Birkenstocks, wie heeft ze ook?

Jet, het is ook niet zo dat ik ze zou kopen ómdat iedereen er op loopt. Maar wel doordat iedereen ze draagt, ben ik ze leuker gaan vinden. (Heb ik niet met alles, zo vind ik dus Crocs echt nog steeds 10x niks, kan er niet aan wennen)

Zal volgende week eens gaan neuzen Sensje :wink:

Ben ik dan de enige met pech?

Ik heb ze dus ook, en ik moest wel 3 weken inlopen. Toen ging het aardig, maar nog niet hele stukken lopen. En toen kreeg ik er een onstoken (geiirriteerde/overbelaste) pees van :? Elke keer als ik ze nu weer heeeeeel even aan heb speelt die pijn weer op :thumbdown: Dus voor mij zijn ze totaal niet wat ik ervan had verwacht, ik had er de hele zomer op willen lopen en nu loop ik toch steeds weer op schoenen :? Ja, ik baal heel hard :frowning:

ik draag ze alleen maar binnen, en in de tuin…

maar ze lopen heel erg lekker :thumbup:

ik kan ze niet :oops:

Ik heb de witte en zilvere teenslipper,lopen echt heerlijk,mijn ballerina’s zijn deze zomer nog niet de kast uitgekomen,deze slippers zitten veel te lekker om andere schoenen te dragen :thumbup:

@charity wrote:

ik kan ze niet :oops:

dat meen je toch niet dat je ze niet kent?

Echt de halve wereld loopt op die dingen ! :lol:

Ze moeten heel goed lopen he…en hoor meer over in t begin wat pijn…maar ik vind ze zo oer en oer lelijk…heb ik altijd al gevonden…dus hier voor mij geen Bircken stocks…

Ik vind ze vreselijk lelijk.

Ik loop er niet op.

Ik loop op lelijke wolky`s en dan de klompen met scheve neus,maar die lopen onwijs goed :mrgreen: :mrgreen:

Bedoel maar te zeggen als iets goed loopt maakt het niet zoveel uit hoe het eruit ziet toch?

Nou,voor mij dus wel,ga echt niet op schoenen lopen die ik lelijk vind…ook al zijn ze nog zo goed…

ik vind dan wel schoenen die ik mooi vind en die ook nog heel goed zijn…

Zal eens kijken of ik er nog een foto van kan vinden.

Ik vind ze dus echt niet mooi,maar ze lopen zaliggggggggggggg

Je gaat er aan wennen :lol: :lol:

Hier lijken ze het meeste op.

Maar die ik heb waren helemaal glad,geen bandje erop en geloof de neus nog schever :mrgreen:

@schoen wrote:

Hier lijken ze het meeste op.

Maar die ik heb waren helemaal glad,geen bandje erop en geloof de neus nog schever :mrgreen:

Die zijn apart! Maar ik heb een collega die ook alleen nog maar op Wolky’s loopt :thumbup:

Iets wat niet symmetrisch is, komt er bij mij zeker niet in :wink:

Waarom is er niet gewoon iets praktisch en gelijkertijd mooi :think: want al lopen die laatste klompen heerlijk, ik zal ze nooooooit kopen, die vind ik echt té lelijk :lol:

Maar gelukkig smaken verschillen, anders liepen IEDEREEN op dezelfde schoenen (nu nog maar bijna iedereen 8) :angel: )

Edit mezelf:

Goed onthouden, wie weet koop ik ze over een jaar ook wel :lol: (al kan ik echt niet tegen dingen die a-symmetrisch zijn :shifty: )

Deze hebben we hier:

Ik haat het om met blote tenen te lopen, heb echt een hekel aan sandalen. Maar deze zomer mij toch laat verleiden en ik vind ze heerlijk zitten. Ik doe ze wel enkel in huis en in de tuin aan maar mijn rug vind het heerlijk.

Heb zelfs niet moeten wennen, zat onmiddellijk super.

Groeten

Isle

Heerlijk!! Ik ga van de week nog even proberen een 2e paar in de opruiming te scoren!!

Ik vind ze echt verschrikkelijk lelijk, ben al geen slipper type eigenlijk maar Birkenstocks nee ik kan er gewoon geen geld aan uitgeven (ik loop dan ook de hele Efteling door op een paar hoge hakken 8) ). Er is maar 1 variant die ik vind kunnen en dat is die met die bandjes schuin over de bovenkant van je voet en dat rondje om je teen zeg maar, die vind ik dan nog wel netjes maar die dingen met die grote lap over je voet :naughty: mij betrap je er echt niet mee :snooty: .

Hoi,

Hier GEEN bircken stocks :hand: afschuwelijke dingen !

dus nee, die worden hier niet gekocht :wink:

Ik ga snel op zoek naar een tweede paar in de uitverkoop ( en er is ook een site waar je ze lekker goedkoop kan scoren)

Heb ze voor mijn vakantie gekocht, een week ingelopen thuis… op de vakantie niks anders meer aangehad en sindsdien ook niet meer…

Na de vakantie ongelukje gehad en zes weken in dun gips gelopen… en het enige wat paste …

Maar men wat een wereld schoenen… rugpijn is idd ook weg!!

(hoe moet dat straks als het kouder wordt…)

ik zou willen dat ik de teenslipper aan kon!!

Ik heb de normale versie…

Ik kan teenslippers echt niet dragen…

En ik vind ze zoooooo leuheuk!!!

TEensokken erbij aan hahaha…

Die wolky’s vind ik idd ook niet mooi…en ik krijg bij die Birkenstocks altijd het geitenwollensokken idee…die mensen lopen daar al jaren mee…ben ze in al die jaren nog niet mooi gaan vinden…heb nu ook slippers gekocht,leuke met een klein hakje,ze zijn mooi en lopen net als sloffen zo lekker…ik vind dat prima zo…