Ik zou me sowieso al stilhouden, waar ook…
Dusseh…
:silenced:
:naughty: :naughty: :snooty: :snooty: nee Han, nie afhaken nu er is toch niksnie aan de hand :naughty:
Dan moet diegene zich eerst maar komen melden en verantwoorden… 8)
Of klink ik nu weer te eng?
Morgen weer gewoon meldplicht hoor!
Truste :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Zal me wel melden met een smilie dan! :lol: :mrgreen: 8)
Trusten lieverd!!! blaast mooie dromen richting steenbergen :-* :-* :-* :-* :-*
Morgen 50 pagina’s en deel 2! onder pseudoniem 8)
Catched de sweet dreams en stuur ze door naar jou en de rest :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
@mamerijntje wrote:
Morgen 50 pagina’s en deel 2! onder pseudoniem 8):lol: :lol: :lol:
Ga nou maar slapen jij, oud wijf! :mrgreen:
Alle memaggies kom ook thuis van een gezellig avondje meteen 2 paginas te lezen… babbel kippen dat jullie zijn… morgen reageer ik ff op jullie geraskal.
En ik ben die populaire
:x Ben al ruim een uur wakker!!! :evil: En gewoon NIET meer in slaap kunnen komen!!! :wall:
Nou ja, dan maar op, en nog een kv2v5 testje doen, met een tweede streep die er eerder stond dan de controlestreep, en wat mij meteen weer een nóg zekerder gevoel geeft, want bij ons :**: had ik pas een echt knallende streep bij ruim 5 weken! :dance: :inlove: Foto zal ik wel maken wanneer het weer licht is! :inlove:
Zo, dan ga ik nu maar Draagmoeder Gezocht terug kijken op uitzendinggemist, en wat rondsurfen, totdat de rest van Nederland wakker wordt… :-*
Goede morgen stelletje babbeltantes
Nou Hanneke positiefer kan die niet
Bij ons :**: hadden we pas na ongeveer 6 weken zo’n sterke streep, dus dat geeft mij wel enige geruststelling, op 1 of andere manier… :oops: Nu hopen dat ik gelijk heb!
Ik snap het
Meld, krampen worden erger en ook wat meer bloedverlies
Nou zeg… :hug: :hug: :hug:
Meld :lol:
Ukkie :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: ach toch :-* :-* :-* :-
ik heb vernomen dat de meelezer zich vandaag officieel komt melden en mee komt schrijven als BraGel :lol: :lol: 8) 8) :lol: :lol:
Han :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: ben zo blij voor je, traantje loopt over mijn wangetje van blijdschap voor jou meis :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Ben rest vd dag veel weg, meld me weer als ik er ben :- :-* :-* :-* :-*