han ik volg je ff niet ???
hier mijn fototjes Let niet op de naam die op de buik staat. Zo zou Nadine eerst gaan heten maar dankzij mijn broer heb ik het 3 dagen voor de bevalling veranderd
Al mijn eigen bloed. Ruim 5 liter in totaal.
Wauw, wat een buik!!! :inlove:
Foto van 12 weekjes zie je meteen wie ik ben
Idd Hanneke een flinke buik voor iemand die maar net 4 kg is aan gekomen. en een kind van 51 cm en 7 pond er uit gepoept heeft
Maar schatten ik gaat sluiten mijn man wil op de pc
Dat is het prettige hier, elk een eigen pc/laptop. :lol:
Fijne avond!!! :-*
Mooie foto’s meiden
fijne avond deeske enne je ziet er mooi uit
ik zal Binnekort ook eens foto’s plaatsen van onze kids :0
hahah hier geen last van er mag er maar 1 achter mijn peertje en dat ben ik lol
:shock: :shock: :shock: ik kijk een paar uur niet en we zijn meteen 3 blz. verder
Ohhhhhh wat vind ik jullie lief :inlove: :inlove: :inlove: en wat prikken jullie er goed doorheen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: en wat helpen jullie mij met al die kwalen en ellende op te noemen :oops: :oops: :oops:
TUURLIJK ZEGT MIJN MOEDERHART HETZELFDE ALS DAT VAN JULLIE!
TUURLIJK WIL IK NOG ZIELSGRAAG EEN BEEB MET HUB
soms denk ik wel eens dat ik gewoon manisch-depressief ben. Kan van het ene uur op het andere in zo’n andere stemming belanden en daar dan allerlei gedachten bij hebben :wall: :wall: :wall:
Nou lieve meiden, ik hoop dat we dan maar snel bij mekaar op de stoep mogen staan hoor! Huilend en lachend en feestend :mrgreen: :dance: :mrgreen:
Deeske, wat hoop ik voor jou dat ie positief is over een goede 2 weken
Han, ik brand gewoon elke dag een kaarsje extra voor jou en beeb
:kaars: Luister goed klein ding bij Han in de buik : jij gaat daar heel goed plakken en blijven zitten en mooi je best doen met groeien en je moeder niet lastig vallen met allerlei zwskwalen en tijdens de bevalling gedraag je je eveneens keurig netjes en kom je zonder gedoe naar buiten en dan staan er zo’n 3 petemoeis naast een trotse papa en broer en 2 grote zussen) :shifty: op je te wachten om je te bewonderen en je te koesteren en je alle moois toe te wensen dat er op de wereld te vinden is. Maar dat heb je dan eigenlijk al, want je wordt geboren bij Han en Fer en dat is het grootste geluk dat je je voor kunt stellen en jij bent zo slim geweest om hen uit te zoeken :inlove: :mrgreen: :inlove:
:kaars: :kaars:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Zo, ga nu lekker Flikken Antwerpen kijken :mrgreen:
Nouhou!!! :inlove: :inlove:
Goede morgen lieve allemaal… ik ben ook weer uit mijn bed gerold. Ik heb ook mijn eigen Laptop. alleen gisteren was mijn man vergeten om ff wat ruimte te creëren zodat ik makkelijk aan de tafel kon zitten met mijn rolstoel. en dat is nu wel gebeurd dus ik ben er weer en zolang als ik zelf wil :lol:
Gisteren tegen mijn man verteld dat we dus op dag van eisprong geklust hadden zegt ie zo ja en? ikke zo nou dan is er gewoon kans dat we een beebje gaan krijgen om na bij 13 januari als alles goed gaat en blijft gaan.
Zit mijn man zo heel droog nou ja das dan leuk voor het kind. hij was kei moe en lag half te slapen Vanochtend maakt ie me wakker Dees je had het gisteren over zwanger zijn? ikke zou ja ongeveer maar hoe kan je dat weten zo kort na de gemeenschap. ik dus helemaal uit gelegt dat ik niets zeker weet maar dat ik het wel hoop. hij ohw dan is het goed. en gaf een kus op me buik. en heel zachtjes eitje heeft mijn plakzooi je al gevonden :wall: :wall: :wall:
@mamerijntje wrote:
:shock: :shock: :shock: ik kijk een paar uur niet en we zijn meteen 3 blz. verder
Ohhhhhh wat vind ik jullie lief :inlove: :inlove: :inlove: en wat prikken jullie er goed doorheen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: en wat helpen jullie mij met al die kwalen en ellende op te noemen :oops: :oops: :oops:
TUURLIJK ZEGT MIJN MOEDERHART HETZELFDE ALS DAT VAN JULLIE!
TUURLIJK WIL IK NOG ZIELSGRAAG EEN BEEB MET HUB
soms denk ik wel eens dat ik gewoon manisch-depressief ben. Kan van het ene uur op het andere in zo’n andere stemming belanden en daar dan allerlei gedachten bij hebben :wall: :wall: :wall:
Nou lieve meiden, ik hoop dat we dan maar snel bij mekaar op de stoep mogen staan hoor! Huilend en lachend en feestend :mrgreen: :dance: :mrgreen:
Deeske, wat hoop ik voor jou dat ie positief is over een goede 2 weken
Han, ik brand gewoon elke dag een kaarsje extra voor jou en beeb
:kaars: Luister goed klein ding bij Han in de buik : jij gaat daar heel goed plakken en blijven zitten en mooi je best doen met groeien en je moeder niet lastig vallen met allerlei zwskwalen en tijdens de bevalling gedraag je je eveneens keurig netjes en kom je zonder gedoe naar buiten en dan staan er zo’n 3 petemoeis naast een trotse papa en broer en 2 grote zussen) :shifty: op je te wachten om je te bewonderen en je te koesteren en je alle moois toe te wensen dat er op de wereld te vinden is. Maar dat heb je dan eigenlijk al, want je wordt geboren bij Han en Fer en dat is het grootste geluk dat je je voor kunt stellen en jij bent zo slim geweest om hen uit te zoeken :inlove: :mrgreen: :inlove:
:kaars: :kaars:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Zo, ga nu lekker Flikken Antwerpen kijken :mrgreen:
Schat daar zijn babbelmaatjes toch voor…
Ik gun iedereen hier een kleintje en miss nog wel meer Dit is tot nu toe het enige fora waar ik het tot nu toe goed naar me zin heb… komt ook omdat we allemaal Brabanders zijn en elkaar veel beter begrijpen Nadine is trouwens geen 100% Brabantse Mijn lieve schat is namelijk een Hagenees.
Ik zie een meet wel zitten met zijn allen naar de efteling.
@ Hanneke wat zijn jullie een mooi gezin zeg :inlove:
Voor iedereen hier een dikke :-* en een :kaars: dat alles naar wens mag gaan
@Mywish2 wrote:
Goede morgen lieve allemaal… ik ben ook weer uit mijn bed gerold. Ik heb ook mijn eigen Laptop. alleen gisteren was mijn man vergeten om ff wat ruimte te creëren zodat ik makkelijk aan de tafel kon zitten met mijn rolstoel. en dat is nu wel gebeurd dus ik ben er weer en zolang als ik zelf wil :lol::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gisteren tegen mijn man verteld dat we dus op dag van eisprong geklust hadden zegt ie zo ja en? ikke zo nou dan is er gewoon kans dat we een beebje gaan krijgen om na bij 13 januari als alles goed gaat en blijft gaan.
Zit mijn man zo heel droog nou ja das dan leuk voor het kind. hij was kei moe en lag half te slapen Vanochtend maakt ie me wakker Dees je had het gisteren over zwanger zijn? ikke zou ja ongeveer maar hoe kan je dat weten zo kort na de gemeenschap. ik dus helemaal uit gelegt dat ik niets zeker weet maar dat ik het wel hoop. hij ohw dan is het goed. en gaf een kus op me buik. en heel zachtjes eitje heeft mijn plakzooi je al gevonden :wall: :wall: :wall:
Ik ben geen brabo hoor! 8) Ik ben fries! :mrgreen:
Manlief en stiefzoon zijn Ballenfrutters, oudste dochter is drents, jongste dochter is Kruikenzeiker. Lekker gemèleerd gezin dus, van allerlei nationaliteiten. :lol:
Ach Hanneke hier is het ook zo hoor. Roeland is een Hagenees Ik een moaneblusser en Nadine een kruikenzeiker.
Jij bent een watte??? :lol:
Een maoneblusser (zo heet waspik)
:thumbup: of :thumbdown: week na klussen heb ik nu net wat bruine afscheiding gespot. sorry voor details Maar wat is het stil hier