Bietboerke, Meerminneke of Kruikenzeikertje, allemaal welkom

:shock: :shock: dát lijkt me een beetje overdreven :lol: :lol: :lol: :doh: :wall: :lol: :lol: :lol:

Leek mij ook ja. :wink: Ik vind 1x per dag wel genoeg belasting. :silenced:

:silenced: had gehoopt dat we nu tóch, deze maand, samen een knaller hadden en dan SAMEN nog net bij de decembermama’s zouden zitten :cry:

Ik duim zo hard voor jou dat er gewoon spontaan kloven in springen :thumbup: :thumbup: mijn gevoel zegt dat het goed zit :oops: maar ja, wat zegt nou míjn gevoel :shifty:
:silenced:

Als het hier nu raak is, word ik net een januari mama… :wink:

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Dan toch nog kans op sámen :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

ow op die manier hanB nee dat snap ik hoor :wink:

ja wie weet kunnen we allemaal deze cyclus goed nieuws hebben :slight_smile: Ik ben 2x januari mama geworden dus een 3x zou ook erg leuk zijn echter loop ik nooit voltijd uit dus een december baby is ook welkom nou ja ach elke maand wel als maar snel gebeurd hahaha

MM heel goed meis geef niet op hoor.

Ook voel ik me soms klote ga gewoon door

:wink:

hier geen banner omdat met de puregon een andere cyclus word dus ja er komt pas een banner als ik zwanger ben :slight_smile:

Hey ladies!

Goed geslapen?

Ikke wel! :mrgreen: Gister en vannacht geen pijn/krampen meer gehad gelukkig, en geslapen als een roosje. :mrgreen: Hopelijk blijft het nu pijnloos. :wink:

Bijna weekend! Manlief zei gister vandaag vroeg thuis te zijn, van zijn cursus, dus nog extra vroeg weekend ook! :inlove: Vanavond heeft Robyn haar eerste slaapfeestje, bij een vriendinnetje… :o Het is dus maar goed dat Maarten vandaag weer komt, en dat we Isabelle ook nog hebben, dan heb ik tenminste nog wat leven in huis, en goede afleiding. :lol: :wink: :mrgreen: Vijf uur moet ze erheen, en om half tien morgenochtend kan ze weer opgehaald worden. :shifty:

:hug: Han, loslaten heet dat geloof ik :shifty: wel leuk voor je meissie :dance: een slaapfeestje :dance: :zzz: :dance: zal van slapen wel niet veel komen, hebben jullie zaterdagavond rust :mrgreen: valt ze vanzelf om als ze thuis is :lol:

Tas en Han, heb me bedacht dat wij zo’n beetje ‘over zijn’ uit de topics waar we ooit begonnen zijn. De rest is zo’n beetje allemaal al zwanger :shock: geen wonder dus dat we elkaar hier opzoeken! Heeft een van jullie mss een betere topictitel? Of kan deze blijven en blijft het lekker intiem zo?

Ik geef zekers niet op, maar baal stiekem toch wel weer van die shitty :evil: :twisted:

Aan de andere kant voel ik dat ik steeds meer tot rust kom en dat is ook goed. Mss moet het allemaal zo zijn en is het pad op de juiste manier voor me uitgestippeld, maar het wordt wel steeds moeilijker om daarin te blijven vertrouwen en geloven :shock: :shifty: :shock:

Han, wie weet lieverd, lekker toch nog gewoon zwanger deze ronde en Tas,…ben ook benieuwd naar jouw cyclus. Hoe zit je nu, want ik vind het heel moeilijk om wijs te raken uit jouw cyclus met de medische ingrediënten erbij :oops: :think: :oops: maar jij wil me vast wel helpen ermee :wink: :-

Han, als je positief test, sms je me toch wel hè, vanuit je sprookje dan daar :inlove: :inlove: :inlove: :pray: :pray: :pray: :inlove: :inlove: :inlove:

Hihi, ik heb straks afspraak bij (nieuwe) pedicure en ik moet wel,…50 meter lopen :lol: ze woont aan de overkant van mijn tuin :mrgreen: ga ik lekker mijn voetjes laten verwennen :dance:

Voor de rest hebben wij ook een rustig weekend. Hugo is naar zijn papa vanaf vanavond. Morgen gaan we op pad voor nog wat huis-tuin-en-keukengedoe. Stenen/tegels voor de bestrating van de tuin uitzoeken :roll: moeilukkkkkkkkkkk :roll: , verduisteringsgordijnen voor bij Hugo. De prachtige raambekleding die er nu hangt, is wel zonwerend aan de buitenkant, maar niet van binnen. Zo kan ie niet in slaap komen :zzz: Morgenavond hebben we een zeer exclusieve rondleiding in de Koepel in Breda, omdat hub daar regelmatig komt voor zijn werk :mrgreen: ben benieuwd hoe ik dat ervaar 8)

Zondagmiddag is hub weer naar tenniscompetitie; in Roosendaal deze keer, dus heb ik heerlijk 's middags het rijk alleen :inlove: zo af en toe vind ik dat wel eens heel erg lekker :wink:

En jullie,…nog leuke plannen?

:-

Niet alleen dat, we hebben ook allemaal al een ma/mk achter de rug… Als dat niet bindt… :wink:

Nieuwe topictitel… Zal mijn gedachten er eens over laten gaan, al vind ik deze wel HEUL erg leuk hoor! :wink:

Ik zeg wel heel hard dat ik de moed op heb gegeven, maar of dat ook echt zo is? Vast niet, want elke negatieve test veroorzaakt een storm aan negatieve gevoelens en verdriet. Zelfde geldt voor het verwerken van de ma. Kan dat? Verwerken? Ik geloof er niet in eigenlijk. Persoonlijk denk ik dat zoiets altijd wel een beetje pijn blijft doen. Je kindje was gewenst, gepland zelfs. Hoe laat je zoiets ooit echt los? Dat kan toch niet? :? :frowning:

Volgens mij is mn reukvermogen sterker… :shifty: :silenced:

Owww Han :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik sluit me helemaal aan bij wat je schrijft. Het verdriet blijft toch en ook ik kan het echt niet loslaten en kijk maar naar Tas, die is ook regelmatig depri. Logisch toch! En tóch geven we de moed niet op en blijven we hopen :pray: :angel: :pray:

En ja, dat bindt dus! Verdriet en dezelfde ervaring :cry:

Daarom voor allemaal weer een dikke knuffie :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

En nu nog die band door alledrie een prachtkind te krijgen! Dan gaan we toch zekers wel meeten en greeten hè!!!

:-* :-* :-*

Dan pas? :angel:

Ow Yes! eerder is gaaf! Ik durfde niet zo goed :oops: :shifty: :shifty: :oops: dacht dat je dat mss té zou vinden,…

Muts. 8)

Wie,…ik :shock:

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

:-*

Hai lieverds,

Ik heb mijn week echt niet merk ik bah

vanmorgen maakte sami me huilend wakker zijn konijn is overleden :frowning: gaat lekker deze week …

vanavond ga ik naar de bingo ff lekker niksen :slight_smile:

HanB spannend een sterkere neus … hoe ver was je nu ook al weer in je cyclus ? Je gevoelens ken ik helaas maar al te goed ik test echt niet meer tot ik echt over tijd ga . of duidelijke tekens heb .

nog 5 rondes en dan alweer 2 jaar bezig … pffffffff

MM wees niet boos op je lichaam het hersteld zich zo mooi nu . op naar een nieuwe zwangerschap .

Ik zit nu op cyclus dag 4 morgen ga ik weer puregon spuiten en dan vrijdag de 27 heb ik een FM en bloedprikken soms ook en dan erna hoor ik door gaan of stoppen met de puregon en wel of geen pregnyl prikken ( moet dan wel bloed prikken ) dussss spannend weer .

ik heb nu een kortere cyclus van rond de 28 dagen dus dat is echt netjes voor mijn doen :slight_smile:

nou ik ga zo weg lieve schatten fijne avond tot snel

:-*

Ik zit nu op dag 19 in de cyclus. Nog vijf dagen en dag zou ik weer ongi moeten worden, uitgaande van een cyclus van 24 dagen… :frowning:

Ik kan me niet voorstellen hoe frustrerend het moet zijn om al twee jaar bezig te zijn, en dan nog dat geluk niet te mogen ervaren. :frowning: Ik vind het nu al verschrikkelijk elke maand, en wij zijn nu een maand of 9 bezig…

Gos, het is dus echt jullie week niet! Arme S… :frowning: :hug: :kaars:

Fijne avond lieve schat! :-*

Goedemorgen lieverds :-* Hanb Dank je wel meis

dag 19 alweer schiet al aardig op spannend je hebt dus nog paar dagen te gaan … een korte cyclus idd maar wie weet deze maand wat langer ?? hoop het wel voor je :pray:

ja 2 jaar is niet niks maar ja kan niet anders eigenlijk :slight_smile: tot het echt niet meer kan dan pas moet ik opgeven :slight_smile: deze maand viel het wel erg mee moet ik zeggen had me zelf ook voorbereid goed denk dat daar wel aanligt ook

vorige maand was een drama toen was ik zwanger en ging weer niet goed … … ook al is in begin dan nog … toen was ik toch wel ff paar dagen beduusd .

vanaaf mag me 1ste prik er in ongi is bijna weg nog een beetje bruine troep …

fijne dag meiden xxx

Goeie genade!!! Ik verspreek en verhaspel zo verschrikkelijk veel vandaag, dat het zelfs mijn manlief opviel! :shock: Normaal heb ik dat niet… Of op zijn minst nauwelijks… Zou het ook een voorteken zijn? :think: En vanochtend ook al een flink potje zitten janken, wat ik normaal al helemaal niet zo gauw doe. :? Stiekem ga je dan toch weer hopen, zelfs al wil je niet hopen… :oops: :cry: :oops:

Maar goed, ik heb een schitterende lipstick van manlief gekregen, van Clarins! :inlove: Echt zoooo mooi!!! Ik draag niet zo vaak lipstick, maar was al een hele poos op zoek naar een mooie chique rode, en nu vonden we hem zomaar, in de DA in het wijkwinkelcentrum. Veel te duur, 22 euro, maar gekregen dus. :inlove: Gister ook al een veel te dure bos bloemen van hem gekregen, ik word verwend deze week! :inlove: :inlove: :inlove:

MM, hoe is het vandaag, lieve schat? :*

Natas, hoe is dat voor jou, dat je prikken moet zetten? Hoe lang doe je dat nu ondertussen al? :hug:

Hey Girlies :inlove:

Nou Natas, jij gaat dus weer de periode van handelen en hopen in :pray: :pray: :pray:

Han, wat een verwennerij :inlove: :inlove: :inlove: bof jij toch even zeg :dance:

En wat een spannende ontwikkelingen allemaal. Ruiken, zwsdementie :lol: :lol: :lol:

Hoop voor jou Han dat de lippenstift je héél véél geluk gaat brengen en een voorteken is van een prachtig mooi babyroze kleintje :thumbup: :thumbup: :pray:

Hier lekker aan de klus en straks paar uurtjes naar de gevangenis :shifty: . Krijgen een exclusieve rondleiding in de Koepel straks 8) en verder lekker relaxen.

Vanochtend om half 7 gewekt door de meneer die de schuttingpalen kwam zetten. Dat hadden ze alleen niet verteld :smiley: lekkere lange dag dus hahahaha :twisted:

Dikke kus en zwaai :-*