ik heb ook regelmatig bloed verlies
de vk zegt dat het normaal is omdat alles aan elkaar hecht
of het echt zo is hoor ik morgen wel met de echo ik word in iddergeval dikker dus ik denk dat alles wel goed zit
kan me alleen niet herinneren of ik dit met duco ook had
Heb sinds vorige week echt last van mijn buik bijna constante zeurdige (geen menstruatiepijn) buikpijn snap er niets van… :?
morgen toch nog maar een keer naar de huisarts om te laten kijken of ik echt geen blaasontsteking heb viel net bijna van me eigen af van de fellen stekende pijn
wanneer moest je weer ongesteld worden?
rond de tijd is het dan verstandig om weer te gaan testen.
niet te vroeg want dan kan het zijn dat het negatief is…
idd goed idee om ook je urine op een blaasontsteking te laten testen dan is dat iig uitgesloten…
als je nog vragen hebt kom maar op hoor, mag evt. ook via pers.bericht.
:-*
volgens mij mag ik pas weer over negen dagen testen dus snap er niks van waar die pijn vandaan komt…nu is het weer iets weg getrokken maar zeker niet weg… ik ga dadelijk maar in bad denk ik
Ik heb net een test gedaan en die was positief wel vaag lijntje maar hij staat er wel, wel snel binnen een maand he :dance:
maar durf eigenlijk niet blij te zien ben zo bang dat het weer mis gaat en vandaag is pas de niet ongi dag denk ik na mijn miskraam precies een maand geleden dus ik hoop over paar dagen nog positiever te testen haha
Hee Shirley een voorzichtige gefeliciteerd dan maar!! Wat goed zeg! En hopelijk blijft deze gewoon lekker zitten :inlove:
hey shirley,
ik heb de maand voor ik zwanger werd van Michaël wellicht een heel vroeg mk gehad. (is nooit met zekerheid geweten omdat ik net ongesteld moest worden, maar de symptomen waren zooooo duidelijk én de bloeding was zoooo hevig dat zowel ha als gyn stelden dat het mk was).
De gyn zei, na een echo om te zien of baarmoeder schoon was, dat ik extra vruchtbaar was nu.
En voilà : volgende maand was het raak ! :dance: :dance:
Ik wil je dan ook alvast feliciteren met dit nieuwe wondertje.
lijntje = lijntje hé, hoe vaag ook.
wens je alle goeds en binnen 8-9maanden een wolk van een beebje.
liefs
Gerda
Hey Shirley
Ook van mij een heeel voorzichtige felicitatie.
In december heb ik bij 5 weken een vroeg mk gehad. Had net 2 positieve testen gehad dus wist zeker dat ik op dat moment zwanger was.
Dat ging dus mis helaas…
En in januari was ik, tot mijn grote verbazing, weer zwanger. En zie banner, alweer over de helft.
Meis ik duim hard voor je!!!
Ingrid
hoihoi
hier hetzelfde. Een miskraam en de maand daarop zwanger. Met 8 weken heb ik een hele erge bloeding gehad. met een heel groot stolsel. Dus zeker wetend dat ik het kwijt was naar de gyn en daar zagen we een heel mooi hartje kloppen en nu ben ik al iets meer dan 20 weken.
groetjes
marlies
@shirley wrote:
Ik heb net een test gedaan en die was positief wel vaag lijntje maar hij staat er wel, wel snel binnen een maand he :dance:
maar durf eigenlijk niet blij te zien ben zo bang dat het weer mis gaat en vandaag is pas de niet ongi dag denk ik na mijn miskraam precies een maand geleden dus ik hoop over paar dagen nog positiever te testen haha
Ook namens hier “heel voorzichtig” gefelciteerd :-* :hug:
dankjewel allemaal heb een digitale test gekocht met zwanger niet zwanger… heb er nu wel een beter gevoel over vooral omdat ik nu ook veel meer kwaaltjes heb als de vorige keer. dus hoop echt dat dit wondertje wel blijft zitten…
hou jullie op de hoogte
voel me even super klote
heb net een digitale zwangerschapstest gedaan waarop stond niet zwanger snap er niks meer van heb nu juist wel zoveel kwaaltjes…ben super teleurgesteld in mijn lichaam, hoop dat ik deze keer wel snel weet waar ik aan toe ben. het zal in ieder geval verkeerd gaan want had een positieve twee dagen geleden en nu negatief. Ik denk dat ik maar eens een paar maanden wacht straks kan dit emotioneel niet aan zo hoor)
heb m net opengebroken en daar zie je wel twee strepen maar ik geloof dat je daar niet op mocht vertrouwen dus balen
oke ben er net achtergekomen dat het symbool wat ik net steeds zag knipperen op de test een boekje? dat dat een foutmelding was van de test dus dat de test niet goed is uitgevoerd…