Natas :hug: Het is ook moeilijk…
Er hangt iets in de lucht denk ik.
=======
Ja idd laten we gewoon allemaal zwanger zijn in mei en wat betreft de kinders ach ja ze hebben allemaal wel eens van die dagen
Nadine wil nu alleen maar op de rolstoel mee rijden
Hanb Ja nou ja zal wel een rede voor zijn …
Deeske bedankt voor het door geven van je naam . aangenaam ik heet Nathascha
Hoop dat je zwanger zult zijn je moet nog 13 dagen zie ik ??
deeske pijnlijk die enkelbanden ik zelf heb eds alles is zo ie zo al slap heb net gips gehad om me enkel weet hoe het voelt en hoe pijnlijk het is . helaas zijn hier alle gewrichten aangedaan
sorry ga nu ff rusten heb auw in me schouder die schoot weer eens uit de kom bij Kruidvat en nu jengelt het lekker na en wil niks innemen
laterssssssss :-*
Hoop dat je zwanger zult zijn je moet nog 13 dagen zie ik ??
========
Ik hoop het ook… uitgaande van mijn 31 dagen cyclus wel.
veel suc6 met je arm
Hallo lekkere lieve kletstantes :mrgreen:
Deeske, wat gezellig dat je erbij gekomen bent. Op de een of andere manier sluit je hier echt mooi aan. Zelfs met zwabberende enkels hebben we nog raakvlakken. Maar wat je zegt, over dat die operatie nooit een zws in de weg mag staan, daar heb je groot gelijk in :snooty: ik denk dat we hier inmiddels allemaal wel beseffen dat het heus niet altijd zo gemakkelijk is om zwanger te worden :shock:
al hebben ze dat daarboven soms een beetje vreemd geregeld, vind ik persoonlijk als ik kijk naar wat er op deze wereld en in onze maatschappij allemaal kinderen mag baren :shock: soms zóóó oneerlijk en frustrerend :wall: :wall: :wall: :wall:
en ik hoop voor jou dat het lekker raak is deze ronde :dance: :dance:
Han, wat moet ik nou nog zeggen :shock: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
En natuurlijk gaan we meeduimen en bidden en kaarsen aansteken dat deze blijft zitten tot het einde en je een prachtig beebje uit gaat poepen :silenced: eind van het jaar :inlove: :inlove: :inlove:
Natas, :hug: ik weet het soms ook niet meer, het is gewoon :silenced: :silenced: :silenced: en dan lees ik jouw verhaal en dan denk ik ook weer, zie je nou wel. Tassie heeft ook allerlei kwaaltjes en ongemakken en tóch wil ze nog een kindje en wordt ze geholpen. Ik denk weer teveel met mijn verstand
:naughty: :snooty: omdat ik nu 42 ben en mijn gewrichtsklachten vanwege de lipoedeem steeds groter worden (maar lang niet zo erg als die van jou) denk ik dan, zie je nou wel, we kunnen er beter mee stoppen, dat is gewoon verstandiger, maar daar word ik dan zo intens verdrietig van en hub weet ook niet meer wat ie met mij aan moet, want ik ben degene die met die sterilisatie aankom hoor! Hem valt niets te verwijten eigenlijk. De meeste domme verwarring veroorzaak ik zelf. Omdat ik bang ben voor 1. niet meer zwanger worden en daar verdriet van hebben.
2. zwanger worden en weer een miskraam krijgen en daar verdriet van hebben.
3. zwanger worden en het fysiek niet aankunnen en daar dan weer spijt van hebben :shifty: :roll: :shifty:
Wat moet ik nou met mezelf?
Tas, wil je me helpen met advies en Han en Deeske ook? ik wil heel graag maar durf eigenlijk niet meer denk ik en steek het dan maar op hub en denk als het dan definitief niet meer kan, kan ik ook niet meer hopen en twijfelen en verlangen :? :?
Potver3 zit ik weer te zeuren, terwijl we een feestje moeten vieren,… voor ons Hanneke tralalalalala :dance: :dance: :dance: :dance:
Han, ik vind het zo super voor je! Geweldig! En dat lichte streepje op je kv test is vast omdat het nog maar zo kort is hoor!
:-* :-* :-* :-* :-* MM
Lieffie, wat zegt je HART? En wat zegt die vent van je nu? Wil hij nog graag een kindje met jou?
Als ik een lijstje zou maken van de voors en tegens, zouden de tegens de voors heel ver overstemmen. Grote kans op opnieuw HELLP, fikse kans op opnieuw een ma/mk, met redelijke zekerheid te zeggen dat ik wederom een fluxus ga krijgen, die ik wederom misschien niet overleef, vorige keer was echt echt ECHT op het randje, grote kans op opnieuw een bekkeninstabilliteit, waardoor ik weer in een hooglaagbed moet slapen, en maandenlang in een rolstoel moet zitten, honderd keer bloedprikken, terwijl ik een extreme naaldenfobie heb, en zo kan ik nog wel even door gaan…
De vraag is, heb jij het er voor over, en heeft jouw man het er voor over? En wat ik je al eerder heb gezegd: laat je SAMEN informeren door een gynaecoloog. Ga samen dat gesprek aan, en vraag alles waarover je maar vragen hebt aan die man of vrouw. Besluit dan samen of je er nog steeds voor wilt gaan, of dat het misschien beter is om te stoppen, en proberen tevreden te zijn met ‘maar’ 1 kind in jullie leven.
Is jouw moederhart echt gelukkig, als je nu die droom van nog een kindje samen op de wereld zetten opgeeft? Is je antwoord nee, op deze laatste vraag, dan weet je wat je te doen staat…
:hug: :-*
Mamerijntje Als het goed is heb jij een mooi klopend hart (zal wel anders typte je niet hier) dat hart kan ook veel vragen beantwoorden!
Kijk naar je hart en je vind het antwoord of je wel of niet nog een keer voor een beebje moet gaan! raak je zwanger en het gaat mis dan zijn wij er om je te troosten. raak je zwanger en het gaat goed en je kan het fysiek niet meer aan klaag dan maar bij ons en last als je zwanger raakt en alles gaat goed staan wij als eerste op je stoep om het te vieren
IK BEN ZOOOOOOOOOO TROTS :lol: Nadine heeft voor de aller eerste keer der pyama jasje zelf aan getrokken.
Hanneke :kaars: voor jou brand ik hem omdat ik hoop dat het ukje gewoon netjes op zijn plaats blijft zitten er er pas uit komt wanneer het zijn/haar tijd is. *spreekt klompje cellen aan * blijf zitten waar je zit en doe je moeder geen verdriet!.
MM ik ben het geheel eens met jou spoiler ik heb het in de omgeving mee gemaakt mensen die mij bekritiseren dat ik NOOIT een goede moeder zou zijn en bla bla bla bla zelf zet hij 3kinderen op dewereld en kijkt er niet eens meer naar om. zijn oudste zoontje is nu 11 jaar die vroeg een poos terug aan mij. Ik woon nu bij opa en oma maar eigenlijk zijn hun toch mijn papa en mama want mijn echte papa wil me niet kennen en mijn echte mama heb ik nooit gezien.
Ik brak in 100000 stukjes (vandaar mijn enkel )
Dan denk ik toch vaak mens een beter leven begin dan bij je zelf en houd je mond over andere. Ik word dan zo :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Als ons MMeke zwanger raakt, en Natas ook, en ook Deeske, dan gaan we per zo snel mogelijk een meeting regelen, en feest vieren!!! :inlove:
En inderdaad, mocht het mis gaan, dan zijn wij er voor je, lieverd. Bij deze beloof ik plechtig: als jij komt met OF het nieuws van een positieve test voor jullie, OF het nieuws dat het weer mis is gegaan, dan zorg ik dat ik zo snel mogelijk bij je op de stoep sta, zodat ik je kan steunen! :-*
@Mywish2 wrote:
IK BEN ZOOOOOOOOOO TROTS :lol: Nadine heeft voor de aller eerste keer der pyama jasje zelf aan getrokken.Oh ja, breek me de bek niet open!!! Ik ken zoveel mensen die gewoon GEEN kids zouden moeten krijgen, maar om de haverklap zwanger raken in een poep en een scheet!!! :evil:
Hanneke :kaars: voor jou brand ik hem omdat ik hoop dat het ukje gewoon netjes op zijn plaats blijft zitten er er pas uit komt wanneer het zijn/haar tijd is. *spreekt klompje cellen aan * blijf zitten waar je zit en doe je moeder geen verdriet!.
MM ik ben het geheel eens met jou spoiler ik heb het in de omgeving mee gemaakt mensen die mij bekritiseren dat ik NOOIT een goede moeder zou zijn en bla bla bla bla zelf zet hij 3kinderen op dewereld en kijkt er niet eens meer naar om. zijn oudste zoontje is nu 11 jaar die vroeg een poos terug aan mij. Ik woon nu bij opa en oma maar eigenlijk zijn hun toch mijn papa en mama want mijn echte papa wil me niet kennen en mijn echte mama heb ik nooit gezien.
Ik brak in 100000 stukjes (vandaar mijn enkel )
Dan denk ik toch vaak mens een beter leven begin dan bij je zelf en houd je mond over andere. Ik word dan zo :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
@HanB wrote:
Als ons MMeke zwanger raakt, en Natas ook, en ook Deeske, dan gaan we per zo snel mogelijk een meeting regelen, en feest vieren!!! :inlove:
En inderdaad, mocht het mis gaan, dan zijn wij er voor je, lieverd. Bij deze beloof ik plechtig: als jij komt met OF het nieuws van een positieve test voor jullie, OF het nieuws dat het weer mis is gegaan, dan zorg ik dat ik zo snel mogelijk bij je op de stoep sta, zodat ik je kan steunen! :-*
Hanneke ik ga dan wel mee hoor ik wil ook troosten of mee feesten!
Deal! :mrgreen:
@mamerijntje wrote:
Hallo lekkere lieve kletstantes :mrgreen:
Deeske, wat gezellig dat je erbij gekomen bent. Op de een of andere manier sluit je hier echt mooi aan. Zelfs met zwabberende enkels hebben we nog raakvlakken. Maar wat je zegt, over dat die operatie nooit een zws in de weg mag staan, daar heb je groot gelijk in :snooty: ik denk dat we hier inmiddels allemaal wel beseffen dat het heus niet altijd zo gemakkelijk is om zwanger te worden :shock:
al hebben ze dat daarboven soms een beetje vreemd geregeld, vind ik persoonlijk als ik kijk naar wat er op deze wereld en in onze maatschappij allemaal kinderen mag baren :shock: soms zóóó oneerlijk en frustrerend :wall: :wall: :wall: :wall:
en ik hoop voor jou dat het lekker raak is deze ronde :dance: :dance:
Han, wat moet ik nou nog zeggen :shock: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
En natuurlijk gaan we meeduimen en bidden en kaarsen aansteken dat deze blijft zitten tot het einde en je een prachtig beebje uit gaat poepen :silenced: eind van het jaar :inlove: :inlove: :inlove:
Natas, :hug: ik weet het soms ook niet meer, het is gewoon :silenced: :silenced: :silenced: en dan lees ik jouw verhaal en dan denk ik ook weer, zie je nou wel. Tassie heeft ook allerlei kwaaltjes en ongemakken en tóch wil ze nog een kindje en wordt ze geholpen. Ik denk weer teveel met mijn verstand
:naughty: :snooty: omdat ik nu 42 ben en mijn gewrichtsklachten vanwege de lipoedeem steeds groter worden (maar lang niet zo erg als die van jou) denk ik dan, zie je nou wel, we kunnen er beter mee stoppen, dat is gewoon verstandiger, maar daar word ik dan zo intens verdrietig van en hub weet ook niet meer wat ie met mij aan moet, want ik ben degene die met die sterilisatie aankom hoor! Hem valt niets te verwijten eigenlijk. De meeste domme verwarring veroorzaak ik zelf. Omdat ik bang ben voor 1. niet meer zwanger worden en daar verdriet van hebben.
2. zwanger worden en weer een miskraam krijgen en daar verdriet van hebben.
3. zwanger worden en het fysiek niet aankunnen en daar dan weer spijt van hebben :shifty: :roll: :shifty:
Wat moet ik nou met mezelf?
Tas, wil je me helpen met advies en Han en Deeske ook? ik wil heel graag maar durf eigenlijk niet meer denk ik en steek het dan maar op hub en denk als het dan definitief niet meer kan, kan ik ook niet meer hopen en twijfelen en verlangen :? :?
Potver3 zit ik weer te zeuren, terwijl we een feestje moeten vieren,… voor ons Hanneke tralalalalala :dance: :dance: :dance: :dance:
Han, ik vind het zo super voor je! Geweldig! En dat lichte streepje op je kv test is vast omdat het nog maar zo kort is hoor!
:-* :-* :-* :-* :-* MM
Lieve MM had een heel verhaal getik maar is weg grrrrr geen zin om weer te doen . vingers zijn moe nu
In het kort komt het hier op neer
van alles wat er kan gebeuren en wat ik ga krijgen doet me niet minder wensen naar een nieuwe zwangerschap bevalling en een kindje
ik heb het er dubbel trippel en in het kwadraad er voor over om alles nog een keer mee te maken
ik ben inmiddels van hulpmiddelen voorzien ( rolstoel , trippelstoel en snel een miva woning ) Gedicht van de eds ken je meid
de kwalen ach heb ik er voor over en geloof me ik ga vet genieten ook al lig ik stront ziek 7 maanden veel plat hihihi
Meis geloof me ik heb het echt niet makkelijk maar ik geef niet op tot niet meer kan !!! Hoop dat jij ook hier steun en kracht van kan uitputten je weet ik heb al zoveel moeten doen en laten maar ik ben STERK !!!
Dikke kus ga zo ff me zelf lekker prikken ff paar eitjes voeden
:lol:
Ik heb het in mijn naaste familie (neven - nichten) Al 5x zien gebeuren en dan roepen ze mij maar de meest vrezelijke dingen na omdat ik begeleiding krijg van de prisma en niet eens voor me zelf zorgen kan
HanB heb je foto van je test met de lichte streep ?? uhhhh was je echte naam ofwil je die niet delen ?
Natas wat is eigenlijk EDS? want dat hoor ik je nu een paar maal noemen… of althans hier evoorbij komen.
@Mywish2 wrote:
Natas wat is eigenlijk EDS? want dat hoor ik je nu een paar maal noemen… of althans hier evoorbij komen.
Ehlers Danlos Syndroom Hier nog iemand die het helaas heeft…
oke wat houd dat eigenlijk in??? lees het later wel ben nu eten
Echte naam is Hanneke.
EN de kv-test kon ik niet goed genoeg naar mijn zin op de foto krijgen. Het was nog donker buiten vanochtend, en kunstlicht werkte niet zoals ik dat wilde. Zal straks foto maken, als oudste dochter naar boven is.
Deeske waarom doen ze dat dan ? laten ze lekker met hun eigen leven bemoeien ik vind dat niemand dat recht heeft om voor een ander te bepalen ?
Ik vind dat niet kunnen dus omdat je wat mankeert zou je geen kinderen mogen krijgen dan bah Meid trek je niks van zulke mensen aan .
Hanneke mooie naam we zien de foto wel hihi
janneke nog even en je kan bevallen spannend
Eds is Ehlers Danlos Syndroom wij hebben type 3 .