Ik neem Isabelle ook mee naar een meet hoor! Iedereen werkt, dus heb geen oppas. Ik kan op maandag, woensdag, en op vrijdag om de twee weken! Al mag het van mij ook best een zaterdag of zondag zijn, dan kan ik wel oppas regelen.
Ik ben AB geweest in een huis voor dementerende ouderen op vrijwillige basis we te vertaan want ik ben sinds 2004 80/100% afgekeurd door een vergoeiing in mijn rug en door PTSS
Woensdag en Vrijdag zijn voor mij het makkelijkste… dan heb ik geen hulp in huis anders kan ik pas na 13:00
Vrijdag! Want dan is Mmeke altijd vrij :inlove: :inlove: :inlove:
Tuurlijk gaan die kids mee :mrgreen: zit er niet ergens een binnenspeeltuin in Tillieburg???
Tilburg weet ik niet in kaatsheuvel wel…
Niet dat ik weet… Paar jaar terug wel, een HappyKids, maar die ging falliet. En er was Pleziereiland in Noord, maar die is ook al jaren dicht. Ik weet wel van de Vossenberg, in Gilze, maar die is niet heel makkelijk te bereiken met ov. En ik heb gehoord over Pukkemuk, maar ik weet niet waar dat is, en of die te bereiken is met ov…
In tilburg heb je LOLLAND zitten das ook een overdekte speeltuin.
Prijslijst 2012
ENTREEPRIJZEN
Kinderen tot 2 jaar: gratis
Maandag t/m vrijdag: 4,50
Zaterdag/zondag/vakantiedagen: 6,50
Volwassenen vanaf 16 jaar: 2,00
^^ prijzen voor lolland
Lolland ga ik niet heen. :silenced:
Bij 't GanzeNest
mogen ouders
ALTIJD GRATIS
naar binnen.
Kinderen t/m 12 jaar betalen 5,50
Nou, isdawa :think: :mrgreen: :inlove: ziet er leuk uit!
Maar jullie moeten het zeggen, want die van mij fietst natuurlijk gewoon naar school en terug op vrijdag :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: dus ik ben handsfree
Oke enne pukkemuk zit in Dongen voormij ONBERIJKBAAR
Han is Lolland dan zo slecht?? we kunnen ook gaan zwemmen
NEEEEEEE niet zwemmen asjeblieft :x dan gaat MMeke niet mee :oops:
Ik durf niet meer zwemmen met kindjes… :oops:
Ben twee jaar terug met R gaan zwemmen, en toen is ze achterover van het trapje van een kleuterglijbaan gevallen, en kreeg vervolgens een toeval in mijn armen…
Oke zwemmen ook neit maar is het ganzen nest dan wat??? dat is in kaatsheuvel.
Mss kan ik jullie ergens ophalen centraal??? Om dan door te rijden naar ???
Hmmmm, past natuurlijk niet zonder kidsstoelen in de auto :naughty: :wall: :mrgreen: :mrgreen:
Heb ff gekeken, maar ziet er toch heel leuk uit dat Ganzenest??!! :-* :-*
Ukske, zit er dan een kansje in dat jij ook mee gaat??? Zou wel heulllll leuk zijn hoor! Met zijn allen :mrgreen: :inlove: :mrgreen:
Ik ben er al een aantal keer geweest en het is echt zo leuk… ze hebben binnen een hoop spul staan en met mooi weer is het buiten ook toegangkelijk.