Bij wie staat de kerstboom al???

Ik heb hem net opgezet. Hij is nog wel erg leeg, we gaan hem vol maken met knutsels van de kinderen en kerstkransjes (waar waarschijnlijk héééél gauw kleine hapjes uit zijn :mrgreen: ).

geen idee of er hier 1 komt dit jaar, en dan wanneer…

we zijn niet thuis met kerst, en geven er ook weinig om. Voor mischa wel leuk, maar die zal hem vast niet missen hahaha

@marijke79 wrote:

geen idee of er hier 1 komt dit jaar, en dan wanneer…

we zijn niet thuis met kerst, en geven er ook weinig om. Voor mischa wel leuk, maar die zal hem vast niet missen hahaha




Wij waren ook een jaar weg met de kerst en hebben toen een mini kunstkerstboompje met lichtjes er al in gekocht… toch kerst en de kids vonden het geweldig en hebben toen uiteindelijk dat boompje ook meegenomen toen we weg gingen :thumbup:

Hier staat hij half…ik ben mijn ouder kerstballen zat!

Dus morgen ff shoppen :wink:

jaaa vandaag gezet…

ohoh wat gezellig is het weer…



de oudste geloofd toch niet meer, en Tim snapt het toch niet…



maar volgend jaar zet ik hem iets later hoor :stuck_out_tongue:

De boom staat in de schuur te drogen, komt maandag in huis. Tevens ook een kleintje voor Sven. Voor de rest wel al aan het versieren geweest. Dus een protserig boompje in de keuken en één in het halletje. Ramen versierd en guirlande’s opgehangen.

JA!!! hij staat



en de kleur dit jaar: wit wit wit wit

hij staat… maar nog niet opgetuigd…



Jade vind het eng :mrgreen: dus morgenavond na werk optuigen…

dan kan ze vanzelf eraan wennen.

Hij staat al in de kamer, maar ik heb de takken nog niet goed gedaan en hij staat ook nog niet op zijn plek…

Ik wil eerst een weekje rust. Even bijkomen van de Sint.

Die boom kan volgend weekend of nadien nog wel van zolder gehaald worden.

Ik zal wel deze week wat ballen decoreren in de planten enz enz.

Rustig aan versieren :mrgreen:

Hier ook rustig aan de kerstsferen erin.Ben er nog niet over uit of het weer gewoon rood wordt, of paars met roze… :think:



Waars. woensdag.





Maarre…foto’s van bomen? :angel:

Wij hebben gister alles van zolder gehaald en heerlijk een dagje versierd. Heerlijk, alle sint spullen de deur uit en de sfeer erin (niet dat de sint geen sfeer heeft, maar kerst is voor volwassenen weer anders).

Hier nog geen, we moeten er nog eentje kopen.

hier staat de boom sinds gisteravond

staat gezellig

Ik heb de twee bomen in ons kantoor ook opgezet en versierd. Zit nu aan de warme chocolade melk met een beetje koek kruiden erdoor. Ik mis alleen de sneeuw en de muziek!

@marloes vip wrote:

Nu al aan de koek en choco. Ik is jaloers. :drool:







Wel meezingen nef:



oh denneboom

oh denneboom

wat zijn je takken wonderschoon

ik heb je laatst in het bos zien staan

toen zaten er geen lichtjes aan

oh denneboom oh denneboom

wat zijn je takken wonderschoon.



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




Neeeee…geen koek…koek kruiden, in mijn hete chocolade melk.



Wij hoeven niet te vechten met onze lampjes. Wij hebben een neppert met de lampjes er al in. Erg makkelijk, altijd goed verdeeld, en nooit geklier met snoeren en knopen. :thumbup:

Ik denk dat ik hem woensdag ga zetten… Als ik er een keer zin in heb. Vind het altijd wel gezellig als het staat, maar het zetten vind ik niets aan :roll:

Hier gaan we hem woensdag of donderdagavond neerzetten, mijn man gaat de boom vanavond ophalen.

Ik heb er zin in, ben dol op kerst! :mrgreen:

@Karin1981 wrote:

Hier nog niet, 18 december nog het huis vol is niet zo handig. Daarna waarschijnlijk


Wij hebben vrienden die op die dag ook het huis vol hebben ieder jaar, ivm een verjaardag, ze hebben dan wel al de kersboom staan. Idd altijd erg druk…slingers voor de verjaardag, verjaardagskaarten en soms ook al wat voor kerst en nieuwjaar :lol: En de kerstboom! :mrgreen:

Hier gaan we vanavond de boom opzetten en het huis in kerstfeer brengen, zo leuk altijd! :mrgreen: