Half zeven!!! :shock: Dat is wel ERG vroeg zeg, daar zou ik niet bijster vrolijk van worden… 8)
Veel plezier in de bajes. :-*
Zo, we zijn weer vrijgelaten :lol:
Was best indrukwekkend, zo’n kijkje achter de schermen. Weet je meteen weer waarom je daar niet terecht moet komen :snooty:
Aan de andere kant meteen weer een hoop andere indrukken meegekregen. Vooral de verhalen van het personeel. Dat ze niks mogen, de gevangenen eigenlijk belachelijk veel rechten hebben en dat het soms heel moeilijk is om je werk goed uit te blijven voeren als je weet wat voor misselijkmakende vergrijpen zo’n delinquent gepleegd heeft en dan voor van alles en nog wat een klacht in dient, terwijl ze het hier al zo goed hebben in het gevang :wall: :doh: :wall: :evil: :evil: :doh: :wall: :doh: :shock: :shock: ik kan het me helemaal voorstellen!
Hoe is ie Tas? begonnen met spuiten? En wil je me dan uitleggen wat dat doet, die prikjes.
En Han, lekker lopen pronken met je lippenstift :lol: :-* :lol: En hoe zit het met je ‘kwalen’,…spannend,…
Hallo dames.
Een geslaagde dag zo te lezen MM leuk is ook van de zotte dat gevangenen veel rechten nog hebben . recht stelsel hier in NL is vels te zwak bah
HanB hoe voel je je ??
ja het prikken wat doet het … het zorgt er voor dat er een eitje gaat rijpen en dat mijn Bm word opgebouwd nou dat laatste mag wel minder :lol:
dan na 7 dagen prikken ga je voor een echo een fm (follikel meting) en dan kijken ze ook hoeveel eitjes er eventueel zijn zijn ze nog te klein ( max 3 eitjes) dan nog verder spuiten en dan 2 dagen later weer komen zijn ze goed dan is het bloedprikken en naar de hand van die uitslag is het pregnyl zetten en klussen of niks doen en dan alleen verplicht klussen :)met een eigen eisprong had ik afgelopen maand een eigen eisprong met de puregon geen pregnyl 1ste keer was wel puregon en ook de pregnyl.
zijn kleine naaldjes en je prikt rond je navel zeg maar liefst onderkant in je buikvet meestal voel ik niks soms een klein prikje …
hebben jullie nog wat leuks gedaan ?? hier heb ik een kledingkast opgeruimd en dat was het wel verder wast was opruimen etc de bekende dingen
Wij zijn druk met bakken, en zo, dus heb niet zo heel veel tijd nu.
Kwaaltjes heb ik eigenlijk niet echt. Alleen erg chaotisch. :wall: Niet handig nu! Maar goed, opgelost door een lijstje te schrijven.
MM, mja, die regels waaraan bewaarders zich moeten houden, en de rechten die de gevangenen nog hebben, ondanks wat ze uitgevreten hebben… :roll: Een kennis van ons is bewaarder, en ik heb zelf gevangenissen schoon gemaakt, toen ik nog in het noorden woonde, dus ik weet er wel 1 en ander van… Word je niet vrolijk van!
Natas, hoe voel je je erbij, bedoelde ik. Lijkt mij namelijk best moeilijk om zoveel energie en tijd en moeite er in te steken, en dat het dan nog steeds niet heeft gebracht wat je gehoopt had… :-*
Herstel laatste bericht… :roll:
Was net de brownies in stukjes aan het snijden, en in een bewaarbakje aan het doen, voel ik ineens een lichte misselijkheid opkomen! :? :sick:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Hanb das ook wat is je kookkunst zo slecht hihihihihi dat jij je zelf misselijk maakt ( geintje he)
Hoe ik me voel ja soms best klote hoor mag je best weten elke keer hoop je toch wel misschien nu … ik heb wel een lange weg moeten gaan
clomid eerst toen afvallen en nu aan de prik hormonen … ja soms heb ik het erg moeilijk en een andere keer gaat het redelijk snel over…
Maar weet je meis als ik dit niet doe dan benut ik al mijn kansen niet zo zie ik dat gewoon ook , ik doe wat ik kan en mocht het uiteindelijk niet lukken kan ik achter af zeggen ik heb er alles aan gedaan maar mocht niet zo zijn .
Nah, manlief heeft niet gecontroleerd of hij wel helemaal gaar was, dus hij nog wat zacht en plakkerig in het midden, en dat ging aan het mes plakken, en toen werd ik misselijk??? :? :think: :eh: Helemaal toen ik de gesneden stukjes in de bewaardoos ging doen, en het dus ook nog eens aan mijn vingers ging plakken… :sick: :silenced:
Nou ja, nu is het al grotendeels weer over gelukkig.
Kan me voorstellen dat het moeilijk is! Maar je wilt inderdaad geen enkele kans onbenut laten, en er alles aan doen… Wat wij er toch al niet voor over hebben, hè? :hug: :-*
:shock: :sick: :shock: Han,…goed teken :shifty:
Tas, tuurlijk voel je je rot, dat mag toch ook gewoon. Heb ik zo vaak, dat ik ineens tóch weer heel verdrietig ben en daardoor sjaggie word en het even niet meer zie zitten. Je bent er al zo lang mee bezig en vol verlangen kijk je er naar uit en het komt maar niet, terwijl je er zo ontzettend je stinkende best voor doet. Ik geloof je helemaal als je het eens een keer niet meer ziet zitten en je daardoor heel verdrietig voelt :hug:
Kijk, Han zit nu weer in de hoop-fase, maar we weten allemaal wat er gebeurt als het op een teleurstelling uit draait. Daar gaan we uiteraard NIET van uit en we hopen en bidden en willen allemaal dat het een positieve test is straks, maar in ons achterhoofd weten we allemaal donders goed hoe het voelt als er straks toch weer rode monsters verschijnen :silenced: :naughty: :silenced:
MAAR DAT DOEN ZE NIET HOOR HAN :snooty: :snooty: :snooty:
Meiden, ik word zo moe van mezelf :doh: mag ik even klagen :oops:
Heb vandaag een hele drukke ‘huishoudendag’ gehad. Ik werk natuurlijk 4 volle dagen en op vrijdag doe ik al vaak hhklusjes en soms een afspraak voor mezelf. Dat kan variëren van tandarts/doktersbezoek tot pedicure, koffiedrinken met vriendin of de grotere hhklussen, zoals ramen zemen en buitenboel e.d.
In het weekend is het dan vaak van alles en nog wat met man en kind en dan vraagt alles en iedereen aandacht. Vaak ben ik dan op zondag veel aan het wassen en strijken en poetsen. Nu is hub weer in tenniscompetitie en dan zit ik dus overgrote deel van de zondag alleen en ben ik hartstikke druk met was, poets en strijk. Komt ie rond 21.00u ook nog eens thuis en ben ik al lang stik sjaggerijnig :evil: :wall: :evil: Leuk voor die man, lekker ontspannen, maar ik ben dan tot 19.00u bezig en kan dan eindelijk voor mezelf gaan koken, gezellig :liar: en om 20.00u komt kind dan thuis met een hoop gezaag en gezever over stiefmoeder en dan ben ik het eigenlijk helemaal beu met mijn gezin :oops:
En nou komt het eigenlijk pas,… dan ga ik weer zo ontzettend twijfelen aan kinderwens en zws :oops: dan zie ik het helemaal niet meer zitten en denk dan: zo’n dag en dan ook nog de zorg voor zo’n kleine erbij. En dan morgen weer om 06.00u op om te gaan werken en om 20.00u pas weer thuis omdat ik ook avondles heb :shock: :think: Volgens mij word ik dan regelrecht hysterisch :wall: :wall: :wall: Dus denk ik nu weer: ‘hup de stekker eruit en echt geen kind meer’, maar weet van mezelf dat dit momentopnames zijn, omdat ik er gewoon van baal dat alles in het huishouden zo’n beetje op mijn nek neer komt, terwijl ik ook gewoon een drukke baan heb van maandag t/m donderdag en vaak nog 2 avonden erbij om les te geven :thumbdown:
Ben ik nu aan het zeuren, of kunnen jullie enigszins compassie hebben :oops: :oops: :oops: Als ik zeur, zeg ik nu alvast sorry :-* :hug:
Volgens mij ben jij hoog toe aan vakantie… :hug:
Doet jouw vent niets in huis dan? :think: :silenced:
Ik zet die van mij gewoon aan het werk, als het me niet zint! En ja, hij werkt vijf dagen per week, en ik ‘niet’. Hij stofzuigt en dweilt, en verzorgt de beestenboel, en bovendien vouwt hij de was.
Deels omdat ik dingen als stofzuigen en dweilen beter niet kan doen vanwege mn bekken/rug, maar ook omdat het zware klussen zijn, en ik aan het eind van een dag echt compleet uitgeput ben van de kids.
Ik laat zelfs de kids meehelpen, als dat zo uit komt! Ze helpen mee opruimen, Robyn helpt me regelmatig met de was sorteren, was in de machine doen, was in de droger stoppen, was aangeven als ik het ga ophangen aan de lijn, knijpers aangeven, maar ook met andere dingen. En ze vinden het nog leuk ook, om te ‘mogen helpen’ zoals Robyn het dan aan mijn man, of anderen vertelt, en zijn trots dat ze kunnen helpen!
Dus, delegeren jij! En proberen wat minder hooi op je vork te nemen… :hug: :-*
Zooooo dat was weer een typisch dagje Bazelmansrondrennen.
Hoe is het met jullie? :-* :-*
Ha stoere Han! Ben nog aan het werk, maar er zijn geen studenten :shifty: heb een soort van aanwezigheidsplicht tot half 8. Dom hè :doh: maar ja, betaalt en ik krijg er weer een paar uur vrij voor terug.
Je vindt me dus niet zeuren (gelukig) en als ik goed lees, mag ik man en kind dus best wat meer laten doen :think: ik zal eens een schema gaan maken :dance:
Han, hoe is het met de voorbodes aan kwalen en signalen?!
:-* :-* :-*
Zooooooooo wij zijn terug uit… Efteling Bosrijk! :inlove:
Een echte wereldreis voor ons.
Ik praat morgen wel weer bij, ben helemaal gaar, na drie dagen daar!
:-* :-* :-
Oh wacht, vanochtend getest, geen streepje. Maar ook nog geen rood, dus de moed mogen jullie er nog even in houden.
:- :-* :-* tot morgen!!!
:shock: :shock: :shock: Han, ongemerkt ben je er tussenuit gepiept :shock: :shock: :shock:
Was het leuk :inlove: :inlove: :inlove:
En wat spannend
geen bloed geeft moed :lol: :lol: :lol:
nou, ben benieuwd naar je rijke verhalen :mrgreen:
rust lekker uit, we horen het wel :thumbup: :-* :thumbup:
Ik ben zo stiekem soms… Zo’n flinke dame, en dan toch ongezien er tussenuit kunnen piepen, ik ben goehoed!!! 8) :lol: :mrgreen:
Ja, was erg leuk, maar vandaag was het beduidend minder. Duidelijk allemaal erg moe, laten we het daar maar op houden… :roll: :roll: :roll:
Kids slapen al, en zal me niet verbazen wanneer wij binnen nu en een uur er ook al in liggen.
Geniet nog maar lekker na in je eigen bedje dan :inlove:
Fijn dat je er weer bent :-*
Ik heb net een ovutest gedaan… :shifty: Hij wordt steeds donkerder… :shifty: Ik heb geen zstesten meer in huis… :shifty:
Hallo Allemaal Ik ben deeske en ook een Brabander Mijn dochtertje is een kruikenzeiker vandaar dat ik me wel aan getrokken voelde tot dit topic.
Ik zou graag met jullie mee kletsen:)
Gezellig Deeske, welkom! Dochter geboren in de Meiboom dan? Onze jongste is daar geboren in 2010!
nee Nadine is in het elisabeth geboren ook in okt 2010 we wonen zelf in Sprang-Capelle
Ah, Isabelle is van feb 2010. Sprang-Capelle zijn we wel eens doorheen gefietst.