Ben dus niet de enige met zere voeten, haha.
Hebben jullie de smalle of de brede (normale) versie?
Ik heb niet die teen dingen,die had ik voor moederdag gehad van mijn vriend maar vond ze dus niet lekker zitten tussen de tenen :oops: En voor die prijs wilde ik niet het risico nemen dus heb ik de normalen gehaalt in het brons.
Maar ik mag al wel weer nieuwen kopen want die van mij stinken :oops: Of heeft iemand een tip :think: want ik heb ze eigenlijk nog maar 3 maanden.
ik ben ook fan!
heb ze gekocht voor onder mijn trouwjurk op het bruiloftsfeest. ik heb ook het gewone slippermodel (dus niet die teendingen, die vond mn man TE lelijk hahahaha, deze vond hij ook lelijk maar iets minder)
maar ze lopen HEERLIJK!!! kan er wel een marathon op lopen!
Ze lopen heerlijk, maar ze moeten idd even goed ingelopen worden en zich vormen naar je voet.
@esmie wrote:
Ik heb niet die teen dingen,die had ik voor moederdag gehad van mijn vriend maar vond ze dus niet lekker zitten tussen de tenen :oops: En voor die prijs wilde ik niet het risico nemen dus heb ik de normalen gehaalt in het brons.
Maar ik mag al wel weer nieuwen kopen want die van mij stinken :oops: Of heeft iemand een tip :think: want ik heb ze eigenlijk nog maar 3 maanden.
Schoonmaken onder de kraan! 't is kurk, dus kan tegen water.
Verder gebruik ik regelmatig voetspray van Kne*p. Helpt prima tegen vieze geurtjes en kan je ook in je schoenen sprayen.
Begin nu toch te twijfelen aan mezelf, maar bij mij liepen ze vanaf de 1e minuut gewoon heerlijk :think:
Heb de variant met het teenstukje en vind ze inderdaad ook lekkerder zitten dan mijn crocs.
Mouse
Ik heb ze al 2 jaar, AS had ze vorig jaar ook al.
Dat inlopen is echt nodig, en ik baalde toen de eerste tijd ook wel. Dochter ook, die wilde ze echt niet meer aan.
Nu wil ze ze niet meer uit 8)
@debbel wrote:
Ik vind ze heerlijken draag ze ook gewoon als het regent :oops:
ik heb de neppers maar ook ik woon er in inclusief met regen zoals gisteren :lol:
Ik heb ze niet!
Maar wel van Ecco! En daar slaap ik zelfs bijna mee! :mrgreen: Draag ze van vroeg in de lente tot ver in de herfst (heb nu al een versie gekocht voor van de winter. Fabrieksoutlet zit hier vlakbij vandaar
)
Er is dus nog hoop voor mij lees ik, haha.
Net m´n schoonzusje aan de deur gehad, die loopt er ook op.
En ook zij had er eerst ´problemen´mee.
Ik heb ze nu in huis steeds aan, want ik kan er nog niet een heel eind mee lopen.
Straks moet ik even de stad in, maar dan trek ik toch nog maar even mijn oude vertrouwde schoentjes aan.
Ik heb ze niet. :oops:
Maar ga er toch wel over denken als ik al jullie reacties zo lees :oops: :mrgreen:
Isa krijgt komend jaar echt wel de sandalen! Super lijken ze me!
Ik heb ze niet meer uitgedaan…
Het heeft bij mij ook wel een week of 2 geduurd.
In het begin was vooral het voetbed heel stroef en niet echt buigzaam.
Had het idee dat ik 2 houten planken onder mijn voeten had.
Toen begon inderdaad dat randje te irriteren.
Maar nu, nu lopen ze héérlijk!
Ik heb ook het teenslipper model (gizeh?) in het zilver. :inlove:
Ik heb deze
want vind teenslippers helemaal niet fijn.
Heb zelf erg lastige voeten om goede schoenen enz te kopen maar na even inlopen vind ik deze super!!
@Mama_jeanet wrote:
Ik heb deze
want vind teenslippers helemaal niet fijn.
Heb zelf erg lastige voeten om goede schoenen enz te kopen maar na even inlopen vind ik deze super!!
Deze heb ik nu dus ook aan mijn voeten!
wat een pokke dingen vind tik het zeg!!
Doe mij maar reef slippers :mrgreen:
Ik heb vorig jaar en paar gekocht en ook dit jaar weer een paar.
Vorig jaar kon ik er echt in het begin maar een half uurtje op lopen. Ik had echt heel erg pijn aan mijn voeten. Inmiddels zijn ze ingelopen, maar ik heb het idee dat het aan je voeten ligt en niet aan de slippers. Het paar wat ik dit jaar heb gekocht, zat meteen als gegoten. Ik had al wel een aantal weken op die andere gelopen hoor. Ik vind ze heerlijk lopen. Ik had vandaag weer schoenen aan en daar moet ik nu dus weer aan wennen.
Vorig jaar was er ook een topic, ik dacht toen echt, neeeeee, dat kan toch niet :doh: (niet zo erg als bij Crocs, die vind ik echt oerlelijk )
Ik kon me niet voorstellen dat je die dingen zou kopen, laat staan aantrekken. En hoe meer ik ze zie, hoe leuker ik ze vind 8)
Leuk onder een linnen broek.
Dus, u raadt het al, Nicole gaat binnenkort eens een paar passen
:roll:
(of ik moet andere leuke slippers vinden )
Merijn heeft de sandaal variant, maar na 3x dragen is het gespje kapot gegaan. Nu liggen ze al 4 maanden te wachten om naar de winkel terug gebracht te worden voor reparatie… :roll:
Ik zelf koop ze niet… juist omdat iedereen er nu mee loopt…
@Nicje wrote:
Vorig jaar was er ook een topic, ik dacht toen echt, neeeeee, dat kan toch niet :doh: (niet zo erg als bij Crocs, die vind ik echt oerlelijk)
Ik kon me niet voorstellen dat je die dingen zou kopen, laat staan aantrekken.En hoe meer ik ze zie, hoe leuker ik ze vind 8)
Leuk onder een linnen broek.
Dus, u raadt het al, Nicole gaat binnenkort eens een paar passen
:roll:
(of ik moet andere leuke slippers vinden)
Als je geluk hebt, kun je ze nu voor een leuk prijsje ergens kopen. Het scheelt wel per winkel hoor. Ik heb ze bij cinderella gekocht in eindhoven, daar waren ze 10 euro goedkoper dan bij sommige andere winkels.