Hier staat hij sinds maandagavond… Vind dat echt zo gezellig met die lampjes enzo!
Had ook echt al lang zin om hem op te zetten, maar vind dat eerst Sinterklaas het land uit moet zijn, voordat hij mag staan :mrgreen:
Oh ja hoor, de dag na sint, dus afgelopen zondag, ben ik naar de Praxis geweest met m’n vriendin. En ik heb dit jaar een hele grote, brede gekocht…in de Praxis leek ie een stukje kleiner… :mrgreen:
Thuis bleek de boom zo breed dat ie half voor de tv stond. Dus hebben we de tv maar een eindje opgeschoven. Ik vind het zo gezellig!
En jammer om later te beginnen met een boom, want voor je het weet is de Kerst alweer voorbij en daar is z’on boom nu net te duur en gezellig voor!
Wij halen hem het weekend, hebben dat gisteren ook aan Daniël verteld.
Vraagt hij vanmorgen: Gaan we nu naar weekend mama? :inlove:
De rest van de lichtjes hangen, het Dickens Village is onder de boom opgezet, de Kerst Ster hangt boven de sofa, en de ballen hangen aan de deur. Noah heeft zijn kamer ook versiert.
Volgende week Donderdag komen 2 vriendjes van Noah, en dan maak ik zout deeg met kaneel en gemalen kruidnagel. En dan gaan we kerst versiersels maken.
Nou Nef…dat klinkt als eh…
KERST!!!
ramen hebben we maandag versierd.
Vandaag de kerstboom ophalen bij m’n ouders en de ballen en de lichtjes, dus hopelijk vanavond ook kerstboom :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:
Nef, klinkt echt geweldig bij jou!!!
ben helemaal dol op de engelse en amerikaanse manier van kerstviering, zo gezellig en sfeervol :inlove: :inlove:
Gisteren voor het slapen gaan met de meiden de versiering uitgepakt (Wij 'savonds de boom verder versiert) geweldig :inlove: . Ze waren helemaal door het dolle (en gingen dan ook veel later naar bed dan normaal :mrgreen: ) We hadden gezegd dat als ze morgen wakker zouden worden dat de boom dan helemaal klaar zou zijn. Lotte’s eerste woord toen ze vanmorgen wakker werd??? KERSTBOOM! Kroop snel haar bed uit en raasde naar de woonkamer waar ze met grote ogen naar de mooie boom keek. Daarna weer met z’n twee-en met de kerststal spelen natuurlijk :thumbup:
Foto’s van de dames op de versiertoer:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4164323#4164323
Hier zitten de lampjes er bijna in :lol:
Toen Sint terug naar Spanje vertrok zijn wij naar de Gamma geracet voor een mooi Nordmann!
Ons hele huis is 1 grote kermis , echt heerlijk al die lichtjes en ballen overal. :mrgreen:
Joehoeeee, hij staat!! :dance: :inlove:
Geen boom dit jaar, want wij gaan met kerst naar een huisje in de Ardennen (waar als het goed is wel een kerstboom staat). Wel wat lampjes in huis hoor, anders is het wel erg ongezellie!
moesten we hem hier showen of is er in sf een topic?
mijnboom staat inmiddels en ik ben best tevreden.
Dit is 1e jaar dat ik alleen ben en vier alleen… en dus ook alleen woon.
Voelt allemaal beetje anders, maar ik geniet echt als ik zie dat het erg gezellig is geworden ,
alleen jamer dat die impressie op de ftos niet echt overkomen
Ja hier staat hij ook, we hebben gisteravond opgezet, gezellig!Helemaal in de kerststemming :lol: Zonde om er te lang mee te wachten!
:mrgreen:
Wij gaan hem vanavond zetten :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Als I,lona morgen ochtend opkomt zal ze haar ogen uitkijken, vind ze leuk al die lampjes, opa & oma hadden hem al staan
gr melanie.
hier staan ze inmiddels ook :lol:
Hier nog niet, hoop het voorlopig ook even zo te houden.
:lol:
ik denk dat we hem zondag gaan zetten, maar kan nog van alles tussenkomen hoor hahaha
Hier staat op tafel een kerstboom… van hout, met 4 kaarsen, waarvan er nu elke ochtend 2 mogen branden.
En Jozef, Maria en het ezeltje staan er bij, die gaan bijna aan hun tocht door de kamer beginnen richting (toekomstig) stalletje. Op de seizoens-schouw/vensterbank staat de engel, het lampje met Jozef,Maria en ezeltje EN nog een kaart van de boot van Sinterklaas.
Verder staan er nog 2 adventkalenders met mooie plaatjes.
Zo wordt het hier langzaam kerst :dance: !
Hij is af!!! :lol:
Nu nog een foto…
@Anneke wrote:
Hier nog niet, hoop het voorlopig ook even zo te houden.
:lol:
Hoezo, hou je niet van kerst ?