Oke:) tis een leuk dorpje maar zooooo wienig te beleven.
Ben jij nog in afwachting tot je testen mag? Ik wel… heb via FF mijn kalender gemaakt en nu kom ik er achter dat mijn man en ik wel HEEEEEEL goed geklust hebben dag van ei 2x en 2 dagen later nog een x hopen dat het resultaat opleverd
Ik ga morgenochtend weer testen… :shifty: Gister getest op NOD, was negatief, en vanochtend… Ehhh zie mijn berichten van eerder vandaag. :lol:
Wij hebben inderdaad ook FF, vind ik wel heel handig! Ik ga wel stoppen met de ovutesten, als deze op zijn. Het is niet bepaald gratis, en de frustratie van elke keer goed klussen, en toch niet zwanger zijn, nekt me ondertussen nogal… Blijf wel tempen en FF bijhouden…
je bedoelt die met die spoilers?
Die ja.
Jij denkt zwanger te zijn? ik hoop het voor je:) hoe oud /jong ben je als ik vragen mag ik ben zelf 31
Ik ben 33. En of ik zwanger ben, ehhhhh, ik durf er eigenlijk niet (meer) op hopen, eerlijk gezegd…
Alles is mogelijk meis… Wij geven de moed ook niet op ookal hebben we op Nadine ruim 3 jaar moeten wachten met alle narigheid er bij 4 vlindertjes en onlangs in Januari met 12 weken miskraam gehad
Serieus ja? :shock:
Wij hebben in oktober een missed abortion gehad, met cytotec de miskraam opgewekt, en sindsdien is mijn cyclus nog niet weer genormaliseerd. :?
Mijn cyclus is sinds de zwangerschap van Nadine ook niet helemaal normaal. (31 dagen soms ene maand +3 dagen andere maand -3 dagen:P
Worpie is nu wakker dus ga ff mijn meisje uit bed halen
dames ben er wel maar de hele week al een pest humeur
ff ego
ben net een rollercoaster met de hormonen deze keer sorry morgen fert arts hoop dan beter humeur te hebben :-*
Hey allemaal,
Han :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Jij bent gewoon VET ZWANGER :inlove: :inlove:
Deeske, wat leuk! Welkom! Jij hebt ook al het nodige voor je kiezen gehad. Volgens mij pas je wel mooi in dit topic. Hopelijk is het raak dan deze keer met dat getimede geklus :mrgreen: :inlove: :mrgreen:
Natas, schrijf dat pesthumeur dan hier van je af! Daar zijn we voor hoor! Ga je gang, mss helpt het mij ook om wat frustraties kwijt te raken dan.
Durf er bijna niet over te beginnen :silenced: :silenced: :silenced: maar hier zijn we weer in gesprek over een sterilisatie bij hub :silenced: :silenced: :silenced:
Ik geloof niet meer in een zws hier :wall: :wall: :wall: :wall:
Och lieffie… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Lieve schatjes…
:inlove: :inlove: :inlove:
Duimen jullie heeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor me dat dit kleintje bij ons mag blijven??? De kv-test gaf maar een heel licht streepje, dus ik maak me alweer verschrikkelijk zorgen… Kan het bijna niet geloven…
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
@mamerijntje wrote:
Durf er bijna niet over te beginnen :silenced: :silenced: :silenced: maar hier zijn we weer in gesprek over een sterilisatie bij hub :silenced: :silenced: :silenced:
Ik geloof niet meer in een zws hier :wall: :wall: :wall: :wall:
Lieverd, ik geloofde er ook niet meer in, en kijk nou hierboven… Het kà n wèl!!! Ik snap je zooooo goed, het voelt als een bodemloze put waar je jezelf in stort, zonder trappetje of handvaten aan de zijkant, zodat je er weer uit te komen… Ik begrijp je echt zo goed… :hug: :hug: :hug:
Heeeeeeey Hanneke Vanharte gefeliciteerd met je zwangerschap Ik zei het gisteren toch
Dank je wel! :inlove:
@ mamerijntje zo getimed was het niet hoor… mijn man had gewoon last van opvliegers :oops: :oops:
En ik snap jou gevoel ook goed. wij hebben er in het begin van het jaar er ook over gesproken omdat ik gewoon niet steeds meer teleur gesteld wil worden. Maar uit eindelijk toch maar niet gedaan en wss nu ook maar goed ook.
Zit nu alleen enorm in de stress. want WAT nou als het raak is? Ik moet wss net na de zomer vakantie onder het mes dan kan en mag ik niet zwanger zijn Maar de wens voor een 2de is zo groot dat ik het nooit en te nimmer voor een operatie de zwangerschap zou beeindigen.
Zou ik ook niet doen, deeske! Dan maar poosje de operatie uitstellen… :eh:
Is het een heftige operatie die je moet ondergaan?
Mijn Enkelbanden moeten worden in gekort wss. Ik krijg 16 mei een mri scan dus hoop voor die dag al een duidelijke uitslag te hebben
Hanneke hoe krijg je eigenlijk een foto bij je profiel? want ik kreeg het gisteren niet voor elkaar