Bij wie staat de kerstboom al???

ik ga het vanmiddag maar doen uit verveling en dan kan er nog net een dikke buik foto met kerst boom en straks baby foto met kerst boom vind ik wel zo leuk dus ga vanmiddag met moeders maar even naar zolder !!

nu eerst even kindje ophalen van school

hier staat de boom ook alweer, zo gezellig en mopje vind de boom helemaal geweldig, dit jaar wel weer de kunstboom opgezet, aangezien mop in de fase zit alles wat ik op de gron tegenkom eet ik op, vind dat niet zo handig met de naaldjes, vind ene echte boom wel meer sfeer hebben maar ja, volgend jaar maar weer, ballen en slingers heb ik er nooit in, daar hou ik niet van, wel strikken, grote witte, kleine witte en roze strikjes, een lief boompje dit jaar. :smiley:

ik heb nu 2 doosjes beneden gehaald waar ik zo bij kon en zitten wat kerst ballen in en ook wat dingen van babys eerste kerst toen schoot ik wel ff vol want die heb ik januari 2009 gekocht en kan ze nu echt gaan gebruiken

ik heb het allemaal in blauw en roze maar verassing wat we in de boom gaan hangen… :mrgreen:

Hier zondag de boom thuis al gezet…en gisteren de grote boom in de hal bij de kids op school…wat een gedoe zeg met al die lampjes…daarom thuis een boom met lampjes en al er al in…heerlijk hoor…

maar vind het wel weer sfeer brengen…al die lichtjes…

@nomi wrote:

Hier zondag de boom thuis al gezet…en gisteren de grote boom in de hal bij de kids op school…wat een gedoe zeg met al die lampjes…daarom thuis een boom met lampjes en al er al in…heerlijk hoor…

maar vind het wel weer sfeer brengen…al die lichtjes…

herkenbaar :mrgreen:

Gister op school de kerstboom in de hal van school opgezet… en die lampjes idd pfff. Maar hij staat, is zo bont als het maar kan versierd (de versiering is echt een samenraapsel van 50 jaar kerst geloof ik :lol: ).

Toen we ermee bezig waren had ik echt zoiets van mmmm wordt dat wel wat??? Maar vanmorgen kwamen we binnenlopen, ze hadden het licht wat zachter en de kerstboomlampjes branden… en het resultaat was juist hartstikke leuk :thumbup:

Ben er zelf niet voor overstag gegaan om het thuis bont en een allegaartje te maken, maar ben er wel achter dat je ook met van alles en nog wat door elkaar en het doen met wat je hebt een hele leuke boom kunt krijgen.

En de kleuters vonden het prachtig die boom op hun speel/leerplein :mrgreen:

Ik schreef zondag in dit topic dat ik de boom pas morgen wou zetten.

Echter, oudste dochter heeft wat aangedrongen en mama is gezwicht !

Hij staat sinds gisteren en moet zeggen: vind het erg leuk en gezellig met al die lichtjes…

liefs

Gerda

ik wou eigenlijk ook pas het weekend maar wacht nu op mijn moeder om de kerst boom naar beneden te halen

volgende week pas :angel: donderdag ben ik jarig, en het weekend ook nog visite dus maandag ofzo gaan we de kerstboom plaatsen en versieren :lol:

Hier staat de kerstboom sinds zondagavond :lol: zoooo gezellig

hier staan ze in de as baby kamer te wachten tot ik ze(heb 2 kleine boompjes) pak optuig en neerzet maar heb er geen zin in gehad tot nu toe

eline loopt ook steeds maar mama plantjes nede (beneden) zetten!

wel liggen er al lichtjes in het raamkozijn (die vervolgens de hele nacht hebben aan gestaan)

pff in denk dat ik ze t weekend maar naar beneden ga halen!!!

Jaa sinds vanmiddag staat hij hier! :lol: :mrgreen: :mrgreen:

sinds zondag staat de kinderboom al, een kleine pre-lited neppert van 1 meter 20 die op t aanrecht staat en vol zit met kinderkerstkunst en plastic ballen.

Sinds vandaag staat er in de woonkamer ook een neppert, was niet geheel de bedoeling maar vind de echte bomen dit jaar schrikbarend duur :shock: Voor een mooie "gezaagde"nordman van 150 tot 180 hoog betaal je hier gemiddeld tussen de 27 en 35 euro!

Ik heb nu bij hema een neppert gekocht van 230 hoog, was in de abo voor 39 euro nog wat.

Nou, hij staat, is prachtig en zit bomvol met alles wat we over de jaren hebben verzameld. Hoofdzakelijk veel goud, brons, roze en groen. Beetje wit en beetje paars ook.

Lekker bont :mrgreen:

Cell, de bomen zijn echt superduur heb ik gezien :shock: , wij hebben altijd een nepperd maar wilde nu een echte.

gelukkig stond er een advertentie op mp hier in de buurt die kerstbomen voor 5 euro verkocht en ook nog erg mooie met kluit!

wij hebben hem staan en de eerst kerst fotos genomen (met kerstboom)

Kerstboom nog niet…wil dat hij oud en nieuw overleeft,dus niet te vroeg kopen…maar andere versieringen staan al…(heeeeel klein).

Liep door het tuincetrum met Jo.as en hij begon te kwijlen van al dat moois…ooohh,aahhh,ooohhh mama wat mooooi…

Moest hem echt uitleggen dat hij even moest wachten tot de Sint weer weg was en DAN mag hij zijn eigen kerstboom weer op de kamer hebben…(Jo heeft een kleine neppert voor zn kamer). Heb wel wat kleine dingen meegenomen op aandringen van Jo.

Zijn kerstboom komt deze week al, in zn kamer staat al een rendier (waaar hij megatrots op is). Lampjes e.d. beginnen we deze week aan,maar alles behalve de boom…die moet echt nog even wachten…

Vamorgen op school werd Jo ook heeeeeeel blij van de kerstboom…jaaaaaa mama, kerstmis!!! (Tuttebel)… :mrgreen: :inlove:

sinds vanmiddag!!! :lol:

Ik wil hem vandaag zijn maar ik vrees dat ik geen lichtjes meer heb en ik weet niet of ik daar kan omgaan vandaag! :wall:

Hopelijk wel! :inlove:

onze komt zaterdag.

heerlijk, we halen altij een echte,

kids laarzen en oude kleding aan. en naar de kerstboom verkoper, je mag ze daar zelf uit het weiland halen. heerlijk door de modder.

Ik wil altijd een blauwspar, die vind ik mooier en ze vallen niet zo snel af.

kan niet wachten, de spullen staan al in de berging.

:lol: :mrgreen:

Hier nog niet, lekker even een weekje niks zo na sinterklaas! Aankomend weekend gaan we de boom zetten.