Bij wie staat de kerstboom al???

@Zeemeermin wrote:

Ik vind het echt nog te vroeg hoor voor de kerstman. Is dit voor kleine kinderen zo vlot achter elkaar wel te behappen?


Wij doen niet aan kerstmannen, misschien wel op 1e kerstdag 1 kadotje onder de boom. Maar dat is dan van papa en mama, niet van de kerstman :slight_smile: Is dus prima te behappen denk ik.

@Mellie wrote:

@Bietje wrote:
@gerda wrote:
Bietje:

zelfde land, zelfde gedachten… :wink:



liefs

Gerda


:wink: :thumbup:


Jullie vieren het niet op de 5e zoals wij begrijp ik?

Hier is sint alweer vertrokken.


Hier vieren wij 6 december sinterklaas :wink:

@Zeemeermin wrote:

@Ellen69 wrote:
@Zeemeermin wrote:
Ik vind het echt nog te vroeg hoor voor de kerstman. Is dit voor kleine kinderen zo vlot achter elkaar wel te behappen?


Wij doen niet aan kerstmannen, misschien wel op 1e kerstdag 1 kadotje onder de boom. Maar dat is dan van papa en mama, niet van de kerstman :slight_smile: Is dus prima te behappen denk ik.




Whoehahaha… ik schrijf kerstman en bedoel kerstboom!


:mrgreen:

Hier ook altijd de dag na sinterklaas…gezellig hoor,de lampjes branden hier volop…

Even lekker niks vandaag… Ik probeer de traditie van mijn moeder een beetje voort te zetten. Zij zette alle dagen vanaf 6 december iets van kerst ergens in huis. Een soort levende adventskalender zeg maar. En wij 's morgens altijd speuren wat ze nu weer had neergezet of opgehangen. Alleen zette zij pas op kerstavond de kerstboom als sluitstuk op, dat vind ik toch een beetje te laat. Maar ik denk niet dat ik hem voor volgende week ga zetten.

de kids hebben gister met z’n drietjes leuke versiering voor in hun kinderkerstboompje gekregen van de sint :lol:

Dus vanmorgen het kunstboompje vast de lichtjes in gedaan en toen ze terug waren (ze zijn blijven slapen bij opa&oma na sint vieren gister) samen die nieuwe versiering erin gehangen.



Voor de sinterklaas had ik de blauwe kaarsen en waxinelichthouders al ‘vervangen’ door de rode dus het lijkt hier nu al heel erg kerstig ondanks dat er alleen nog maar een mini boompje en een lading kaarsen staat :thumbup:



Oh ja, de adventkaarsen hebben ze gister ook gekregen, die hebben vanmiddag al een stuk gebrand om de dagen t/m 5 december bij te halen, dus die gaat ook alle dagen aan nu.



De grote boom komt volgend weekend waarschijnlijk en daar heb ik ook wel zin in hoor. Maar nu al zetten dat red een echte nooit tot in het nieuwe jaar.

Jaah wij halen hem altijd meteen de dag na sinterklaas :mrgreen: Hubby is nu de lampjes er in aan het hangen en ik spuit zo alvast de sneeuw figuren op de ramen!

Me luv kersemis :inlove:

Als het aan mij had gelegen dan had de boom er gisteren al gestaan aangezien ik dat :lol: en :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: gedoe wel zat ben maar dan moet je niet ziek worden. volgend weekend dan maar

Bij ons ook :inlove:



Maar ga van de week pas ehct het huis kerst af maken.



In de wc hangt nog sint en piet nog ( op het bordkrijt)



Daar maak ik vanavond even een kerstboom met pakjes eronder!

En dan plak versiersels op het raam van de kleine man :inlove:

net na het werken nog even langs de gamma praxis en leenbakker gegaan om nog wat nieuwe spullen te kopen en dan man lief was al begonnen met de boom in elkaar te zetten zo even eten en dan na het eten kindjes op bed en kan mama de boom zetten :inlove:

Nog niet hier… maar hij gaat wel deze week komen. Heel ff rust en een paar normale dagen voor Elise en ik denk dat hij woensdag uit de schuur word gehaald… dan langzamerhand alles neerzetten/neerleggen/ophangen zodat we volgende week klaar zijn… hoeft niet allemaal in 1X :wink: Kijk er wel naar uit… Elke dag dichterbij de kerst is een dag dichterbij de geboorte van ons menneke :smiley:

De boom staat, de snowglobes staan, de muziek doosjes staan, de ster hangt. Noah gaat na zijn eten de ballen hangen. De helft van het spul staat nog op zolder. Dat komt morgen naar beneden.





:zzz: :zzz: :zzz:

Ow nee, moet er echt nog even niet aan denken! Kinderen zijn blij dat we eindelijk weer een ‘normale’ dag hebben na alle Sinterklaasdrukte. Misschien dat ik over een paar dagen het jaarlijkse gevecht met het lichtsnoer aanga :shifty:

Hier staat ie sinds een uurtje :inlove:



(wij hebben overigens geen sinterklaas gevierd, dus voor mijn zoon is die overstap van het ene naar het andere er ook niet.)

hier iig niet voor zijn verjaardag (volgend weekend), maar ik denk misschien zelfs dat we het daarna nog een week uitstellen (week voor kerst wordt het dan). Ik merk dat een beetje rust tussen die heftige dagen toch wel erg prettig is…

Hier nog niet. Eerst even een weekje rust, ik denk volgend weekend.

Hier ook nog een feestvrije week :smiley: Volgend weekend is vroeg genoeg,

en dan begint de lampjes-uit-elkaar-halen-om-goed-in-de-boom-te-krijgen

ellende weer :roll: Ik heb er zo’n hekel aan. In de uitverkoop gaan we

een boom halen waar de lichies al in zitten, dat scheelt weer wat gestress

voor volgend jaar :mrgreen:

Wij zetten hem altijd de avond voor Indy’s verjaardag (9 december) maar morgen en overmorgen heb ik geen tijd. Vandaar dat Indy en ik hem vandaag gezellig samen hebben opgezet. Het voelde wel wat dubbel zo meteen na Sinterklaas. De kinderen speelden onder de kerstboom met hun gisteravond gekregen cadeautjes :think: Normaal hebben we dus een overbrugging van 3 dagen voordat Kerst in huis komt. Maar ik vind het wel héél gezellig weer de kerstboom en het rode tafelkleed op tafel!

Toen wij nog geen kinderen hadden zetten wij hem een dag na sinterklaas.

Nu vind ik dat zelf wel snel, Sophie heeft vandaag de hele dag in pyjama met haar cadeaus gespeeld :inlove:



Nu gaan we dagelijks iets in huis doen en volgend weekend een kerstboom :inlove:

@victoria wrote:



Nu vind ik dat zelf wel snel, Sophie heeft vandaag de hele dag in pyjama met haar cadeaus gespeeld :inlove:




Wij hebben vandaag allemaal pyjamadag gehad, ik hem heb nog steeds aan :oops: :smiley: Lekker spelen met het nieuwe speelgoed, het regende toch en Kes is ook nog eens ziek. We hadden dus geen verplichtingen, heerlijk!