Zie wel al kerstkaarten bij het showforum, maar nog geen bomen… Ben zelf nog niet zover dat ik als eerste kan plaatsen, maar vind het zo leuk om jullie bomen alvast te zien :lol:
vind het plaatsen en de lampjes niet leuk… maar het verdere versieren vind ik juist helemaal geweldig :lol:
Hier mogen de kids elk jaar een nieuwe kerstbal uitzoeken. Enige voorwaarde die ik stel: hij moet uit de hoek zilver/wit/grijs/doorzichtig glas komen… vanmiddag met de middelste en jongste geweest. Voor de jongste heb ik nog gekozen (hij is net 1 als het aan hem ligt komen er alleen ‘bamp’ in de boom… lamp dus) en de middelste kon mooooooeilijk kiezen, het is ook allemaal zo mooi natuurlijk :mrgreen:
Maar het is gelukt, nu nog met de oudste eentje uit gaan zoeken. En dan in het weekend een boom en versieren maar :lol:
Ik moet nog even bijkomen van verjaardag Lasse (de slingers hangen er nog :shifty: ) en sinterklaas.
Haha, hier vanavond de slingers snel weggehaald hoor, daarna de kerstboom gezet. Zo nog ff stofzuigen maar eerst ff gtst kijken en dan kan ik heerlijk genieten van de mooie boom.
Ik wacht nog even maar laat de boom dan ook wel tot na oud en nieuw staan.
Hier staat ie ook zeker nog wel tot het weekend na nieuwjaarsdag denk ik.
vandaag gezet! Wilde wachten tot woensdag maar besloot hem vandaag toch maar te zetten. Nu al gezellig!
Maar onze twee jonge katten zitten noodgedwongen wel in de gang nu…weet nog niet helemaal hoe ik dat ga aanpakken. De plantenspuit staat paraat, maar om nou de hele avond voor de boom te liggen met de plantenspuit op scherp…nee dank je!
we wilden wachten tot zaterdag, maar de oudste had gisteren op school de boom versierd en gisteravond zou en moest de boom opgetuigd worden voor hij ging slapen … ok, ok … ook wel zo gezellig.
Dus boom van zolder gehaald en even twee tellen buiten laten “uitwaaien”. De boel erin gehangen en ik moet zeggen dat het nu ook wel gezellig is met de lichtjes aan nu het zo donker weer is.
Verdere versiering binnen en buiten doen we komend weekend.
Ik heb verder niks met Kerst (en met de wintermaanden erna ook niet, blèh). Ik word altijd weer heel vrolijk als ik de eerste krokus op zie komen en de dagen echt weer langer beginnen te worden… nog een week of 10 te gaan dus.
Ik wacht nog een weekje…ik word op 1 of andere manier altijd ontzettend verdrietig rond de kerstdagen :shifty: :think:
Er is ook geen aanleiding voor, nooit niks ergs gebeurd in deze periode…prima jaar achter de rug…maar altijd word ik zo ontzettend depri/down/verdrietig :oops: