Zo Nadine weer te bed gedaan… maar ben er gewoon moe van
Tis hier nog steeds niet bijster gezellig in huis… :? Isa is nog geen drie kwartier op, en sindsdien doen die twee niets anders dan ruzie maken, en krijsen, en elkaar het leven zuur maken. Zal zoooooooooooo blij zijn wanneer de vakantie voorbij is! :wall:
Han :hug: nog ff volhouden :hug:
Dees,
Ik kom uit Steenbergen :mrgreen:
Tassieeeeeeeee, waar ben je nou
Uks, howisie :kaars:
ik ga weer naar mijn piepende precious op zolder :evil: :wall: :evil:
Ach ja Kinderen he… zom zou je ze wel :wall: willen slaan
Had tasje trouwens gisteren ook niet zo’n hevige krampen in der buik van wege der ei??
Waar zijn jullie nou???
Ben heul blij aan het worden van een lief vriendinnetje!
Had op FB gepost dat ik gek word van de meiden, en koppijn heb.
Zag ik dat ze vanaf vandaag Tripple Chocolate Cheesecake verkopen in de koffielounge van vriendin en goede vriend van haar. Misschien ken je ze, Mugs and Muffins, in de Willem II straat? Dus ik zei dat we straks twee stukken komen halen. Zei ze dat ze twee stukken voor ons ging reserveren! :inlove: :drool: :drool: :drool:
Ik ga mijn huisoutfit dus maar eens verwisselen voor iets dat wat meer toonbaar is! :mrgreen:
Han :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
geniet ze! :-*
Misschien ken je ze, Mugs and Muffins, in de Willem II straat?
========
in T?? zo ja dan ken ik het wel van naam zo nee dan ken ik het niet
Ja, ze zijn begonnen in Tilburg, nu drie of vier jaar geleden, en binnenkort openen ze een tweede vestiging in Nijmegen.
N. ook een leuke stad :inlove: pas nog geweest :inlove: heul gezellig! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Geen idee, nooit geweest eigenlijk… :think:
Moeten we maar eens een shoppingtripje naartoe plannen dan?
Heey maar schatten hebben jullie al nagedacht wat een mooie geschikte dag zou zijn om te meeten in het ganzen nest? of wachten we nog ff af om te zien wat Tasje en Ukkie te zeggen hebben?
Ik ben namelijk heeeeeeeel flexible en met mij kan je qua ganzen nest allekanten uit. word het ergens anders meeten dan moet ik kijken qua vervoer
Ik ga voor Robyn dan wel een speeladresje regelen, voor na schooltijd, of vraag mijn schoonmoeder of zij op wil passen. En anders kan ik altijd nog vragen of ml thuis kan werken vanaf einde schooltijd.
Wij waren even boodschappen doen :oops:
Ik werk van maandag t/m donderdag en vrijdag is mijn scriptiedag.
Ik ga dus het liefste mee op een vrijdag, maar het ligt er dan wel aan wanneer dat is.
Verder heb ik geen kinderen om mee te nemen naar de speeltuin
Ik ook niet Uks kunnen wij mooi een beetje aan jouw scriptie werken daar :liar:
Gezellig MM, ik zal mijn laptop meenemen
Verder nog steeds af en toe wat lichte krampen, zojuist bij het afvegen weer wat bloed. Verder niets. Het lijkt iig wel oud bloed, maar dat had ik de afgelopen maanden ook een aantal dagen voor het echt doorbrak :think:
Ukkie en voor jou is het ook makkelijk te komen in kaatsheuvel?