Bietboerke, Meerminneke of Kruikenzeikertje, allemaal welkom

Je enkelbanden ingekort? :shock: Je verzwikt je enkels vaak of zo? Kan me er niets bij voorstellen eigenlijk… :oops:

Maar goed, hopelijk heb je voor de scan een mooie positieve test in handen, en kan het allemaal een jaartje uitgesteld worden! :pray:

Bedoel je die aan de zijkant, onder mijn naam?

Ja die onder je naam :slight_smile:

Ik loop al sinds 2005 bijna maandelijks in het gips omdat me enkelbanden te lang zijn en ik er dus keer op keer door heen ga. zit nu ook in het gips al sinds eind januari/begin februari

hopelijk heb je voor de scan een mooie positieve test in handen, en kan het allemaal een jaartje uitgesteld worden!

=======

Ik ga proberen om het via een bloed test te doen. want heb traag hcg :stuck_out_tongue: bij de zwangerschap van Nadine had ik pas met 9 weken een duidelijk positive test eerder niet

Jemig zeg, dat is ook niks! :o Zijn er niet een soort braces of zo? Nou ja, vast niet, dan had je die vast al wel gekregen… :wall:

Over die foto in je profiel: je foto moet onder een bepaalde afmeting vallen, kleiner dan 30kb, en de afmetingen kleiner dan 96x96 pixels, anders wordt hij niet geaccepteerd… Moet ik je helpen een foto verkleinen?

Moet ik je helpen een foto verkleinen?

=======

Graag

en er zijn wel braces maar die kunnen niet vanwege mijn hoge wreef ik heb hier 3 soorten en maten liggen en een gips spalk maar dat werkt geen van alle. en nu heb ik een softcase (flexible gips) en mag ik weinig lopen dus heb voor binnens huis een rolstoel tijdelijk

Zo dan zeg, je zult er maar aan staan… :? Maar waarom dan pas na de zomervakantie een operatie?

Ik zal je mijn mailadres PBen, dan kun je me de foto sturen, verklein ik hem voor je tot de juiste maten, en stuur ik de aangepaste versie terug!

De rede dat ze pas na de zomervakantie opereren gaan is omdat er eerst nog een hoop onderzoeken zijn en ik ga in aug 2 weken met mijn ouders op vakantie

Het is gelukt heel erg dank je wel Hanneke :inlove:

Anytime!!! :mrgreen:

Maar wat vind je van mijn grietje? lekker ding he :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Heerlijk! :inlove: Wat heeft ze in vredesnaam gedaan op die foto joh??? :stuck_out_tongue:

Ze heeft papa en mama mee geholpen in de tuin

Hihi, hard gewerkt dus! :mrgreen:

Ja mama was plantjes aan het zetten papa was onkruid aan het wieden en Nadine was vanalles aan het doen wat niet mocht :stuck_out_tongue: Ze had een bak water gevonden dus binnen 2 min was ze zeik nat en daarna ging ze papa helpen met onkruid wieden :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Whahahaha draakje! :lol: :inlove:

Maar wel een heeeeeel lief draakje :slight_smile: Al is ze op dit mom niet zo lief

Goedemorgen :slight_smile:

Vanmorgen de Fm gehad BM slijm rond de 10 mm en 4 eitjes :slight_smile: 2 kleineren werden niet eens opgemeten en 2 bijna even groot rond de 13 en 14 mm elke eierstok 1 . Alles zag er verder goed uit En we hebben nog even over gehad over dat te dikke BM slijm . Ik moest me geen zorgen maken voor enge dingen das pas aan de orde als ik in de overgang zou zijn en dan nog … is de kans niet groot .

Goed nu verplicht klusplezier zondag en dinsdag terug voor de 2de FM en door gaan met de Puregon. Hoop dat er 2 eitjes mogen springen en nu dan 2 kansen zal hebben .

Ja van me afschrijven heeft niet echt zin het zijn de hormonen en ja vecht daar maar eens tegen… En ja iedereen om me heen word zwanger is zwanger of net bevallen en dan ja ZUCHT!!! Geloof me dat is zo frustrerend om gek van te worden .

Mywish2 welkom hier wel gelezen niks onthouden sorry maar hoop dat je snel zwanger zal worden hoor.

Hanb gefeliciteerd :slight_smile: met je zwangerschap :slight_smile:

MM he schat :frowning: wil hij dat zo graag ??? pffff hoop het niet voor je waarom wil hij dat nu in eens dan ? mannen !!! praat het hem mooi maar uit zijn hoofd hoor .

Meiden ik wens jullie een fijn weekend en een gezellige Koninginnedag en hopen dan na stoppen puregon me bui verbeterd

Er hangt iets in de lucht denk ik. :wink:

Hier kijken de meiden tv, lamlendig dagje vandaag, geloof ik.

Ze zijn niet vooruit te branden! :roll:

Natsha ik heet Deeske en hoop dat ik momenteel zwanger ben