Bij wie staat de kerstboom al???

@Deeske wrote:

Hier gaan we vanavond de boom opzetten en het huis in kerstfeer brengen, zo leuk altijd! :mrgreen:

Hier ook vanavond.

Ik heb alleen een ontzettende hekel aan de boom versieren… :oops:

Maar zodra het er weer leuk bijstaat vind ik het wel gezellig.

De lampjes vind ik vreselijk, maar de rest vind ik eigelijk wel leuk om te doen. Ik kan niet wachten!! :lol:

Nog niemand een foto???

Zie wel al kerstkaarten bij het showforum, maar nog geen bomen… Ben zelf nog niet zover dat ik als eerste kan plaatsen, maar vind het zo leuk om jullie bomen alvast te zien :lol:

vind het plaatsen en de lampjes niet leuk… maar het verdere versieren vind ik juist helemaal geweldig :lol:

Hier mogen de kids elk jaar een nieuwe kerstbal uitzoeken. Enige voorwaarde die ik stel: hij moet uit de hoek zilver/wit/grijs/doorzichtig glas komen… vanmiddag met de middelste en jongste geweest. Voor de jongste heb ik nog gekozen (hij is net 1 :wink: als het aan hem ligt komen er alleen ‘bamp’ in de boom… lamp dus) en de middelste kon mooooooeilijk kiezen, het is ook allemaal zo mooi natuurlijk :mrgreen:

Maar het is gelukt, nu nog met de oudste eentje uit gaan zoeken. En dan in het weekend een boom en versieren maar :lol:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier staat hij ook, vanmiddag gekocht en net opgezet met manlief en Roos, ben er blij mee! Staat gelijk weer zo gezellig!!!

Ik moet nog even bijkomen van verjaardag Lasse (de slingers hangen er nog :shifty: ) en sinterklaas.

Ik wacht nog even maar laat de boom dan ook wel tot na oud en nieuw staan.

heb echt niks zin in kerst, kan me gestolen worden dit jaar.

maar de boom en alle sneeuwpoppen staan beneden al…

Hier staat hij sinds verleden week donderdag en de overige versiering ook. :mrgreen:

@Bella wrote:

Ik moet nog even bijkomen van verjaardag Lasse (de slingers hangen er nog :shifty: ) en sinterklaas.

Haha, hier vanavond de slingers snel weggehaald hoor, daarna de kerstboom gezet. Zo nog ff stofzuigen maar eerst ff gtst kijken en dan kan ik heerlijk genieten van de mooie boom.

Ik wacht nog even maar laat de boom dan ook wel tot na oud en nieuw staan.

Hier staat ie ook zeker nog wel tot het weekend na nieuwjaarsdag denk ik.

Vandaag boom gezet. Blijft staan tot op of net na 6 januari.

vandaag gezet! Wilde wachten tot woensdag maar besloot hem vandaag toch maar te zetten. Nu al gezellig!

Maar onze twee jonge katten zitten noodgedwongen wel in de gang nu…weet nog niet helemaal hoe ik dat ga aanpakken. De plantenspuit staat paraat, maar om nou de hele avond voor de boom te liggen met de plantenspuit op scherp…nee dank je!

Ja hoor vandaag gekocht en neergezet :lol:

We hebben eindelijk een mooie (kunst)kerstboom met gekleurde lichtjes en witte/zilveren/grijze ballen… ben er zo blij mee :inlove:

Gisteravond het hele spul weer opgezet! :mrgreen:

@Amy82 wrote:

heb echt niks zin in kerst, kan me gestolen worden dit jaar.

maar de boom en alle sneeuwpoppen staan beneden al…

Pfffffff mij ook hoor, heb zin om na sinterklaas tot aan nieuwjaar met een deken over mijn hoofd in bed te gaan liggen.

Lekker een winterslaap houden.

Maar ja ik kan het niet maken voor de kindjes natuurlijk, dus gaat ik vandeweek maar alles van zolder halen.

Ik moet alleen nog een kerstbal voor Desmée kopen.

we wilden wachten tot zaterdag, maar de oudste had gisteren op school de boom versierd en gisteravond zou en moest de boom opgetuigd worden voor hij ging slapen … ok, ok … ook wel zo gezellig.

Dus boom van zolder gehaald en even twee tellen buiten laten “uitwaaien”. De boel erin gehangen en ik moet zeggen dat het nu ook wel gezellig is met de lichtjes aan nu het zo donker weer is.

Verdere versiering binnen en buiten doen we komend weekend.

Ik heb verder niks met Kerst (en met de wintermaanden erna ook niet, blèh). Ik word altijd weer heel vrolijk als ik de eerste krokus op zie komen en de dagen echt weer langer beginnen te worden… nog een week of 10 te gaan dus.

Ik ben hem nu aan het neerzetten… Eindelijk weer een echte :lol:

Ik wacht nog een weekje…ik word op 1 of andere manier altijd ontzettend verdrietig rond de kerstdagen :shifty: :think:

Er is ook geen aanleiding voor, nooit niks ergs gebeurd in deze periode…prima jaar achter de rug…maar altijd word ik zo ontzettend depri/down/verdrietig :oops:

Dus voor mij nog even geen kerstsfeer :mrgreen:

Bij ons staat de kerstboom vanaf gisterenavond, en wat een heerlijke sfeer geeft het toch weer!! :inlove: :lol:

ik ben net klaar. :mrgreen:

is weer zo gezellig :lol: