Birkenstocks, wie heeft ze ook?

Schoen:

Bedankt voor je lieve kaartje xxx

@Greetje14 wrote:

Hoe weet ik nou of ik smal of breed moet bestellen??

anders gewoon naar een winkel gaan en eens passen?

smal is voor echt smalle voeten, breed is voor de normale tot bredere voet

Vervolgens kan je ze met het boven bandje echt goed stellen

@Greetje14 wrote:

Hoe weet ik nou of ik smal of breed moet bestellen??

Ik ben naar een winkel gegaan, heb daar gepast en op internet het gewenste paar besteld! :silenced: :wink: :angel:

Ik zou de link voor de website ook wel willen hebben…

In mei gaan we weer naar Duitsland en daar zit een outlet store van birckenstock. Afgelopen mei ook geweest maar toen wilde ik er nog niet aan…volgend jaar toch maar eens kijken daar.

Ik wil die link ook wel.

Ik heb vorig jaar neppers gekocht en die liepen heerlijk tijdens mijn zwangerschap. Na mijn zwangerschap zaten ze gelijk niet lekker meer… Andere gekocht, maar is ook niet helemaal je van het…

Misschien toch maar over op de echte…

Ik heb geen birkenstocks, wil ze ook niet… Er zijn wel meer schoenen die lekker lopen :stuck_out_tongue: .

Ik zag een paar weken geleden een meisje op het station, hip/standaard gekleed… legging, jurkje, oude-vrouwen slippers (dat dacht ik toen, nu weet ik dat dat birkenstocks zijn)… Nu zie ik ze overal… Het ziet er bij de meeste vrouwen wel leuk uit, maar het is gewoon niets voor mij…

Ik zou nog eerder op klompen gaan lopen…

Ik ben zwaar rugpatient, maar echt waar, op deze slippers kan ik de hele wereld rond. Dan kan iets anders er misschien ‘vlotter’ of ‘hipper’ uitzien, maar dan kies ik toch echt voor degelijk, comfortabel en (zo goed als) pijnloos.

Dan ga ik maar voor de breede…

smalle voeten heb ik niet en als normaal en breed voor breed zijn…

Misschien toch maar eens de stad in om te passen (online is zo makkelijk he :wink: )

@Edanjelan wrote:

Ik zou de link voor de website ook wel willen hebben…

In mei gaan we weer naar Duitsland en daar zit een outlet store van birckenstock. Afgelopen mei ook geweest maar toen wilde ik er nog niet aan…volgend jaar toch maar eens kijken daar.

Gewoon even googelen, kom je er verschillende tegen. :wink:

@Kaar wrote:

Ik heb geen birkenstocks, wil ze ook niet… Er zijn wel meer schoenen die lekker lopen :stuck_out_tongue: .

Ik zag een paar weken geleden een meisje op het station, hip/standaard gekleed… legging, jurkje, oude-vrouwen slippers (dat dacht ik toen, nu weet ik dat dat birkenstocks zijn)… Nu zie ik ze overal… Het ziet er bij de meeste vrouwen wel leuk uit, maar het is gewoon niets voor mij…

Ik zou nog eerder op klompen gaan lopen

Die hebben ze ook van Birckenstock hoor! :wink: :mrgreen:

Na alle enthousiaste verhalen hier ben ik eens op MP gaan struinen en heb ik nieuwe (witte) Birkenstockslippers gekocht voor 25 euro :dance: Vanmorgen kwamen ze binnen en oh my god, wat zitten die lekker!!! Niks geen inlopen dus, ik heb ze vanmorgen aangedaan en niet meer uitgetrokken!

Get, ik kan niks tussen mijn tenen hebben, ik vind dat echt vreselijk!

@Karin2 wrote:

Ik loop al jaaaaaaaaaren op teenslippers dus dat was al geen probleem.

Ik heb ze intussen alweer een tijdje en ze zijn nu helemaal ingelopen.

Heerlijk!

Ik dacht er ook maar aan te gaan geloven, omdat we in december nog 4 weken naar een lekker warm land gaan :lol:

Loop al jaren op simpele Puma-slippers (de enige die ik tot dusver tussen mijn tenen kon verdragen), maar ben toen in de stad toch maar eens gaan passen en voelde dat teenstuk bij de goede maat niet. Overstag dus, maar geen idee dat er smalle of brede waren (toevallig alleen brede gepast denk ik) Ook wilde ik perse gewone mat zwarte en die waren er niet meer in mijn maat 42.

Dus op MP gaan zoeken en warempel een paar mat zwarte in maat 42!!

Eenmaal binnen bleken ze gewoon echt te smal en daarbij ook te klein :think: Vermoed dus dat de smalle versie ook wat kleiner uitvalt!

Dus wie nog intresse heeft in smalle zwarte en normaal maat 41 draagt…

Ze staan in mijn shoppie :wink:

Zou ik nu dan ook een pb mogen ontvangen met de webshops?

Ik wilde ze ook wel hebben maar ik vind dat flapje niet mooi bij mn grote teen.

Heb in Italie verschillende aan gehad maar nee, ik heb er maar vanaf gezien.

Ik heb 2 paar… al maanden in de kast liggen.

Niet leuk als heel Nederland ermee loopt en dan ben ik er snel op uitgekeken.

@Fleur wrote:

@Karin2 wrote:

Teenslipper Birckenstock, dat komt toch op hetzelfde neer qua tenen :eh:

@Karin2 wrote:

@Fleur wrote:
@Karin2 wrote:

Teenslipper Birckenstock, dat komt toch op hetzelfde neer qua tenen :eh:

heb je het plaatje gezien wat ik gepost heb een tijdje geleden dat zijn birkenstocks zonder iets tussen de tenen.