Yup, ik kom daar gratis en voor niets :mrgreen:
oke je woont dan wel lekker dicht bij mij :lol: ik hoef maar een uurtje te lopen of 10/15 min te fietsen
Nou Uks, dan maar hopen en afwachten toch
Volgens mij wordt het dan toch echt het Ganzenest :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: nu nog een wanneer :thumbup:
@Mywish2 wrote:
oke je woont dan wel lekker dicht bij mij :lol: ik hoef maar een uurtje te lopen of 10/15 min te fietsen
Nou, dat denk ik niet. Ik heb een leaseauto
:roll: owwww de luxepaarden (met ov) en de werkpaarden (met auto) whoehahahahahaahha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
@ukkie27 wrote:
@Mywish2 wrote:oke je woont dan wel lekker dicht bij mij :lol: ik hoef maar een uurtje te lopen of 10/15 min te fietsen
Nou, dat denk ik niet. Ik heb een leaseauto
Oke dat kan natuurlijk ook Van welke kant van brabant kom jij dan???
Ik kom uit het zuidoosten, omgeving Eindhoven.
En ik heb maar een klein autootje hoor, kan niet eens een krat bier in laat staan een kinderwagen :roll:
Hahahahahahaha dat word wat dan als je zwanger bent
Het is wel HEEEEEEEEEEEEL stil hier he.
Het is ook etenstijd, kunnen ze dat bord niet achter de pc opeten
Ik hoop dat ik op niet al te lange termijn een grotere auto krijg
Even jubelen:
Ik heb eindelijk een zomerjas gevonden!!! :dance: :dance: :dance:
Een gele nota bene. :shock: Een echte ik-maak-een-dik-vet-statement-jas! :mrgreen: En hij is KORRRRRRRTTTTTT!!! Hij komt boven mijn billen. :shock: :mrgreen: Kan mij het schelen, hij staat me super! :inlove: No way dat ik mezelf nog ga verbergen! :inlove:
En ja, lief MMeke, ik heb ook heel goed opgelet hoe het staat wanneer ik de onderste knoop open moet laten vanwege een dikke buik, en zelfs dan staat hij nog ge-wel-dig! :inlove: :mrgreen:
@ukkie27 wrote:
Het is ook etenstijd, kunnen ze dat bord niet achter de pc opetenIk lust geen borden! 8) Ik lust wel het eten dat soms op mijn bord wordt gedeponeerd! :mrgreen:
@Mywish2 wrote:
Hahahahahahaha dat word wat dan als je zwanger bentDan mag er toch geen bier meer in die auto! :lol:
@mamerijntje wrote:
:roll: owwww de luxepaarden (met ov) en de werkpaarden (met auto) whoehahahahahaahha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Jij bent helemaal een werkpaard, aangezien je taxi gaat spelen… 8)
@HanB wrote:
@mamerijntje wrote::roll: owwww de luxepaarden (met ov) en de werkpaarden (met auto) whoehahahahahaahha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Jij bent helemaal een werkpaard, aangezien je taxi gaat spelen… 8)
Ik wil ook wel taxi spelen, maar dat wordt dan wel erg krap ben ik bang :oops:
@HanB wrote:
@ukkie27 wrote:Het is ook etenstijd, kunnen ze dat bord niet achter de pc opetenIk lust geen borden! 8) Ik lust wel het eten dat soms op mijn bord wordt gedeponeerd! :mrgreen:
Jij lust ook niets :mrgreen:
Ik lust worst… 8)
Hoe zou het met Natascha zijn?