Hemdje en een boxershort… Ik zou het liefst in een surfpak zwemmen…heb een hekel aan dat blootlopen…vroeger al, nu nog…
Eigenlijk een tankini maar dan met een langer broekje eronder… Dan kruipt je broekje niet in je kont…
Een bikini… Ik wil graag bruin worden
Dat is een burkini misschien wel iets voor jou Kaar
Ik had voor aankomende zomer ook maar een badpak bedacht. Dan wel echt een supermooie die dan eventueel ook wel wat meer mag kosten (als troost dat mijn bikinitijd voorbij is )
Normaal in bikini maar heb net als Mellie een beetje het gevoel dat die tijd nu voorbij is.
Absoluut een badpak.
Ik heb nog nooit anders gedragen, voel me absoluut niet prettig in een bikini.
En ik draag ook nog gewoon een sportbadpak, waardoor je zo plat wordt, haha. Het moet voor mij gewoon lekker zitten eigenlijk. Ik doe ook aan aquarobics, en ik kan je vertellen: dat is in een bikini geen succes .
Ik ben verder geen type wat in de zon gaat liggen bakken, dus daarvoor hoef ik ook geen bikini aan te trekken.
@Roos wrote:
Dat is een burkini misschien wel iets voor jou Kaar
Ik had voor aankomende zomer ook maar een badpak bedacht. Dan wel echt een supermooie die dan eventueel ook wel wat meer mag kosten (als troost dat mijn bikinitijd voorbij is)
Normaal in bikini maar heb net als Mellie een beetje het gevoel dat die tijd nu voorbij is.
Maar dan zonder hoofdstukje… :mrgreen: :lol:
een tankini met voorgevormde cups… Ideaal voor de theezakjes van mij :mrgreen: … Mijn buik valt erin, het lijkt ook meer op een badpak… (het is wel een dure van 80euro maar dan heb je ook wat)
Nu heb ik een bikini aan met zwangerschapszwemmen, kan ik mijn mooie buik zien en mijn (.) zijn nu ook wat mooier weer :mrgreen:
grts patricia
Bikini…
Trek ik een badpak aan dan lijken me heupen veel te groot
(zijn al groot)
Bikini! Een tankini is voor smaakloze mensen en een badpak is voor ouwe vrijsters
Alvast mijn welgemeende excuses voor een ieder die zich beledigd of gekwetst voelt door mijn post… 8)
Ahum, alle badpakken op de vorige bladzijde zou ik toch iemand met een maatje meer (of iig geen mt 34-36) niet aanraden hoor :?
bikini, en wie mijn buik niet wil zien draait zich maar om :mrgreen:
Ik zou ook voor de burkini gaan…
Maw je zult mij niet in een badpak zien. 8) (bikini en tankini heb ik nog nooit gedragen, met dank aan mijn ronde vormen)
Voor een bikini moet je echt een goed figuur hebben is mijn mening, anders loop je voor l.l. Een tankini vind ik persoonlijk een beetje duf, echt een bikini voor dikke mensen
Zelf ga ik dus voor een badpak, maar ik investeer wel in een mooi en goed badpak. Is wel duur, maar je loopt er mooi bij
badpak… heb ooit 1 zomer een bikini gedragen en hoewel het toen qua lijf/ribbels etc helemaal prima was (ik was nog strak :mrgreen: ) voel ik me daar sowieso niet fijn in.
Met zwemmen etc vind ik een badpak toch gewoon echt veel fijner.
@Tamma wrote:
Ik doe ook aan aquarobics, en ik kan je vertellen: dat is in een bikini geen succes…
Vind het zelfs al met zwemles!
Hoeveel meisjes daar al in bikini rondlopen, ik was echt verbaasd.
Sowieso… wat is het nut van zo’n bovenstukje bij een meisje van 5/6 jaar oud??? En na het springen dan wel duiken zie je ze stuk voor stuk dat topje naar beneden trekken… ik denk: die kinderen komen daar om te zwemmen: badpak aan!!!
Ik heb een tankini… met ingebouwd strak topje… ideaal… en niet suf… (Hanneke :-* ) Wel bij de betere lingerie winkel gekocht… was 160 euro kwijt maar tis een super ding… :thumbup:
Ik heb een soort badpakjurkje… ideaaaaaaal! :thumbup: Ik stuur je even een linkje per PB. Is niet duur, zit heerlijk, sluit mooi aan én je zwembanden verdwijnen zomaar :mrgreen: Enne… 't is geen tietenpletter :mrgreen: Ik heb 'm gedragen toen ik naar CP ging (krap 3 mnd na mijn bevalling). Ik zag er dus echt nog niet uit, had alle kilo’s nog bij me :oops: maarja, om nou niet in dat heerlijke zwembad te gaan… vond ik zonde. Dus dit was echt een superoplossing! Ben er nog steeds erg blij mee.
@#puk# wrote:
Ahum, alle badpakken op de vorige bladzijde zou ik toch iemand met een maatje meer (of iig geen mt 34-36) niet aanraden hoor :?
De TS heeft maat 40. Schaart dat bij jou onder de noemer “maatje meer” ?
Ik vraag me sowieso af wat de gemiddelde maat van de NL vrouw is. Polletje ?

Gemiddelde maat… ik gok 40-42…
Poll Karin… :mrgreen: :thumbup:
als ik kijk hoe snel maten 40, 42 EN 44 uit de rekken zijn … gok ik erop dat die 3 maten gemiddeld NL vertegenwoordigen… (oké als je echt voor gemiddeld wilt gaan kom je dan dus op 42 uit :lol: ).
@faizaa wrote:
Gemiddelde maat… ik gok 40-42…
Poll Karin… :mrgreen: :thumbup:
Ik gok het er niet op want mijn topics komen altijd in de “mamavraagjes” terecht en dat willen we niet he! :mrgreen: