Bietboerke, Meerminneke of Kruikenzeikertje, allemaal welkom

@ukkie27 wrote:

Hoe zou het met Natascha zijn?
Ja, goede vraag, heb haar de hele dag nog niet voorbij zien komen… :think: Hoop dat alles ok is daar!

Pagina 45!!! :shock:

@HanB wrote:

Pagina 45!!! :shock:
Ja en hoe :shock: :shock: :shock: wat een Bries geraaskal zeg! Mijn Hemel :mrgreen:

Han :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: helemaal top een vetkoelegelezomerjas :inlove:

Uks, beter een kleine auto dan geen auto en dan ook nog lease :thumbup:

Tas :think: :think: :think: :think: mss doet internet het niet door stroomstoring ofzo

Mededeling:wij hebben meelezers :shock: :shock: :shock: die fan zijn van bepaalde schrijvers hier :silenced: no name mentioned :silenced: dus! U zeit gewaarschauwd! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

HEEEEEEEEEEELP

Laat die meelezer zich dan gewoon melden en mee komen schrijven! Veel gezelliger! :mrgreen:

Ben zooooooooo trots op mezelf. Ik heb gewoon echt een vet koele jas, die je echt vet koel moet durven dragen, want het is een jas die je echt OF supergaaf vindt, OF helemaal niks vindt! Niks geen veilig gedoe meer! Ik wil geen veilige kleding meer!!! Ik wil nu kleding die ik mooi vind, die ik leuk vind, die me mooi staan, en die sexy zijn, want ook grote vrouwen mogen er zijn!!! :inlove: :dance: :inlove:

En wie is er hier dan zo populair :stuck_out_tongue:

Nou wil ik ook wel weten wie die meelezers dan zijn, dus:

MELDPLICHT AAN ALLE MEELEZERS!!!

hahahahaha ik heb ook gevraagd of ze mee wil schrijven! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar ik zeg lekker niet wie er hier zo populair is :silenced: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ze is wel vet koel tegenwoordig 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Zeg Uks, hoe zit het met de krampen :evil: :naughty:

@mamerijntje wrote:

hahahahaha ik heb ook gevraagd of ze mee wil schrijven! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar ik zeg lekker niet wie er hier zo populair is :silenced: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ze is wel vet koel tegenwoordig 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

:shock: :oops: :oops: :oops: :silenced: Ik zeg dus echt niks meer nu… :oops: :oops: :oops: :oops: :silenced: :silenced: :silenced:

Jeez… Vertel nou wie het is, ik ben er helemaal peu nerveu van!!! :? :wall:

Mamerijntje, meldplicht!!! :x

MELD! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nu weet ik het! 8)

owowowowow ik schud schud schud van de lach :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

wat een paniek om niks :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

die lezer is volgens mij allang met de noorderzon vertrokken na al deze commotie 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Moest trouwens ineens aan je vraag denken, over andere topictitel, maar ik vind ‘De Brieskes’ wel toepasselijk! :lol: :mrgreen:

@mamerijntje wrote:

owowowowow ik schud schud schud van de lach :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

wat een paniek om niks :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

die lezer is volgens mij allang met de noorderzon vertrokken na al deze commotie 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Denk het ook ja… :lol: Ik ben ook zooooooooooo eng… :twisted: :lol: :lol: :lol:

@HanB wrote:

Moest trouwens ineens aan je vraag denken, over andere topictitel, maar ik vind ‘De Brieskes’ wel toepasselijk! :lol: :mrgreen:

SSSSSTTTTTT :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: anders gaan ze daar ook weer meelezen :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced

:shock: :shock: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :shock: :shock:

:doh: :silenced: 8) :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: