Bietboerke, Meerminneke of Kruikenzeikertje, allemaal welkom

Ja Dees, ik vind het er ook heel leuk uit zien.

Nu nog kijken wat mevrouw Hannie er van vind :mrgreen: :pray: :mrgreen: en Ukske natuurlijk :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@mamerijntje wrote:

Ja Dees, ik vind het er ook heel leuk uit zien.

Nu nog kijken wat mevrouw Hannie er van vind :mrgreen: :pray: :mrgreen: en Ukske natuurlijk :thumbup: :thumbup: :thumbup:

en tasje???

Whoeoehaaaa pagina 41al :shock: :shock: :shock: we zitten zo op deel 2 Briesers!

Maar ja, vanaf maandag is de leut weer over, dan mag ik weer ma - do aan het werk :frowning: Owww Han, ben toch zo jaloers op jouw thuisblijfmoederschap :oops:

toen ik hier begon mee tekletsen opende ik ongeveer net pagina 20 of zo…

Tante Hanneke waar ben je gebleven???

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

HOE KUNNEN WE TASSIE NOU VERGETEN :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

WAAR IS ZE EIGENLIJK AL DE HELE DAG :cry: :cry:

ALS ZE NOU MAAR NIE BOOS IS :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

IK VIND MEZELF ECHT HEUL DOM

:doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh:

Ben weer twee bekvechtende meiden aan het uit elkaar houden en dirigeren. :twisted: GRRRRRRRRRRR!!! En dan ondertussen aan het proberen te eten. :?

Is de bushalte ver van 't Ganzenest? Ik moet namelijk ook rekening houden met afstanden, vanwege mijn bekken…

MMeke ik vergat tasje niet hoor JIJ deed dat.

@HanB wrote:

Ben weer twee bekvechtende meiden aan het uit elkaar houden en dirigeren. :twisted: GRRRRRRRRRRR!!! En dan ondertussen aan het proberen te eten. :?

Is de bushalte ver van 't Ganzenest? Ik moet namelijk ook rekening houden met afstanden, vanwege mijn bekken…

Dat moet ik ff uitzoeken maar dacht het niet…

Maar ik kan mss wel taxiën naar bushalte :oops: :oops: :oops:

@mamerijntje wrote:

IK VIND MEZELF ECHT HEUL DOM

:doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh:

Ik had het boetekleed ook al aangetrokken Deesje :silenced:

Enne… Wanneer moet die happening plaats gaan vinden dan???

Hanneke het is een kwartiertje lopen van een bushalte vandaan maar volgens mij is er nog 1 iets dichter bij dmaar dat is wat 9292 aan geeft

@HanB wrote:

Enne… Wanneer moet die happening plaats gaan vinden dan???

Dat gaan we bedenken als we goede plaats hebben gevonden om aftespreken

Mja, het hangt er echt even vanaf wat mijn bekken gaat doen deze zwangerschap… Bij Isabelle kon ik nog geen vijf mins meer lopen, nog voor ik 7 maand heen was… :?

Han, ik haal je op! mss wel thuis dan? Volgens mij kom ik toch langs T. om naar K te gaan :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

benniezogoedintopo :shifty: :oops:

Whahahaha taxicentrale Mamerijntje! :lol: Ik heb een autostoeltje voor Isa, dus dat is geen probleem! :-*

MM licht er aan waar je zelf vandaag komt

Ik hoef maar 10 min te fietsen of een uurtje te lopen

Maar idd wanneer is een goede dag om af te spreken…