Ik heb ze op aanraden van mijn zus en van een collega gekocht.
Leek me wel ideaal met dit warme weer steeds, maar ik moet er wel heel erg aan wennen.
Ben sowieso geen teenslippers gewend, dus mijn voeten doen nog flink zeer, haha.
Heb ze ook nog maar anderhalve dag hoor.
Wie van jullie heeft ze ook (de slipperversie) en duurde het inlopen bij jullie ook zo lang?
Yup, inlopen duurt even een paar dagen maar daarna wil je niets anders meer, ik loop er heel Disney mee af :mrgreen:
ik heb ze ook en ik wil niet meer anders… en een leuke bijkomstigheid heb bijna geen rugpijn meer omdat ze echt vorm geven aan de voet…
ojaa ik heb er 1 a 2 dagen moeite mee gehad…
Ik heb ze ook - heerlijk!
EUHM… wie heeft ze niet… :silenced: :mrgreen:
ik vind ze wel heel leuk hoor… mijn moeder heeft het teenslippermodel 2 weken geleden gekocht… in zwart lak… :inlove:
Ik heb vorig jaar mezelf gezworen ze niet te kopen, oerlelijk vond ik ze.
Vond dus…iedereen wordt zoooooo beïnvloed, ik dus ook. Inmiddels heb ik ze ook…wit lak!
Ik moest een uurtje wennen, nu zitten ze als gegoten!
Heb vroeger in het ziekenhuis al op birkenstock sandalen gelopen, heerlijk!
nu de gewone slipper versie. met 1 bandje, teenslipper kan ik niet mee overweg, krijg ik zo’n pijn tussen mijn tenen! Maar vind ze wel mooier dan de gewone slippers.
Misschien een kwestie van eelt kweken?
Ze dragen heerlijk!
Ik heb ze dus niet, zo ongeveer als enige 8)
Op 1 of andere manier zitten ze bij mij niet, tenen zijn te kort ofzo :think: . Dat randje in het voetenbed zit gewoon niet lekker…
Ik heb sandalen van ARA en daar loop ik op naar China als het moet :mrgreen: [/list]
Ik heb ze ook, zwart lak.
Zweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer erbij!
@Dune wrote:
Ik heb ze ook, zwart lak.
Dat lijkt me toch wel pijnlijk Dune!

@kantjeboord wrote:
@Dune wrote:Ik heb ze ook, zwart lak.
Dat lijkt me toch wel pijnlijk Dune!![]()
Hahahaha, you got me :thumbup:
@mayo28 wrote:
Ik heb ze dus niet, zo ongeveer als enige 8)
Op 1 of andere manier zitten ze bij mij niet, tenen zijn te kort ofzo :think: . Dat randje in het voetenbed zit gewoon niet lekker…
Ik heb sandalen van ARA en daar loop ik op naar China als het moet :mrgreen: [/list]
Ja maar dat randje is nou waarom ze eerst ingelopen moeten worden :mrgreen:
Zag eens iemand die na een halve dag de Birkenstocks al te koop aanbood en toen dacht ik méééén wat zonde :oops:
ik heb de sandaal variant, wel met teenstukje(dus eigenlijk de slipper maar dan met extra bandjes over de voet en een bandje achter de hiel)… en inderdaad, het was ff wennen, 1e dag echt pijn onder op mijn voet(in die holling zeg maar aan de binnenkant) maar nu draag ik ze dag in dag uit… heerlijk!!!(en dat zegt iemand die verslingerd is/was aan crocs) Ik heb dan wel niet de echte birkies, maar nepperds van de markt, 10 euro, en zitten net zo lekker!
Ik ga nooit zo mee in al die rages, maar na jarenlang op het werk te hebben gelopen op H&M-slippers van 5,- vond ik het wel tijd in mijn voetjes te investeren. En echt: ze zitten fantastisch, ik ben helemaal fan! Vind ze ook redelijk ‘mooi’ in vergelijking met crocs.
Ik woon erin 8)
Heb ze ook sinds gisteren, even wennen nog, maar dat zit al prima
Na een weekje wennen, trek ik ze alleen nog uit als ik naar bed ga
Mijn dochter had ze voor de zomer al…vreselijk vind ik dat als iedereen er op loopt. Maar…ik heb een beenlengte verschil en wilde nu wel eens verstandig de zomer in (en dus niet op gewone slippers, maar iets waar iets onder kon zodat mijn beenlengte verschil wat opgeheven kon worden) En ja…dat kon alleen bij Birkenstocks. Mijn podoloog/schoenmaker heeft de originele Birkenstock zool zodat het dus echt mooi gemaakt kon worden.
Dus ja, ook ik aan de Birkenstock. Kreeg wel een enorme blaar onder het bandje wat over mijn voet loopt, maar ze lopen heerlijk na een paar dagen ingelopen te zijn. Alleen jammer dus dat zowat heel Nederland er op loopt
ik vind ze toch errug prijzig! dan koop ik liever een gewoon paar schoenen die ik ook kan dragen als het regent.
Ik vind ze heerlijken draag ze ook gewoon als het regent :oops: