:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hanb ik weet niet waar over gaat maar wil je wel een dikke :-* geven
Dikke :-* terug! Gaat over enorm pijnlijke krampen de afgelopen dagen.
owwwww hoe ver ben je in je cyclus meis ??
Volgens FF nu op 3DPO. :think:
uhhhh wat is FF en wat is 3dpo ? hihihih
Fertility Friend, en 3 dagen na ovulatie (Days Past Ovulation).
FF is een online amerikaans programma dat je cyclus aan de hand van ingevulde data uitrekent.
owwwww oke
Ik heb altijd erg pijnlijke eisprongen lijken net weeën die erg lang aanhouden als eenmaal gesprongen is neemt de pijn af maar duurt bij mij nog wel een week eer weer beetje normaal is .
is wel een goede graat meter voor mij maar helpen doet tot nu toe niet geen eisprong pijn is ook geen eisprong bij mij .
ik zo naar de ferti toe voor eem bm opmeting deze blijft elke keer te dik ( al hele leven last van … is al een keer naar gekeken 2 jaar terug ( met camera en weefsel afgenomen alles was goed geen enge redenen waarom zo dik moet zijn )
zit nu op dag 3 van cyclus
Ik las het al in het ma/mk topic inderdaad… Daar laat ik ook sporadisch mijn neus zien, sinds november. Succes straks, hopelijk doet je bm wat hij doen moet! :hug:
Ik heb de afgelopen maanden helemaal niets gevoeld van mijn eisprong overigens. Dus best vreemd dat het nu wel zo was. :?
Hello Ladies!!
Haha een indringer die Natas en dan maar meteen een hele boom opzetten met Han :mrgreen: komisch hoor! Van harte welkom Tassie en lekker op bezoek blijven komen hoor! Dan piepen we straks overal en nergens gewoon even langs, zoals het echte brabo’s betaamt!
Han, ben benieuwd hoe je je voelt vandaag. Mennn, wat spannend en wat gun ik het jou dat jouw sprookje in de Efteling waarheid wordt! Laat 'm 2 dikke roze strepen geven daar
Tas, hoe was je bm-meting? Ik vind het allemaal zo knap dat ze daar van alles aan af kunnen lezen :shock:
Hier een versassing vandaag :liar: de :evil: :twisted: :evil: zomaar ineens op bezoek dat was eigenlijk niet de bedoeling, want stiekem, heel stiekem had ik gehoopt dat het mss al weer raak zou zijn. Ik kan jullie wel vertellen dat ik behoorlijke pms klachten heb gehad deze ronde. Het enige dat me bij de realiteit bleef houden waren mijn b**bs , want die voelde ik helemaal niet. En ik heb dus goed gevoeld. Vandaag ineens ongi. Dag 26 deze keer (vorige keer 25), dus mijn lijf doet het wel na de curettage, maar net iets eerder dan voorheen (zat ik op 28 meestal).
Nou, klein beetje balen dus wel, maar niet onoverkomelijk. We gaan gewoon door. Ben alleen weer geneigd een enorm pakket ovutesten te gaan bestellen. Dat heeft ons de vorige keren ook erg geholpen :shifty: Wat zouden jullie doen???
Han, wanneer vertrek je naar de sprookjes en wanneer weer terug??
:-* :-* :-* MMeke :mrgreen:
Ik heb er net een megapak met ovutesten doorheen gejaagd, en was eigenlijk van plan om ze niet meer opnieuw te bestellen, als deze uiteindelijk op zijn… 8) Heb er gewoon echt even schoon genoeg van.
Mijn lijf doet dus echt niet wat het doen moet, bleek de afgelopen maanden. Ik heb cycli van maar 24 dagen, met een ongi op 9 dagen na de ovulatie. De 24 dagen hoeft nog niet zo erg te zijn, maar de korte luteale fase, zoals het heet na de ovulatie, is wel een probleem.
Overigens gaat het vandaag wel goed hoor. Baarmoeder nog steeds licht aanwezig, maar tot nog toe geen pijn of krampen of zo. Gelukkig, want pfoeh!!!
Wel vandaag, of om precies te zijn vanmiddag, HEUL sjaggo en pissig, maar daar houd ik me hier liever stil over, voor ik weer een forumrel veroorzaak.
Over wanneer we gaan… Eigenlijk zeg ik dat liever niet op het forum… :oops: Vanwege eventuele ehm… Niet zo lieve mensen met verkeerde plannen en zo… Zeg maar. Sowieso heb ik nu al meer gezegd dan ik normaal zou zeggen, door te vertellen waar we heen gaan! :lol: Normaal vermeld ik dat nergens online, puur uit veiligheid.
Oh, vergeten:
Een dikke :hug: en :-* omdat je :twisted: :twisted: :twisted: er nu ineens is! Ik duim zo hard voor jou, lieverd, je hebt geen idee!!! Je zit gewoon elke dag in mijn hoofd…
Ha meiden
Ik ben geen Brabander heb er wel familie wonen en ook in Limburg ( oma woont daar en de familie van mijn pa
Maar kom wel posten hoor hier en daar hahaha
MM he bah zeg das idd vroeg maar je cyclus is wel op gang geef niet op meid beter een kortere cyclus dan geen een toch ? (KUS)
HanB je fase is idd te kort je ei heeft zo geen kans nee ga je niet naar de gyno dan ?? en is dit al altijd zo geweest of nu alleen deze cyclus ?
Ik weet niet wat gebeurd is waar je zo over de zeik van ging maar als het je nog boos maakt denk er maar beter niet aan dan
je laatste zin snap ik niet
Hier was de BM wel redelijk ze was niet echt ontevreden maar het moet nog wel meer minder ik zat nu op de 8.8 MM het was 19.1 Ik mag vandaag geen Puregon spuiten maar zaterdag zo hoopt ze dat ik wat langer ongi blijf en dan het nog iets meer afbreekt . Puregon zorgt toch ook wel snel weer dat alles stopt zeg maar …
Verder gaat ze nog even overleggen met de gyno of er nog een keer een hystro komt of een curettage of dat we het gewoon zo laten
voor ik zwanger van lina werd had ik ruim 17 mm en daar werd ik zwanger mee
Hyperplasie vind ik wel eng want ja ik had gelezen dat je 3% kans heb op een lelijke ziekte in de BM denk dat jullie wel weten van hoe en wat . Nu daar ben ik bang voor ( ik ben een hypochonder) wat aardig controle is ( heb hulp gehad ( komt door overlijden van 3 geliefde mijn vader toen ik 13 was aan K die enge ziekte dus doel ik ook op en in 2010 mijn stiefpa en zeer lieve vriendin 4 weken later ook beiden aan K ) ik heb hier echt een mega dreun van gehad en ben sinds vorige maand klaar met mijn therapie
en als ik dan weer zo iets lees van de hyperplasie dan word ik dus ja kriegelig in 2010 is er een onderzoek geweest en deze was goed heb ook vaan uitstrijkjes gelukkig goed heb verder geen gekke dingen dan een in de war hormonen huishouding en daar zal het ook vandaan komen …
geen eisprong is geen daling van progesteron dus word slecht afgebouwd
Maar ik ben niet ontevreden het is dunner dan ik me kan herinneren enne ik zit vandaag op dag 3 an mijn ongi dus het zal nog wel dunner worden .
sorry beetje lang geworden
liefs tas
:-*
K is een, letterlijk, slopende ziekte, niet alleen voor diegene die de ziekte daadwerkelijk krijgt, als ook voor de omstanders…
Dikke knuf voor jou meis!
Gelukkig was het slijm weer dunner, dat klinkt positief!
Enne… Welke laatste zin dan??? :think:
Ow, en ik ben ook geen echte brabo hoor! Ik ben fries van origine, geboren en getogen, maar woon nu wel in Tilburg.
Dat weet ik helaas
deze zin : ver wanneer we gaan… Eigenlijk zeg ik dat liever niet op het forum… Oeps Vanwege eventuele ehm… Niet zo lieve mensen met verkeerde plannen en zo… Zeg maar. Knipoog Sowieso heb ik nu al meer gezegd dan ik normaal zou zeggen, door te vertellen waar we heen gaan! Lachen Normaal vermeld ik dat nergens online, puur uit veiligheid. Glimlach
Ah, ik heb eerder in dit topic verklapt dat we weg gaan, en waar we naartoe gaan. Normaal gesproken zet ik dat niet online, omdat ik inbrekers en anders gespuis niet ons huis op een presenteerblaadje wil geven.
Nu vroeg Mamerijntje wanneer we dan precies gaan, en wanneer we terug komen. Maar dat ga ik dus lekker niet verklappen.
Han :silenced: voor je uitje en :silenced: voor je sjaggerijn
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Tas, meid, wat een verhaal :hug: pffffff
Positieve gedachten en knuffels komen jouw kant op.
VANGEN:
:inlove: :: :inlove: :: :inlove: :: :inlove: ::
En dus ook voor Han:
VANGEN
:inlove: :: :inlove: :: :inlove: :: :inlove: ::
Ik ga gewoon weer een cyclusbanner maken. Kan mij het schelen en ik ga ook gewoon weer een groot pakket bestellen. Ik wil gewoon geen enkele kans onbenut laten :oops:
Groot gelijk lieverd! Ben zo benieuwd!
Misschien heb je dat megapak wel helemaal niet nodig… :silenced:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Jawel, want ik heb nu gezien hoe het moet :lol: :lol: :lol: gewoon iedere dag testen!!! en dan zijn ze zo op hè Han :lol: :lol: :lol:
:silenced:
Ik las zelfs op een ander forum over meiden die wel 3x per dag testen! :shock: :wall: