een bed violen en En joeg de vossen door het staande koren

In die eerste ben ik een tijd geleden al begonnen, maar heb ik toen weggelegd toen ik op de helft was.

ben zojuis begonnen met: echte mannen eten geen kaas

@oessie wrote:

ben zojuis begonnen met: echte mannen eten geen kaas

heel aangrijpend boek :thumbup: Mijn man heeft hem ook gelezen, en die leest alleen teletekst :mrgreen:

Ik ben ook ENORM boekenwurm!

Nicci french vind ik erg goed en zo ook de nederlandse schrijfsters.

Maar tijd en wijlen gaat er echt een heerlijke chicklit a la Sophia Kinsella of Jennifer Crusie.

Ik ben nu bezig in een boek ( chicklit ) laat mij maar even. :thumbup:

Owja wat ook een heel mooi boek is is die van

P.s Ik hou van je van de gelijknamige film. Alleen is hetboek mooier!

Maar er staan hier genoeg boeken nog op mij te wachten.

Nicci French, Paulo Coelho, Tess Gerittsen ( die zijn trouwens wel allemaal rondje collega gegaan) haha die weten wel waar ze de boeken vandaag moeten halen :lol: )

heerlijk, een goed boek…

maar ja, wat is goed… op dit moment lees ik veel Fantasy, leen ik van mijn broertje :mrgreen:

maar ik ben bijna door zijn voorraad, iemand nog aanraders?

Feist is volledig achter de kiezen en Goodkind ook.

tot die tijd weer terug naar de thrillers en chicklit, ben bezig met ''de eetclub" en met “uitgelaten”. ik lees vaak meerdere boeken tegelijk, tís maar net waat ik zin in heb.

gr Louwina