ik heb van alles wat in de kast liggen bikini’s,badpakken en een tankinà en ik draag toch het liefste de tankini dus dat heb ik gestemt
Badpak met buikcorrectie erin… Alsof dat helpt met mijn buik :lol:
Ik heb een maatje meer, dus bikini durf ik echt niet. Tijdens mijn zwangerschappen wel aangehad, maar dan toch ook wel omdat het warm was en in mijn eigen tuin kon het mij wat minder schelen allemaal :lol: (En ik paste de bikini tot mijn verbazing :shock: Normaal gesproken zit de top voor geen enkele meter, veels te klein)
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Een badpak. Een bikini vind ik niets. Ik zie te vaak mensen in bikini’s die het echt niet kunnen hebben, en dat kan al snel… dus dat doe ik zelf een ander niet aan en ga voor een badpak. Ik zie overigens niet in waarom een badpak lelijk zou zijn… er zijn zoveel verschillende modellen, prints en kleurtjes…
…Topless…
:mrgreen:
ik heb een push-up bikini aan en daar overheen een tankini topje.
ik heb een te dikke buim voor een bikini maar een tankini dan hangen mijn borsten zo(zwangerschappen he)
dus doe ik maar dubbel op :oops:
ik ben verplicht om iedere week 2x te zwemmen op therapie zou liever niet zwemmen maar als het dan moet krijg je dus rare combi’s
Ha charity, die had ik ook al geprobeer hahaha.
Ik had mijn beha onder mijn tankini aangedaan (thuis hoor, niet in het zwembad :shifty: ), de boobs zitten prachtig, maar op de rug is het werkelijk geen gezicht hahaha. Dus voor mij geen oplossing.
Ohhhhh, ik vind het nog steeds ellende. Ik ga van het weekend maar eens rustig kijken en passen. Heb nog een maand, dan gaan we naar CP.
oh mijn bandje van de bikini zit mooi onder het rugpand van mijn tankini dus niks van te zien gelukkig.
alleen mijn tankini moet je in de nek knopen en mijn bikini niet dus dat zie je wel.
miss kom ik nog eens een tankini tegen die gewone bandjes heeft dat zou perfect zitten haha
moet zeggen dat ik eerlijk gezegd maar weinig vrouwen echt een bikini figuur vind hebben… de meesten hebben zelf niet eens door hoe ontzettend alles hangt en flubbert en aangezien ze allemaal vinden dat iemand die het niet mooi vind, maar de andere kant op moet kijken… kan je nergens meer kijken
Sorry hoor… kon het niet laten.
Iedereen moet lekker aandoen wat hij/zij prettig vind, maar helaas is het beeld wat men van zichzelf heeft eh… vaker beter dan de werkelijkheid :shifty:
Hier zie ik er zowieso niet uit in iets wat alleen maar buik/billen en borsten bedekt, dus ik ga voor een badpak met klein rokje eraan.
Op t strand loop ik in badpak met pareo om mijn forse heupen geslagen.
Een mooi badpak voor mijn cupmaat is ook nog eens zoeken naar een speld in een hooiberg, dus mijn badpak was bijna 200 euro :silenced:
Ik heb een tankini! :inlove:
Erg blij mee, badpak is niet fijn, bikini té!
@Becca wrote:
die laatste :lol:
die heb jij toch gekocht? :mrgreen:
hier ook gewoon bikini hoor!

Ik heb een tankini met beugels.
Geen idee of ie nog past, dat heb ik na de geboorte van Thomas nog niet geprobeerd.
Ik heb ze alledrie.
Bikini en tankini draag ik tijdens de vakantie’s en het badpak draag ik als ik hier of tijdens een weekendje weg(bv naar center parcs) ga zwemmen met de meiden.
Bikini doe ik echt niet meer, zie gewoon die mense me aan staren van WOW wat heeft die een rare buik :? heb namelijk een heel gerimpeld vel op mijn buik, verder heb ik maat 36 dus niks mis mee, maar die BUIK, geen bikini hiero meer, heb een heel mooi badpak waar ik echt blij mee ben !!
Gaat een plaatje zoeken :mrgreen: