Bietboerke, Meerminneke of Kruikenzeikertje, allemaal welkom

Han, speciaal voor ons Brabo’s,… hoewel die van jou eigenlijk ook halfvolle Friesche Vlag wordt dan,… :wink:



XXX MM :-* :-* :-*

ROFL! :lol: :lol: :lol: :mrgreen:



Meld!!! :mrgreen:

Wauwie Snel Gevonden Zeg!



Gezellig! Gaan we proberen hier zonder ons zelf gek te maken over zwanger worden te praten ja :liar: :liar: :liar: :liar:



want wij zijn nl. hele boelkloedige koele kikkerts niewaar :snooty: :mrgreen: :snooty:



:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



en wie weet wat voor gezelligs zich hier allemaal nog aan gaat sluiten :clap:

Fries bloed kookt niet, toch? 8)



En ja, met die titel wist ik meteen waar ik moest zijn! :lol: :inlove:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dat was uiteraard ook de bedoeling :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



en inderdaad jij bent uit het koele noorden natuurlijk 8) dus dat zit helemaal snor. Kun je mij, Brabants kippetje mooi onder controle houden :roll: :dance: :roll:



Maar, Han, ik snap het echt niet van die tests van je,… hoe kan dat nou, dat je zo’n batterij positieve ovustests hebt? Dat is toch meestal maar 1-2, hooguit 3 dagen???

Wat denk je er zelf échtvan???

Ja, normaal heb ik twee positieve testen achtereen, en dan weer keurig negatief. Ik heb echt geen flauw idee wat ik ervan moet denken. Ik weet wel dat ik twee uur terug weer twee paracetamol heb gepakt, want ik verga wederom van de buikpijn. Dit keer vooral de baarmoeder zelf, niet zozeer de eierstokken. Buik is ook opgeblazen als een ballon, en ik hoor de gassen borrelen in mijn darmen, maar die doen dan weer geen pijn. :wall: Geloof me, ik weet exact wanneer ik last heb van mijn PDS, en wanneer het iets anders is. :wink:

Overigens heb ik voorgaande maanden echt niet diezelfde pijn gehad. Wel eens een krampje hier of daar, ook wel eens opgeblazen, maar zoals dit heb ik echt nog nooit gevoeld. :shock: NOD is aanstaande woensdag… De laatste dag dat we weg zijn met de kids, voor een paar dagen naar Efteling Bosrijk. :roll:



Wat ik wel steeds zekerder weet, ik dat ik straks weer spiraaltje neem, en die backtoback ga gebruiken, want die pijn kan ik wel missen. :roll: :lol:

:inlove: Heerlijk Han, lekker weg naar Efteling :inlove:



Maar die pijn :wall: :evil: :wall: ik vind het echt gek! Kan er toch niks anders aan de hand zijn van binnen? Buitenbm ofzo? Ik maak me een beetje zorgen,… :think:

Moet je morgen niet eens met ha bellen of gynpoli? Straks is er écht iets aan de hand en doe jij het broodje nuchter af met een laat ei ofzo :shifty: zit je straks in een boze droom in plaats van een sprookjesbos :oops:

Ook dat is door mijn hoofd geschoten… Ik weet het niet… Ik weet het echt niet… :frowning:

Of kan het met Cambridge te maken hebben? Nehhhj, dat zeg je zelf al, dat je goed voelt hoe en wat,…



Wat een mirakel dan toch :think: :eh: :think:

Han, beloof me dat als je vannacht nog steeds zo’n pijn hebt, morgen met ha of gyn belt. Gewoon voor de zekerheid. Niet stoer blijven doen, want dit is echt gek hoor!



:-*

:hug: :hug: :hug:

HAP mag ook hè, als je het echt te gek vindt worden met pijn. BBM kan beregevaarlijk zijn hè! :silenced:

Ik weet het… Maar ik heb nu vooral een opgeblazen gevoel onderin, niet meer die pijn aan de zijkanten… Nou heb ik natuurlijk paracetamol gehad, maar daar voelde ik het nog steeds wel doorheen, zeg maar, dat nam alleen de scherpe kantjes eraf. Plus dat vandaag de pijn nagenoeg over was, alleen nog een ongemakkelijk gevoel, dat af en toe wat toenam, maar niet pijnlijk, tot vanavond…



Of het CB is, weet ik niet… Als ik kijk naar hoe Cell er aan toe was, maak ik me daarom ook wel wat zorgen, maar ja…



Kan ook innesteling zijn, schijnt…



Ik kijk wel even morgen… Ik wil ook niet voor jan doedel aan de bel trekken… :oops:

Ja poehee! Beter 66x voor niks dan 1x te laat koekebakker!



Houd jezelf gewoon maar goed in de gaten en zeg het ook tegen Fer! Zodat hij weet dat er iets kan zijn als je vannacht ineens de zenuwen krijgt ofzo. Luister nu maar ff goed naar je lichaam en mss moet je geen paracetamol meer nemen. Dat je precies voelt wat je lijf doet (als het tenminste uit te houden is natuurlijk). Maar als dat niet is, lijkt het me toch goed om de boel even te laten checken.



Meis, heel veel sterkte! Ik ga je zo ff een smsje sturen, want je hebt me je telefoonnummer gegeven voor moeilijke tijden. Nu wil ik gewoon morgen weten hoe het met je gaat en ik kan op mijn werk absoluut niet kokken. Heb je toevallig ook whatsapp?



Ik stuur i.e.g. ff berichtje om te kijken of ik telnr. goed ingevoerd heb!



:hug: :hug: :hug: van je maatje (meer) MM :wink:

By the Way,…



een innetseling zou natuurlijk helemaal te gek zijn en absoluut te wauw en dan maakt het helemaal niet meer uit hoeveel pijn het doet natuurlijk :mrgreen: :lol: :mrgreen:



Dus laten we daar maar voor gaan en mijn eerste gevoel aanhouden, dat jij dus 100% Fries-Brabants ZWANGER bent :dance: :inlove: :dance:

Deal, we houden het gewoon op een, extreem pijnlijke, innesteling. :mrgreen:



Ik neem nu geen molletjes meer, voordat ik naar bed ga, en dan merk ik vannacht wel hoe het gaat. Als ik morgenochtend wakker ben, kom ik zsm iets posten hier, en zal ik je ook wel smsen. :-*

Han, goeie nacht gewenst zonder gekkigheid en morgen gezond weer op!



Ik ga lekker douchen en naar bed. Morgen weer om 6.00u op maar dan heb ik morgenmiddag ook weekend!



Kus en truste en hoop dat het allemaal rustig blijft bij jou :hug: :hug: :hug:en zeker gaan we voor die zéér pijnlijke innesteling :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: laat maar komen die positieve zwtest :clap: :clap: :clap: :-* en :zzz:

Nog even geduld tot ik kan testen hoor! :wink:

En het leukste is, als ik dan kan testen, kan ik het niet eens komen melden hier, want dan ben ik niet thuis! 8) :lol:



Werkze morgen, lieverd, slaap lekker, niet teveel zorgen om mij maken, onkruid vergaat immers niet? :wink:



:-* :-* :-* :hug: :hug: :hug:

MM Ha mutsje zit je nu hier verstopt :stuck_out_tongue: kom je even terug halen hoor :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gaat niet lukken, ze blijft gezellig hier! :angel: :mrgreen: :wink: :-*



Anyway, ik had ons MMeke al gesmst vanochtend om kwart over zes, maar zal het hier ook nog even planten:



Vannacht prima geslapen, althans, ten opzichte van de afgelopen weken. :wink: Geen pijn meer gehad. Opgeblazenheid is ook flink afgezakt, hoewel nog niet helemaal weg. Ovutest weer negatief vanochtend. Nog wel ongemakkelijk/gevoelig gevoel in baarmoeder danwel onderbuik. Nu hopen dat de pijn vandaag weg mag blijven!