Bikini, Tankini, Badpak en waarom!!

badpak… hier ook vanwege de zwangerschappen en de landkaart… :wink:

@faizaa wrote:

Gemiddelde maat… ik gok 40-42… :angel:

Poll Karin… :mrgreen: :thumbup:
Denk ik ook…

Ik ben gemiddeld 8)

En draag een bikini…heerlijk…kijk gewoon niet in de spiegel :mrgreen:

Een bikini in het pre-kinderen-tijdperk, nu absoluut een tankini.

Een badpak ben ik nog niet helemaal klaar voor, al vind ik die eerste van DKNY wel erg leuk…

Edit, ik heb maat 34/36. Ben ook niet stevig heb alleen lubbervel rond mijn buik…

@faizaa wrote:

Ik heb een tankini… met ingebouwd strak topje… ideaal… en niet suf… (Hanneke :wink: :-* ) Wel bij de betere lingerie winkel gekocht… was 160 euro kwijt maar tis een super ding… :thumbup:

Ik zou zeggen, overtuig me (met beeldmateriaal) 8) :-* :drool:

Hoezo geretoucheerd :? Geinig badpak maar ik ken geen enkele vrouw zonder heupen en liezen :wink:

Hier ook een bikini, soms een badpak omdat ik het leuk vind om af te wisselen.

Ben benieuwd of ik nog steeds een bikin wil dragen na mijn 2de zwangerschap :shifty:

Ik heb een bikini en een sportbadpak.

Draag ze allebei, ligt eraan wat ik doe.

Alhoewel ik momenteel uberhaupt niet naar een zwembad gaan, vind mijn lijf niet mooi.

Liefs Suzanne

@Anneke wrote:

Edit, ik heb maat 34/36. Ben ook niet stevig heb alleen lubbervel rond mijn buik…

Idem…

Hanneke… ik ben heel onzeker… durf niettttt… :oops: :angel: :-*

Ik heb een tafellaken…

Een tankini maar dat doe ik de wereld niet aan

Als ik ooit al in zwemkleding moet word het automatisch een badbak, en dan t liefts een die zo veel mogelijk bedekt :mrgreen:

@Tamara30 wrote:

Als ik ooit al in zwemkleding moet word het automatisch een badbak, en dan t liefts een die zo veel mogelijk bedekt :mrgreen:

Hier hetzelfde, maar eigenlijk ga ik nooit zwememn ofzo dus hoef ik het ook niet aan.

Ik heb een badpak, omdat ik niet de slankste ben. Maar een leuk zwembad is hier niet in de buurt en op vakantie gaan we zelden zwemmen dus eigenlijk heb ik er zelden 1 aan.

ik stel voor dat we de volgende grote kokmeeting in ren zwembad doen… Kunnen we meteen elkaars exemplaar bekijken :lol:

Hier voor me zwangerschapen ee bikini had maatje 38 en een redelijk strak buikje.

Na twee zwangerschappen en de nodige kg die zijn blijven hangen en ik geen dieet type ben. Dus nu in maat 40 beland ben de tankini, deze verdoezeld toch me zwembandje en me slappere buik :oops: .

Ik heb een bikini voor op vakantie, om lekker in te badderen en te zonnen. Maar wel altijd een met een beetje vulling bovenaan omdat ik me daar wat prettiger bij voel. De bovenkant is na de zwangerschappen helaas van een c naar een kleine b gegaan.

Als ik echt ga zwemmen, dan een badpak omdat ik met duiken altijd mijn bovenstukje verlies :mrgreen:

Vorig jaar met maat 44/46 toch hartstikke leuke badpakken/tankini’s gekocht. Ik vind tankini’s niet suf maar vooral ook mooi en praktisch. Als je topless wilt zonnen, hoef je het badpak niet (duf) op te rollen.

Ik was bang dat ik geen leuk badpak zou kunnen krijgen… maar hoe dichterbij de vakantie hoe meer ik er zag (en kocht!)… dus ik heb zo’n 6 badsuits in mijn la.

maat 44-46 dus wie wil lenen, be my guest!

overigens… je kunt bij een badpak of tankine prima een mooie sjaal kopen of bandana (zo heet dat toch/) om je drankjes etc. te kopen… staat best mooi hoor…

en voor grotere maten zou ik absoluut eens ulla popken proberen… kleding is wat suf (meestal), maar ik heb echt blitse badpakken gekocht dus.

Ik draag altijd een bikini, maat 46 wel te verstaan :wink:

Badpakken vind ik niet mooi, je lijkt er alleen maar dikker in tenzij je maatje 34-36 hebt.

Heel eerlijk vind ik mijzelf net een walvis in een badpak.

Tankini verhult alleen het mooiste stuk van mijn buik, juist mijn onderbuik vind ik minder mooi.

Met een bikini accentueer je eerder je borsten dan je buik en mijn borsten vindt ik wel mooi.

En ik vind het fijn om een beugel bh te dragen.

Tsja en dan heb ik nog striae maar daar trek ik me niks van aan, zo zien mensen alleen dat ik niet zomaar een slappe buik heb maar dat het komt doordat ik kinderen heb

Ps: een bikini moet natuurlijk wel precies goed zitten zodat je geen over rollende velletjes krijgt.

En bedacht nog een voordeel, als je striae hebt wordt die minder duidelijk zichtbaar door de zon, mijn buikje wordt bruin en de strepen zijn niet meer rood op paars maar zelfs weer lichtbruin geworden.

Wel goed smeren met zonnebrand creme natuurlijk.

Ik heb een Tankini, en dat bevalt prima. Ik heb er ook gewoon een bikini topje bijgekocht voor in de achter tuin van het zomer!!

Ik draag een bikini. Heb maat 36 met een kleine rol op de buik.

Je moet gewoon dragen waar je je zelf prettig in voelt.

Vriendin van me draagt gewoon een bikini ondanks haar tijgervelletje en buik die ze van de zwangerschap over heeft gehouden, maar ze voelt zich er prima in dan ist goed toch!

Ik heb heel stoer vorig jaar een nieuwe bikini gekocht, maar wat heb ik me opgelaten

gevoeld zeg :oops:

Na 2 zwangerschappen zijn wel alle kilo’s eraf (zelfs 5 eronder) maar ik heb een flubberbuik van hier tot tokio, die ook nog helemaal vol zit met striae :? Dus ookal heb ik maat

36, geen kilo’s meer…toch vind ik dat gerimpelde velletje, dat dus zo 3 centimeter

uit te trekken is, vreselijk lelijk!!!

Een tankini schiet hier niet op aangezien het rimpelvelletje er zo onderuit rimpeld :roll: , met een bikini heb ik het gevoel dat elk mens naar m’n buik zit te staren,

en met edn badpak heb ik het gevoel dat ik een ouwe opoe ben (ondanks de leuke badpakken

die ik hier heb gezien…ik vertik het ook om meer dan €80 uit te geven voor diedingen :oops: )

Dus ik denk nog even na :wink: