Birkenstocks, wie heeft ze ook?

Hier ook het teenslippermodel in zwart lak… :inlove:

@tantetoe wrote:

Ik ga snel op zoek naar een tweede paar in de uitverkoop ( en er is ook een site waar je ze lekker goedkoop kan scoren)

Heb ze voor mijn vakantie gekocht, een week ingelopen thuis… op de vakantie niks anders meer aangehad en sindsdien ook niet meer…

Na de vakantie ongelukje gehad en zes weken in dun gips gelopen… en het enige wat paste …

Maar men wat een wereld schoenen… rugpijn is idd ook weg!!

(hoe moet dat straks als het kouder wordt…)

Welke site is dat dan?? :smiley:

Is er ook een leuk en vooral goed alternatief?

@chris1981v wrote:

@tantetoe wrote:
Ik ga snel op zoek naar een tweede paar in de uitverkoop ( en er is ook een site waar je ze lekker goedkoop kan scoren)

Heb ze voor mijn vakantie gekocht, een week ingelopen thuis… op de vakantie niks anders meer aangehad en sindsdien ook niet meer…

Na de vakantie ongelukje gehad en zes weken in dun gips gelopen… en het enige wat paste …

Welke site is dat dan?? :smiley:

mensen stuur pb voor link… mag hier niet

Ik wil ook wel een pb met de link :mrgreen:

Maar op mp heb ik ook al advertenties gezien 22,50 +1 euro bezorgkosten.

Ik vind ze echt niet mooi…

Maarja, zul je volgend jaar zien dat ik ze wel koop, heb ik wel vaker, moet ik “wennen” aan een bepaald mode verschijnsel.

@tantetoe wrote:

Ze hebben ook klompen! :wink: Liep ik altijd op bij mijn werk in een slagerij.

Ik wil de link ook wel, de slippers waar ik al 3 jaar op loop hebben het net begeven…

Ik pb je even!

Ik ben echt Birkenstock fan, en dan model Gizeh. Ik had eerst neppers, maar die halen het toch niet bij deze. Ik heb ze in zwart lak, maar ik ben bang dat daar volgend jaar nog een paar bij komt. Sinds ik heb ze gekocht heb ik ze -letterlijk- niet meer uitgedaan, ze zitten geweldig! Inlopen was een dagje werk, daarna zaten ze heerlijk. Alleen autorijden gaat niet zo best, ze hebben de neiging van mijn voeten te glijden, wat niet echt handig is als je moet remmen. Maar goed, kleinigheidje… verder… super! Ik kan erop naar Afghanistan lopen als het moet :thumbup:

@kantjeboord wrote:

@Mama_jeanet wrote:
Ik heb deze

want vind teenslippers helemaal niet fijn.

Heb zelf erg lastige voeten om goede schoenen enz te kopen maar na even inlopen vind ik deze super!!

Deze heb ik nu dus ook aan mijn voeten!

Ikke ook (de Madrid-jes), ik krijg de kriebels van iets tussen mijn tenen…brrrrrrrrrrrrrrr :shifty: :lol: .

Ik heb ze via mp gekocht, iemand had per ongeluk de smalle versie gekocht en die had ik nou net nodig .

Maaaaaaaarrrrrrr ook ik wilde ze eerst ook niet, vond ze spuuglelijk, maar ja op een gegeven moment kies je toch voor het comfort.

Vind de giseh wel veel mooier, zeker de papillon versie… :inlove: , die zit denk ik ook steviger om je voet.

ik heb vandaag de bighorn versie gehaald veel goedkoper en zitten prima tot nu toe bij ons bij de drogist met 40% korting dus waren maar 14 euro haha ik vind het best :thumbup:

ik heb ook de gizeh, zwart, maar met all-over bloemenprint, vind ze helemaal leuk, krijg er ook veel leuke opmerkingen over :mrgreen:

heb helaas geen plaatje.

Hier ook de zilveren Gizeh…

Vorig jaar wilde ik er echt nog niet aan…

Maar nu die reuma van mij ietsjes erger is geworden en ik echt geen leuke (lees: goede) zomerschoenen kon vinden. op de markt in Beverwijk Birkenstocks gekocht. Gewrichten gaan beter, rugpijn veeeel minder!

Helemaal goed!!!

Heb ze idd een week ofzo moeten inlopen, maar nu moet ik 's avonds oppassen dat ik er niet mee onder de douche of in bed stap… :mrgreen:

Volgend jaar ga ik echt niet meer op zoek naar andere, gewoon 1 of 2 paar Birky’s!

Misschien dan wel een ander model erbij ofzo!

nee ik ben blij dat ik ze niet ken vind ze ook lelijk en dan koop ik ze ook niet.

ik loop lekker iedere dag op mijn teenslippers van esprit.

Ik heb ook neppers, maar daar heb ik 1 maatje groter gekocht… Nu zag ik net op dat linkje heerlijke mooie pappilion madrid… Moet ik daar ook 1 maat groter voor bestellen???

birckenstocks fot ever… :inlove: zoals affie al zei, ik woon erin!

ieder jaar nieuwe en soms raak ik zover niet :lol: ik slijt ze tot op bot… 8)

Hoe weet ik nou of ik smal of breed moet bestellen??

@Greetje14 wrote:

Hoe weet ik nou of ik smal of breed moet bestellen??

Bij een smalle voet neem je smal en bij een brede voet neem je breed :lol: :lol: :lol: :wink: :wink: :mrgreen: :lol:

Maar wat is smal en breed is cm?

Dat staat op geen enkele site…

Volgens mij heb ik normale voeten qua breedte…

Nu ik diabeet ben mag ik helaas niet meer op blote voeten lopen, en dat vind ik zoooooooooooooo fijn :cry:

Ik heb dus heel lang geroepen dat ik ze zo lelijk vond dat ik er niet dood in gevonden wilde worden.

Totdat ik (met pijn in mijn rug) dit topic las. Ben naar beneden gelopen (schoenwinkel) en heb het paar wat ik nog het meest vind meevallen (Mayari) gekocht. Nou loop ik vaak tot ver in de herfst op slippers dus kan er nog een tijdje mee :slight_smile: