Het is weer tijd om er over na te gaan denken…een mega dilemma voor mij persoonlijk.
Ik heb maat 40, lijkt me redelijk schappelijk, maar heb met dank aan de 2 zwangerschappen een ingebouwde zwemband. En dan bedoel ik ook een echte zwemband, uit verhouding met de rest van mijn lijf.
Nu is dus de grote vraag, wat moet ik aan???
Bikini >> buikprobleem
Tankini>> zie ze alleen zonder beugel en dat kunnen mijn boobs niet meer hebben…
Badpak >> vormeloze modellen, borsten worden geplet, lelijk printen…
Wat doen jullie??? En boeit het of je een maat meer hebt en ga je toch lekker in bikini??
badpak, heb nog nooit een bikini ofzo aangehad voel ik me niet prettig in.
Bij een badpak kun je ook kiezen voor een badpak met cups dan worden je borsten ook niet geplet. En het voordeel is ook dat je badpakken hebt met een buikcorrigerende band erin.
Ik ga altijd in bikini. Nou ja in badpak als ik in een overdekt zwembad ga. Bikini is niet echt glijbaanproof :lol:
Bij een tankini is net mijn ingebouwde zwemband onbedekt :sick: En badpak tja dan word je ook niet bruin zeg maar. Nee hoor, lekker zo’n triangelbikini. Als iemand het niet om aan te zien vind dan kijken ze maar de andere kant op :mrgreen:
)Ik ga altijd voor de bikini.
Mijn probleem ligt na (tijdens) 3 zwangerschappen niet zo zeer op mijn buik, die is altijd wel vrij snel weer in proporties, maar ik heb vreselijk lelijke spatader benen gekregen.
Mij zul je deze zomer dan ook niet in een jurkje/rokje zien maar gewoon lekker in een linnenbroek met tanktop. Op het strand trek ik gewoon wel mijn bikini aan, dan zien ze mijn lelijke benen maar. Op het strand is bijna niemand perfect en daar trek ik me dan maar aan op
Veel zonplezier deze zomer! (hoop ik :thumbup: )
Nee, ik ga niet meer in bikini…
Vind dat gewoon niet meer prettig. Ik ben geen bakpersoon dus voor een bruine buik hoef ik het ook niet te doen.
Ik vind het persoonlijk ook niet zo heel charmant als echt dikke mensen met een bikini rondlopen al moet ik eerlijk zeggen dat ik dat niet heel vaak zie…
Een tanktini snap ik niet. Die stopt vaak niet waar de ribbels zijn.
Overigens heb je tegenwoordig echt mooie en flateuze badpakken hoor. Het knellen en lelijke printen is echt jaren 80-90…
In bikini! Wat ik ook aantrek, het ziet er toch niet uit, dus dan maar iets wat nog een beetje comfi zit :mrgreen:
HIHI Madre, als je een tankini te groot koopt dan valt ie er net overheen (been there, done that… :mrgreen: ) (maar het lost boobsprobleem niet op)
En heb je tips waar ik dan die leuke badpakken kan vinden? Ik had er vandaag een aan van beachwave, nou…leek wel tachtig…was echt te erg!!
takini : een badpak vind ik niets aan dus ik heb een takini ik zie me zelf met maat 50 52 echt niet meer in een bikini lopen vol striee.
Badpak vind ik vreselijk, zo lelijk!
Bikini…nee durf ik niet aan :oops:
Ik heb een tankini, wat jezelf al schreef…buikprobleem!
Ik ben er nog niet over uit…
Ik droeg altijd bikini’s, maar na mijn zwangerschap is er niet veel meer van mijn mooie buik over… Nog geen idee of ik dat voor de zomer weer voor elkaar heb. Hoop natuurlijk hard van wel, maar ja…
ik draag bikini’'s
als we nu op vakantie gaan ben ik 30 weken, we gaan naar frankrijk, ook dan doe ik gewoon een bikini aan.
buiten de zwschap om heb ik best een buikje.
Maar ja dat nemen ze maar voor lief. verder heb ik maat 40.
Om te zwemmen een badpak. Een met een cupmaat en ingebouwde boobondersteuning want anders worden ze idd richting navel geplet. En wat ik met mijn holle rug en dikke kont ook erg belangrijk vind: eenerg laag uitgesneden rug, ik heb al een maatje meer maar in een badpak met hoge rug lijk ik vierkant omdat hij dan niet langs mijn rug aansluit maar zich spant tussen net onder de schouderbladen en bovenkant kont. Ziet nie uit nie, ik ben niet vierkant van mezelf, maar juist zeer welgevormd!!! :eh: :mrgreen:
Oh en liefst zoveel mogelijk zwart, en een beetje strategisch uitgesneden her en der, dat kleed nog wat af. :mrgreen:
Kortom: wat ik wil is een ramp om te vinden, en kost een godsvermogen dus ik moet er jaren mee doen van mezelf. (hoewel ik er een tijdje terug een bij de v&d vond die aardig was qua prijs en redelijk aan mijn eisen voldeed.)
Bikini draag ik nog wel aan het strand om wat meer bruinoppervlak te krijgen (ook lekker zinloos want behalve mezelf en hubbie ziet niemand dat bruin op me buik ooit :lol: ) maar in een zwembad zie je mij er niet mee :shifty:
Tankini heb ik nooit zo begrepen en zonder beugels begin ik er al helemaal niet aan.
Donna Karen
Tommy Hilfiger
Poolside
Gewoon COOL
merk onbekend
die laatste :lol:
Dat was ook een grapje he…
Is niet in haar maat denk ik…
Maar ik vond hem wel leuk…
Tankini, althans vorig jaar :mrgreen: Dit jaar ga ik er maar niet vanuit dat ik in mijn maat 36 van vorig jaar pas. Ik heb er één die ook draagbaar is voor grote cupmaten, was een soort gedraaid effect bij de buste waardoor de borsten dus niet naar het zuiden vertrokken, ook niet na een zwempartij. Ik was er tevreden over, en ik heb altijd problemen met de cupmaten van bikini’s e.d.
Dit jaar gaan we maar even voor een badpak met cups denk ik.
badpak, voor nano;s zwangerschap wel een korte periode bikini gedragen, maar mijn post-zwangerschapsbuik verdient een badpak, dan maar niet hot en sexy…
:mrgreen: die laatste is echt erg leuk!!!
Verder maar goed dat je er geen prijzen bij vermeld :eh: zie een paar namen voorbij komen!!
Ik denk altijd wel " ohh laat ze maar kijken" maar ik durf het dan alsnog niet.
onzekerheid…lastig :wall:
Doe mij die laatste maar :mrgreen:
Die anderen vind ik leuk staan bij die mooie strakke modellen met maatje 34 maar ik hoef het niet aan te trekken, wordt een tranendal :roll:
Badpak voor het eerst…
Toch wat last gekregen van minder flatteuze rolletjes en ik vind dat een bepaalde fase gewoon afgesloten is voor mij.
Ik heb nu hetzelfde gevoel als toendertijd met de naveltruitjes…Ik zag mezelf ineens achter de kinderwagen met zo’n ding aan en kreeg een wegtrekking :mrgreen:
Ik laat het nu maar over aan de wespentailles en de jonge meiden, ik heb mijn tijd ruimschoots gehad :lol: