Bietboerke, Meerminneke of Kruikenzeikertje, allemaal welkom

Han, ik vraag me af of testen nu wel zin heeft. Vermoed dat ik op 9 DPO zit. En de vorige maanden duurde het ook een dag of 2 voor het echt doorzette. Ik probeer dus maar rustig af te wachten :liar:

Pffff, zit vandaag wel lekker in de klaagmodus :oops:

Ik weet het ook niet meis, ik zeg ook maar wat… :frowning:

Zal ik even meeklagen dan? :wink:

De kids zijn hier vandaag al even vervelend als gister, alleen hebben we nu drie kids, en gister maar twee, dus nog een keer meer ‘pret’! :wall: Oudste twee waren dusdanig aan het rellen dat we ze na de boodschappen naar bed hebben gestuurd, en ik maar alleen naar hornbach ben gegaan uiteindelijk. :shock: :x

En dan zijn de andere dames spoorloos. Die horen ons nu toch op te vrolijken :shock:

Ja, dat vind ik nou ook! :naughty:

Wat is de gevoeligste test? KV2v5, Z&K of CB? CB is niet echt gevoelig toch?

Geloof dat ik zelfs nog een Sensitest heb liggen :silenced:

Volgens mij is die van KV het gevoeligst. Die van sensitest heb ik nu niet gebruikt, dus dat weet ik niet. Die van Z&K ken ik uberhaupt niet. En CB is inderdaad niet zo heel gevoelig…

Twaalf uur na wakker worden heb ik een megadip!!! :roll:

Omowit…

En hoe lang is het geleden dat je hiervoor geplast had?

Hallooooo lieve allemaal

aan onze Bragel welkom Ik ben Deeske ook 31 jaar en mama van een lief meisje en hoop nu zwanger te zijn van nr 2 maar dat weet ik woensdag pas zeker. Nog van harte met de geboorte van je zoontje

MMeke die kwaaltjes van mij gaan nog :thumbup: hoor… misselijk niet echt meer (was bij Nadine ook) maar snaai buien des te meer en ja die Boobs van mij tja gevoellig maar niet pijnlijk.

TASJE WAAR BEN JE

Ukje ik hoop echt dat het bloeden snel stopt en dat het gewoon wat innestelbloed is geweest en vergeet niet dat er zelfs vrouwen zijn die de hele zws bloed verlies houden

Denk 2,5 uur zoiets. Misschien morgenvroeg nog een poging wagen :think:

Ukje als het voor een zwstest is dan kan je beter met ochten urine testen vooral als je nog voor je NOD bent

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@Mywish2 wrote:

Ukje als het voor een zwstest is dan kan je beter met ochten urine testen vooral als je nog voor je NOD bent

Ik weet het, maar wordt langzaamaan gek hier :oops: En dan te bedenken dat het vorige maand precies hetzelfde was, toen zette de ongi ook pas na 2 dagen door.

Zitten we nog niet op pagina 50?

JAAAAAAAAAA :mrgreen:

JHEEEEEEEEEY pag 50 op naar een nieuwe deel :slight_smile:

Ik duim zo hard ik kan voor je!

Ik heb het zo onvoorstelbaar koud nu! Heb de verwarming maar aangezet, en een fleecevest aangetrokken. Zit gewoon te vernikkelen, mn handen en voeten zijn ijskoud. :?

Laten we die openen door ons MMeke, aangezien ze deze ook geopend heeft?