Zooooo 30 foto’s verder, is het eindelijk gelukt hem naar mijn zin op de foto te krijgen… 8) Misschien toch maar eens kijken naar zo’n mini-studio en een camera-standaard! :lol:
PS: Let aub niet op de ranzige nagels! :oops:
Zooooo 30 foto’s verder, is het eindelijk gelukt hem naar mijn zin op de foto te krijgen… 8) Misschien toch maar eens kijken naar zo’n mini-studio en een camera-standaard! :lol:
Mooie naam? Ik heb hem altijd vreselijk gevonden! :lol: Vind hem nog steeds totaal niet bij me passen, maar goed, ik moet het er maar mee doen.
Ik zwijg maar over wat men al naar mijn hoofd gesmeten heeft… Ik ben alleen al psychiatrisch behept met de nodige etiketjes, waaronder Borderline en PDD-NOS, plus de nodige lichamelijke ‘ongemakken’, en als er dus wat dat aangaat iemand ongeschikt zou moeten zijn om kids op te voeden, dan ben ik dat wel… :silenced: :lol: :mrgreen:
Hanneke die is echt zooooooooooooo duidelijk positief meis EEN DIKKE PROFICIAT
Ik vind deze toch duidelijker hoor! :lol: 8)
@HanB wrote:
Ik vind deze toch duidelijker hoor! :lol: 8)
Mja, kan ik me voorstellen, als je hcG zo langzaam stijgt.
Maar komt bij jou vast ook helemaal goed!!! :-*
FF een andere vraag een kruikenzeiker ken ik maar een bietboerke en een meerminneke die ken ik niet van waar is dat dan?
Ik denk zo in de buurt van bergen op zoom of steenbergen of zo, maar zeker weten doe ik het niet! :lol:
Mja, kan ik me voorstellen, als je hcG zo langzaam stijgt.
Maar komt bij jou vast ook helemaal goed!!!
=====
ik heb ook met mvm mee gedaan en normaal krijg je dan zo’n testje als “aandenken” ik kreeg dat testje later pas want met 9 weken zwangerschap zijn ze nog eens langs gekomen speciaal voor dat testje. (heb kunnen geven wegens de HCG in het bloed
ja na ff gegoogld te hebben kom ik idd in steenbergen uit als ik ze snel kan vinden zal ik dan een paar foto’s van mijn buik bij nadine plaatsten?
Ik mag niet meer geven. :wall: Heb een (nou ja, 16, om precies te zijn!) bloedtransfusie gehad, dankzij de fluxus bij de geboorte van Isabelle.
Hanneke nou die is vet positief niks licht streepje hihihih :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: en die ander is idd duidelijk hoor lol
Meiden we laten ons niks in de weg leggen he !! laat een ander maar hun handen in eigen boezem steken toch
@Mywish2 wrote:
ja na ff gegoogld te hebben kom ik idd in steenbergen uit als ik ze snel kan vinden zal ik dan een paar foto’s van mijn buik bij nadine plaatsten?JAAAAAAAAAAAAA!!! :inlove:
Tjes Hanneke das ook lekker maar wat is fluxus?
@Nathascha wrote:
Hanneke nou die is vet positief niks licht streepje hihihih :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: en die ander is idd duidelijk hoor lol
Meiden we laten ons niks in de weg leggen he !! laat een ander maar hun handen in eigen boezem steken toch
Een fluxus is overmatig bloedverlies.
Wilde net zeggen hahahah die heb ik ook gehad ( EDS kwaal) bijna 3 liter verloren :shifty: :shifty: :shifty: das echt schrikken mag ook nooit meer thuis bevallen … Nou ja met eds zo ie zo niet meer :lol: :lol:
Mooi buikje !!! :inlove:
Ik ben ze ff van pc 1 naar pc 2 aan het plaatsen
Ik ben alles verloren. Het is met recht een wonder te noemen dat ik dit nog kan typen. :shock: