bloedverlies

Hallo allemaal…

ik zou graag even iets met jullie willen delen vandaag zou ik vijf weken en 2 dagen in verwachting zijn…maar vanmorgen kreeg ik bloedverlies, ondertussen is het ook helderrood. Het is niet zo dat het net zo erg is als ongesteld maar heb wel herlderrood bloedverlies.

Vandaag mocht ik voor een echo komen gelukkig en was er wel een zwangerschapsring te zien en dikke baarmoederslijmvlies wat wel paste bij vijf weken zwangerschap dus het is 50/50 mag volgende week terug komen.

ben heel de dag al super verdrietig :frowning:

iemand iets vergelijkends mee gemaakt?

Ook iemand toevallig waarbij het wel goed kwam?

heb er zelf namenlijk niet zon goed gevoel over…

heb trouwens geen buikpijn

groetjes

Meid dikke :hug:

Heb t niet meegemaakt maar wilde je wel sterkte wensen en ik :pray: dat t allemaal goed is en blijft :hug:

dank je wel :frowning:

even doorbijten meid, tuurlijk zijn er genoeg verhalen van meiden die toch nog zwanger waren , en waar het goed bij gekomen is, maar het is toch nog even moielijk voor je tot je de volgende echo gehad hebt , dan heb je pas zekerheid,

ik heb zelf 5 maanden heeeeeeeeeel veeeeeeeeee;l bloed verloren , bij allebei de kinderen , maar ik was steeds zwanger van een tweeling waar het steeds met 1 kindje mis ging , dus ik mk en 1 zwangerschap samen ,

dus zelfs bij flinken plenzen bloedverlies kan het nog goed komen ,

dus meid sterkte ik duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :-*

Sterkte meid,ik hoop dat het meevalt :pray: :pray:

he meiden ik weet neit hoe een miskraam aanvoelt omdat ik het nog nooit mee heb gemaakt maar ik heb nu gewoon hetzelfde als een menstruatie, ook met bloedstolsels…dan weet je toch eignelijk wel zeker dat het dan gedaan is? Dat heb ik tenminste altijd wel gedacht…?

of is er nog hoop?

@shirley wrote:

he meiden ik weet neit hoe een miskraam aanvoelt omdat ik het nog nooit mee heb gemaakt maar ik heb nu gewoon hetzelfde als een menstruatie, ook met bloedstolsels…dan weet je toch eignelijk wel zeker dat het dan gedaan is? Dat heb ik tenminste altijd wel gedacht…?

of is er nog hoop?

Bij mijn miskraam had ik ook hetzelfde bloedverlies als bij een menstruatie inclusief stolsels. Ik had ook geen buikpijn en toch zat het niet goed. De dag nadat ik begon te vloeien verloor ik ook het vruchtzakje. Die was al wel duidelijk te herkennen tussen de stolsels. Dat was trouwens ook met 5 weken en 2 dagen.

Maar tja… er zijn ook zat vrouwen die bloedverlies hebben en die na 9 maanden een gezonde baby kregen.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat je beebje lekker blijft zitten waar hij/zij zit.

@purpled82 wrote:

@shirley wrote:

of is er nog hoop?

Bij mijn miskraam had ik ook hetzelfde bloedverlies als bij een menstruatie inclusief stolsels. Ik had ook geen buikpijn en toch zat het niet goed. De dag nadat ik begon te vloeien verloor ik ook het vruchtzakje. Die was al wel duidelijk te herkennen tussen de stolsels. Dat was trouwens ook met 5 weken en 2 dagen.

Maar tja… er zijn ook zat vrouwen die bloedverlies hebben en die na 9 maanden een gezonde baby kregen.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat je beebje lekker blijft zitten waar hij/zij zit.

Bij mijn miskraam ging het idd precies hetzelfde, ook met 5 weken en 3/4 dagen. Het vruchtzakje is goed te herkennen idd tussen de stolsels.

Ik had toen ik het vruchtzakje verloor best heftige krampen.

Het klinkt niet heel erg positief je verhaal, maar wat anderen ook al zeggen, t hoeft niet altijd het einde te betekenen.

Ik duim voor je dat jij tot die groep behoort. Sterkte! :hug:

daarom heb ik nu ook helemaal geen hoop meer dat het goed zit, maar zal inderdaat af moeten wachten. Maar denk dat het al gedaan is. al heb ik nog geen vruchtzakje gezien…

Bij mijn eerste miskraam had ik alleen wat bruin bloedverlies wat af en aan kwam.

Bij mijn tweede miskraam was het bloed donkerbruin, soms helder rood. Maar in eerste instantie geen stolsels. Dat kwam pas later toen het heel heftig werd.

Ik ben overigens nooit het vruchtzakje verloren, heb beide keren een curettage moeten ondergaan. Het kan dus bij iedereen verschillend zijn.

Meid, heel veel sterkte. :hug:

Ik ga er dus nu al een beetje vanuit dat het mis is gegaan, maar hoe kom ik erachter dat het er straks wel allemaal uit is dan?of is dat wel met zoveel bloedverlies?

denkje dat het mogelijk is dat het vruchtje met veel bloedverlies en stolsels kan blijven zitten?

@shirley wrote:

Ik ga er dus nu al een beetje vanuit dat het mis is gegaan, maar hoe kom ik erachter dat het er straks wel allemaal uit is dan?of is dat wel met zoveel bloedverlies?

denkje dat het mogelijk is dat het vruchtje met veel bloedverlies en stolsels kan blijven zitten?

Meid, het kan ook onschuldig bloedverlies zijn, hè?!

Ik hoop dat je ook nog wat positieve verhalen krijgt hier.

In mijn situatie bleef het vruchtzakje inderdaad zitten ondanks het verlies van veel stolsels en bloedverlies. Waarschijnlijk was het er wel een keer uitgekomen, maar ik had zo veel bloedverlies dat ik bijna alleen maar op de wc zat…

Fijn dat je een reactie geeft pe, heb ik nu heel veel aan heb vandaag familiedag gehad en ben iets eerder naar huis gegaan net en had eigenlijk een feest van een tante die 50 wordt maar ik voelde me echt niet goed genoeg om te gaan, ik moet steeds huilen daarom denk ik dat mijn gevoel me in bescherming wil nemen dat het bijna zeker fout gaat.

maandag ga ik nog een zwangerschapstest doen en dinsdag mag ik terug bellen naar de vk hoe het ervoor staat

heel cru gezegd miss. maar hou gewoon in je hoofd dat het wel mis is.

want ik weet hoe de klap aankomt als je dus absoluut blijft denken dat het wel goed is, en je krijgt dan wel een negatieve echo.

meid ik gun het niemand dus hier blijf ik duimen dat het wel goed is! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Sterkte de komende dagen!

Die onzekerheid is zó… :wall:

inderdaat vreselijk :?

maar we kunnen toch niets meer doen als afwachten en het is gewoon ontzettend fijn dat je reacties krijgt op zon forum want voor mij is dat op een of andere manier wel een steun, dus bedankt

Als je vragen hebt zou ik zeggen spui ze maar neer hoor!

en hopelijk zegt de vk. dinsdag dat ze even een echo wil doen.

gewoon voor de zekerheid! :pray: :angel:

stel dat ik maandag een zwangerschapstest doe die nog positief is dan is eigenlijk het vruchtje er ook nog niet uit of wel?

stel dat hij nu wel negatief is kan ik er dan vanuit gaan dat het er niet meer in zit denk ik wel?

@shirley wrote:

stel dat ik maandag een zwangerschapstest doe die nog positief is dan is eigenlijk het vruchtje er ook nog niet uit of wel?

stel dat hij nu wel negatief is kan ik er dan vanuit gaan dat het er niet meer in zit denk ik wel?

De test kan ook nog positief uitslaan als je het vruchtje al “kwijt” bent door het hcg hormoon in je lichaam.

na mijn laatste mk, teste ik een maand later nog steeds positief.

maar dat kan bij iedereen verschillend zijn. :wink:

vandaag lijkt het bloedverlies al bijna gestopt zou ik het nu het vruchtje kwijt zijn dan of zou het toch nog goed komen?Ik weet wel dat ik geen hoop mag hebben maar omdat het n in een keer bijna weg is vind ik wel raar. als je het kwijt raakt blijf je toch wel langer vloeien?