bloedverlies

kittycat ik had dat inderdaat gelezen in een ander forum ik hoop ook zo dat het goed voor je komt!!!ik zal echt voor je duimen…

Ik heb volgende week woensdag een echo, ik dacht ik doe vanmrgen nog een test omdat die andere van maandag wel bijna negatief leek echt maar heel licht positief ik dacht dan zal vandaag wel helemaal negatief zijn en dan weet ik de volgende keer dat ik test zeker dat hij echt positief is vooral omdat wij weer aan het klussen zijn.

maar hij is nog steeds licht positief misschien zelfs nog wel ietsjes duidelijker als die van maandag maar zeker geen goede positieve test hoor een hele lichte, maar ik heb wel vanaf dat ik heb getest geen een hele dikke streep gehad…

Nou ik ben zo blij als het eindelijk woensdag is… ben weer paar dagen best beetje misselijk geweest en als ik at werd het wel beter en duizelig…en heel moe. Ik vind het vervelend dat die hormonen er zo lang in blijven zitten waardoor ik dit allemaal voel. woensdag weet ik eindelijk hoe het zit, of er nog wat zit en anders of het helemaal leeg is. Heb nu bijna twee weken moeten wachten op deze echo vind dat wel lang hoor…

:hug: :hug: :hug:

liefs

Gerda

weet je wat ik het aller verveleenste vind…

Ik had me er al helemaal bij neergelegd dat het mis was gegaan vanwege de stolsels en het bloedverlies… kreeg toen ook een behoorlijke klap en was flink verdrietig maar omdat ik nu allemaal last heb gekregen van die kwaaltjes kreeg ik zonder het hardop uit te spreken steeds een beetje hoop en omdat ik nu al anderhalve week dat beetje hoop heb ben ik bang dat ik straks weer een klap krijg en dat vind ik zo vervelend al weet ik dan wel waar ik aan toe ben natuurlijk

Meid, heb even je verhaal gelezen, en heb zelf geen ervaring met dit soort dingen, maar wil even zeggen dat ik hoop dat et allemaal goed komt!!

:hug:

Heb je nog een test gedaan de afgelopen dagen?

Vind inderdaad 2 weken wachten wel lang :?

:pray: dat alles goed is woensdag.

:pray: dat het goed is…

En idd, heb je gister nog een testje gedaan of vandaag? nu zou er wel iets zichtbaar moeten zijn???

2 weken is vrij lang :think:

Ik heb donderdag een test gedaan die duidelijker was als die maandag ervoor maar wel maar heel licht positief…heb daarna geen test meer gedaan heb nu ook geen testen meer liggen en denk dat ik nu ook wel kan wachten tot woensdag, het is nu gelukkig al maandag dus nu tot woensdag wachten lukt wel. maar vorige week was een ramp toen duurde het tot nu woensdag vond ik eigenlijk echt te lang…

succes woensdag , ik hoop dat alles goed zit

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Succes woensdag :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoe is het nu???

:pray:

hoe is het gegaan vandaag meid :hug:

ben ook benieuwd. :pray: :pray:

sorry meiden dat ik jullie zo lang in spanning heb laten zitten!!!

bij de echo waren ze gister bang dat het misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was omdat ze niet zeker wist of ze iets zag in de eierstok, maar verder onderzoek was dit gelukkig niet dus heb heel de middag in spanning gezeten!!

Ook kon ze zien dat mijn eisprong gister of vandaag waarschijnlijk plaats zou vinden dus daar hebben we meteen gebruik van gemaakt! :smiley:

Helaas was dus mijn baarmoeder leeg en moeten we op naar de volgende ronde

bedankt voor al jullie reacties …

was wel beetje teleurgesteld maar allang blij dat verder alles goed was…

:-*

:cry:

Gelukkig was alles voor de rest wel goed!

En heel veel succes met klussen :angel:

dankjewel lief dat je zoveel reacties hebt gegeven…

en jij ook heel veel succes want zie dat je 14 mei uitslag krijgt?

Wat jammer shirley. Wel goed dat je je eitjes goed benut hebt. Wie weet is het al weer raak.

@shirley wrote:

dankjewel lief dat je zoveel reacties hebt gegeven…

en jij ook heel veel succes want zie dat je 14 mei uitslag krijgt?

Hey,

Is een minne moeite om vragen te beantwoorden hoor :slight_smile:

Had in het begin ook veel vragen,

ja de 14e krijgen we waarschijnlijk uitslag van de chromosoom en bloedstollings onderzoeken en duimen voor officieel groen licht :pray:

zal ik voor je meeduimen mamamarianne…

Ik hoop ook echt voor je dat je dan groen licht krijgt!!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Volgens mij voel ik net als de vorige keer mijn innestelling weer… ik weet niet of het kan maar denk het wel vorige keer had ik ook zon felle pijn aan de linkerkant van mijn onderbuik (eierstok) dus hoop dat het zo is… wanneer zou ik dan weer kunnen testen?