Bij wie staat de kerstboom al???

Was niet van plan de kerstboom te zetten dit jaar. We hebben een grote nepboom, maar vindt het altijd zo’n werk het ding in elkaar te zetten. Ik denk dat we dit jaar echte dennetakken in elkaar draaien en ophangen en hier dan lampjes en een paar ballen erin. en natuurlijk wel een kerststalletje

Iemand anders nog tips?

Groetjes Moon.

Aangezien ik druk met de laatste loodjes bezig ben, heb ik niet de grote boom opgezet, maar heb een klein boompje gekocht en die versierd. Mijn zoontje wou heel graag een boompje in huis hebben… En ik ben blij dat we het gedaan hebben. Het staat ontzettend gezellig :lol:

Ik vind het wel heel speciaal hoor om zwanger te zijn in deze feestelijke tijd… :inlove:

Hier staan de drie kleine boompjes ook al. Heb er zelf niets aan hoeven te doen, behalve zeggen waar ik de piek en ballen had opgeborgen en de lege verpakkingen en gesneuvelde ballen (2) weer opruimen. De oudste twee (6 en 8) hebben alles van zolder gehaald en de boompjes (lichtjes zaten er nog in) geplaatst en versierd.

gister stond de boom al (nep :wink: ) en vandaag versierd :inlove:

Bij ons zondag al…een hele mooie echte met kluit…ben er blij mee :lol:

Ik had dit jaar zoiets van geen idee waar ik dat ding moet zetten, dus heb ik van de week met man lief en eevrien de woonkamer een metamorfose gegeven en alle meubels op een andere plek gezet.

En nu was er dus wel plek zat voor de boom, en vanmiddag heb ik em opgezet.

Jana riep tot dat ie klaar was bah boom :mrgreen: Toen ie af was riep ze mooooooi boom :inlove:

Zal eens een fotootje maken ervan :thumbup:

Onze boom dit jaar :thumbup:

@marloes vip wrote:

Wow bianca, jij hebt nog van die ouderwetse kaarslampjes die je vast moet maken. Wat gaaaaaaaf! :mrgreen:

jaaa nog van mijn mama :inlove: 1 string van vroeguh heeft het vorig jaar echt begeven, deze zijn oud, de doos ook :roll: iih

Hij staat wel maar nog kaal :oops:

Mijn man moet de lampjes erin doen, kan hij véél beter :wink:

Dus maandag een foto, hoop ik :slight_smile:

@Mama wrote:

@Anneke wrote:
Hier nog niet, hoop het voorlopig ook even zo te houden.

:lol:

Hoezo, hou je niet van kerst ?

Jawel, maar ik wil graag de boom het laatste weekend voor kerst zetten, zo kort mogelijk dus.

Ik heb een hekel aan de naalden, en vind het altijd weer zo’n joekel die in de kamer staat.

Als het ding eenmaal staat, toch wel knus hoor.

En vrees ook voor Lucas dit jaar, losse naalden, jongetje van 15 maanden… ik heb het er niet op.

hier stond de boom net voor ik mijn water begon te verliezen en heb er geen spijt van want nu kan ik er mooi van genieten !!

@ingemamavan2 wrote:

hier stond de boom net voor ik mijn water begon te verliezen en heb er geen spijt van want nu kan ik er mooi van genieten !!

Ik zie inderdaad je mooie banner :inlove:

Gefeliciteerd en wat een aparte naam, ik moest even 2 keer kijken hoor :wink:

Geniet van je zoon en je boom natuurlijk :mrgreen: :mrgreen:

Hier staat ie sinds vanavond, toch we weer leuk en gezellig.

Wij hebben nog steeds geen boom…maar de jongens wel al.

Hun kamer is al klaar…het lijkt wel een circus…Jo ging helemaal uit zn dak toen ik spullen had gekocht voor rondom zijn boom. Later heeft hij zelf in de winkel nog wat spullen uitgezocht (porseleinen poppen,omdat hij ze zoooo prachtig vond… :mrgreen: ).

Goed…zie het resultaat…De kerstdroomboom van Jo en Eli.

Hij staat al :lol:

Leuke kerstbomen zeg,

Greta :thumbup: hij is mooi zeg :inlove:

Ik vind het echt nog te vroeg hoor voor de kerstman. Is dit voor kleine kinderen zo vlot achter elkaar wel te behappen?

@Ellen69 wrote:

@Zeemeermin wrote:
Ik vind het echt nog te vroeg hoor voor de kerstman. Is dit voor kleine kinderen zo vlot achter elkaar wel te behappen?

Wij doen niet aan kerstmannen, misschien wel op 1e kerstdag 1 kadotje onder de boom. Maar dat is dan van papa en mama, niet van de kerstman :slight_smile: Is dus prima te behappen denk ik.

Whoehahaha… ik schrijf kerstman en bedoel kerstboom!

Ik lees dat sommige elk jaar een gevecht aan moeten gaan met de lampjes. Dat hadden wij ook dus toen onze lampjes stuk gingen heb ik bij de blokker drie strengen met sterretjes gekocht. Die zijn niet zo heel lang en hoef je niet uit de knoop te trekken en niet vast te maken. Die mik je zo in de boom.

Ow ik ga zo eens zoeken naar het fototoestel en de oplader, kijken of ik ook foto’s kan maken als hij op het stopcontact is aangesloten want de oplaadbare batterij kan na 12 uur laden wel twee foto’s aan. En moet dan weer laden.

Nu al aan de koek en choco. Ik is jaloers. :drool:

Wel meezingen nef:

oh denneboom

oh denneboom

wat zijn je takken wonderschoon

ik heb je laatst in het bos zien staan

toen zaten er geen lichtjes aan

oh denneboom oh denneboom

wat zijn je takken wonderschoon.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: