Dus dan worden het de Brageliesjes? 8)
:inlove: :inlove: :dance: :inlove: :inlove:
:-* :-* :-* :-* :-*
Ons nieuwe topic naam briefragels kletsen maar door
@HanB wrote:
Dan moet diegene zich eerst maar komen melden en verantwoorden… 8)
Of klink ik nu weer te eng?
MELDPLICHT…
Nou ja tis dat ik meldplicht heb anders hak ik niet mee komen schrijven hoor !
HanB je klinkt namelijk heeeeeeeeeel eng
Maar hier dus de BraGel!!
Ik woon dan nu wel 8 jr in Gelderland maar voel me nog steeds een Brabootje! En dat zal nooit veranderen!!
En MM dank je wel voor je lieve uitnodiging
Maare wat een klepkousen zijn jullie zeg, niet normaal meer :lol:
Ben alleen bang dat ik niet helemaal meer bij zwanger worden hoort, want vannacht om 00.01 maar dan 7 weken geleden ben ik bevallen van onze 2de zoon :lol:
Maar dan nog klets ik gezellig mee en hoop en dat jullie allemaal snel zwanger mogen worden.
Oja op Han na dan hè :lol:
Ik ben ook heul eng… :twisted: 8) :lol:
Welkom bij de kletstantes!!! :mrgreen:
@HanB wrote:
Ik ben ook heul eng… :twisted: 8) :lol:
Welkom bij de kletstantes!!! :mrgreen:
Ja dat zeg ik toch al :lol: :lol: :lol: :lol: :inlove:
Dank je wel, jullie moeten alleen niet zoveel lullen hoor, anders ken ik het niet bijhouden hahahah
:lol:
:-*
Begin jij dan maar eens met lullen over waarom je mij dan zo eng vindt… 8)
:lol: :lol: :lol: :lol:
Ja jij zegt het ook van jezelf
Nee hoor je bent helemaaaaal niet eng, je bent een lieverd en een lekkere zwangere lieverd!
:mrgreen: :inlove:
Enne als ik je eng zou vinden zou ik niet al maaaaaaaaaaaanden met je webfeuden hè
Webfeuden, ok, maar je zegt niks! :lol:
Dat gebrek moesten we nu maar inhalen dan. :mrgreen:
En als je het aan mijn kids zou vragen, kunnen ze je vertellen dat ik wel heel streng ben, maar toch ook wel heel erg lief, dus zo eng als jij denkt dat ik ben, ben ik dan vast niet!
hahaha nee klopt bij webfeud zeg ik niet veel haha.
Maar tis wel leuk
Hmmmm dan moek nog wel heel veel inhalen hoor :lol: :lol: :lol:
Man, dan zit ik hier nog wel 6 weken aan 1 stuk te lullen om dat in te halen :lol:
Hahahaha nee denk toch bij nader inzien dat je niet eng bent :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Ik ben niet eng!!! :dance: :dance: :dance: :mrgreen:
Doe eens vertellen, wie is Anjella??? Want nu wil ik je dan ook wel echt leren kennen natuurlijk.
Nou… Vooruit dan maar!!!
- Ik ben Anjella 31 jaar. Ik woon samen met Dennis 33 jr in Leuth bij Nijmegen.
Mama van 2 kindjes Jaimy van Juni 2009 en Dylan van maart 2012. :inlove:
Ik heb sinds 10 jaar een relatie met Dennis. We hebben mekaar toen leren kennen via the box die muziekzender die niet meer bestaat.
Toen kon je smsjes naar hun sturen die op tv kwamen. Den had er iets op gezet ( vraag me niet wat want dat weet ik niet meer :lol: ) en ik had naar hem gereageerd prive. Toen 2 weken lang gebeld, gesmst en een telefoonrekening van zeg ik me jou daar :shock:
Na 2 weken kwam hij naar Bergen (op Zoom) en pats liefde op het 1ste gezicht :inlove:
Toen 1.5jr lang ene weekend hij bij mij, ik het andere weekend bij hem.
Toen in Nov. 2003 lag zn ma heel slecht ( die later in Dec helaas ook is overleden.), dus ik met de gedachte daar naar toe na de feestdagen na oud en nieuw ga ik weer terug naar Braboland. Maar nee liep anders, ben nooit meer weggegaan hier
:lol:
Eerst 1 jaar met Den samen bij zn pa ingewoond en in maart 2005 hadden we eindelijk ons eigen stekkie. Waar we nu ook alweer 6 jr wonen met heel veel plezier.
En voor de rest geniet ik nu nog lekker van mn welverdiende verlof
:inlove:
Als jullie nog meer willen weten, vraag er maar op los…
Of is het voorlopig wel ff genoeg
Owacht ben helemaal vergeten te vertellen dat ik dus voordat ik naar Gelderland verhuisde en Den leerde kennen ruim 23 jr in Ossendrecht heb gewoond.
Voor de niet zulk topografische mensen onder ons (waaronder ik hoor hahaha)
Dat ligt 15 km onder Bergen op Zoom.
Je loopt bij mn ma de straat uit en je zit in België en je stapt bij mn ma het hekje over in de achtertuin en je zit onderhand in Zeeland ( de provincie hè )
Mn ma leeft sinds 14 jr helaas alleen want in maart 1998 is mn vader gestorven op 54 jarige leeftijd. En sindsdien woont ze dus alleen.
En ik heb 1 zus die is 41, een broer van 40 en een broer van 34
En met zn alle hebben we 8 kindjes.
Mn zus 3 waarvan 2 knullen van 16 en 14 en een meid van 9
mn oudste broer heeft 2 knullen van 7 en 5
en mn andere broer een knul van 5.
Hij heeft een vriendin die nog een dochtertje heeft van 3 uit een andere relatie.
En ik dan met mn 2 knullen.
Heel groot maar onwijs gezellig gezin.
Zo nog meer wensen meiden :mrgreen:
Jemig, wat een leven heb jij al achter de rug zeg! :o
Ik ga er vanmiddag of vanavond even uitgebreid op reageren (tenzij ik het vergeet, zoals ik veel teveel vergeet momenteel ), als ik meer rust en tijd heb! :-*
hahahaah klinkt heel herkenbaar dingen vergeten
Maar ja das bij mij niet mer over gegaan sinds de zwangerschap bij jaimy. Al die jaren al zon zeef, maar nu nog beetje extra erger :lol:
Maar valt best mee hoor qua leven.
Er zijn vast vele ergere verhalen joh
Maar komt goed vergietje
Welkom Anjella :mrgreen:
Ik moet eigenlijk nog stofzuigen, maar heb zo geen zin :?
Pfff, bloeden zet toch niet echt door. Wordt gek van die onzekerheid.
Zei vanmorgen in tranen tegen mijn vriend dat ik weer ongi was geworden. Zegt hij: ja, als het goed is wordt je dat iedere maand…
Mannen :twisted:
Ukkie :hug:
Anjella welkom :inlove: :inlove: :inlove: leuk hoor dat je er bij bent én,…nog gefeliciteerd met je zoon :inlove: :inlove: :inlove: dat is nog maar pril! Gaat het goed met je kleintje en met jou?
Han, daar is ze dan, je wfstalker :inlove: :lol: :lol: 8) :lol: :lol:
Hoe is het vandaag met Dees :think: en d’r kwaaltjes :eh: :shifty:
Ennnnn, Tassie, waar bén je nou??? We missen je hoor! :-* :-* :-
Zo, ga weer verder op route en lees vanavond weer :- :-* :-*
Kom ook weer langswaaien! :mrgreen: Net terug van boodschappen, en hornbach. Wij hebben nu ook een vlag en wimpel!!! Voor nog geen tientje alles samen, incluis vlaggestok! :dance:
Ukkie, misschien testje doen? :think: :hug: En ja, mannen… :wall: :-
MMeke, jaha, daar is ze! :mrgreen: Al weet ik nog steeds niet wat er dan zo spannend aan mij is… :think: :eh:
Natas!!! Meldplicht!!! Hoe gaat het daar? :-
Anjella, je gaat toch niet meteen me uitmaken voor vergietje??? Dat is geen goed begin hoor! :snooty: :lol: :mrgreen:
Ik doelde op jij je vader verloren, en je vriend zijn moeder verloren. Dat lijkt me best heftig, op zo jonge leeftijd.
Dat er heftiger verhalen zijn weet ik alles van…