Bietboerke, Meerminneke of Kruikenzeikertje, allemaal welkom

Mag ook in Tilburg, dan kan ik fietsen! :mrgreen: :wink:

Tilburg strak plan… dat is wel te doen (ongeveer 1 uur met ov)

@Mywish2 wrote:

ohw Hanneke jij ook al ov afhankelijk? Ik woon echta lleen in zo’n klein gehucht dat ik een kleine 10 min moet lopen voor de lijndienst

Toen ik nog bij mijn ouders woonde moest ik een kwartier fietsen voor de dichtstbijzijnde bushalte. Moest om 7uur thuis weg om om kwart voor 9 op school te zijn :?

Ik moet Nadine natuurlijk ook mee nemen en das noh al een behoorlijke bedoening met het ov en een slechte enkel

@ukkie27 wrote:

@Mywish2 wrote:
ohw Hanneke jij ook al ov afhankelijk? Ik woon echta lleen in zo’n klein gehucht dat ik een kleine 10 min moet lopen voor de lijndienst

Toen ik nog bij mijn ouders woonde moest ik een kwartier fietsen voor de dichtstbijzijnde bushalte. Moest om 7uur thuis weg om om kwart voor 9 op school te zijn :?

Woonde je dan in zo’n lomp gehucht?? waar ze nog leven in de stene tijdperk

@Mywish2 wrote:

@ukkie27 wrote:
@Mywish2 wrote:

Woonde je dan in zo’n lomp gehucht?? waar ze nog leven in de stene tijdperk

Ruim 1500 inwoners heeft het nu :stuck_out_tongue:

Ik mocht niet eens met de bus naar school! Wij fietsten met een grote groep van ons dorp naar school in een ander dorp, een uurtje verderop, door weer en wind… Zie je de kids van tegenwoordig niet meer doen… :roll:

hmm klinkt als waspik… maar dat zal wel niet

@HanB wrote:

Ik mocht niet eens met de bus naar school! Wij fietsten met een grote groep van ons dorp naar school in een ander dorp, een uurtje verderop, door weer en wind… Zie je de kids van tegenwoordig niet meer doen… :roll:

Ik moest ook met de fiets naar school. Veel van mijn klasgenoten moesten zelfs 10/12 km enkele reis fietsen. Nou dan had ik echt geluk hoor. Ik was er binnen een kwartiertje. Maar voor het HBO moest ik toch echt naar Eindhoven.

@HanB wrote:

ik moest met de bus ik moest anders meer dan 3 uur fietsen.

ik woonde in Waspik en zat in Andel op school

Naar de basisschool moest ik lopend, alleen kinderen van buiten de bebouwde kom mochten met de fiets komen.

Ik woonde in friesland, toen ik nog op school zat. :wink:

@HanB wrote:

Jawel!! Onze Hugo fiets elke dag zo’n 17 km naar school en weer terug! Elke keer een uur, door weer en wind :mrgreen:

ik woonden in brabant :stuck_out_tongue: en ook een poosje in den haag toen ik op school zat :stuck_out_tongue:

Toen ik namelijk in den haag ben gaan wonen met mijn lief heb ik daar nog een SPW opleidig gevolgt

@HanB wrote:

Heb je mijn foto’s al gezien? 8)

Vergelijk ze maar. :wink:

Ja, jij bent egwel mini! :lol: 8) :mrgreen:

wáááár zijn die foto’s te zien :shock: ik wil ook spieken!

Tilburg is prima hoor dames :mrgreen:

@mamerijntje wrote:

@HanB wrote:

Jawel!! Onze Hugo fiets elke dag zo’n 17 km naar school en weer terug! Elke keer een uur, door weer en wind :mrgreen:
Kijkkkkkkkkk daarom klikt het tussen ons dus zo goed! :mrgreen:

En Uks, we hopen en bidden dus nog steeds :kaars: :pray: :pray: :kaars:

:-* :-* :-* :-* :-* :-*

Wanneer gaan we dan plannen voor de meet??? en is het wel goed als ik Nadine mee neem??

@Mywish2 wrote:

ik woonden in brabant :stuck_out_tongue: en ook een poosje in den haag toen ik op school zat :stuck_out_tongue:

Toen ik namelijk in den haag ben gaan wonen met mijn lief heb ik daar nog een SPW opleidig gevolgt
Ik heb nog 2 jaar MBO Bouwkunde gedaan, en toen was ik de domheid van de leraren zo zat (en zijn mijn verbeteringen aan hun adres) dat ik gekapt ben met school. Toen was ik 19. :lol:

Achteraf baal ik wel dat ik alleen een LTS diploma heb. Je komt gewoon echt niet aan de bak in een goede baan, zonder diploma’s. Gelukkig kon ik op een bepaald moment via de gemeente in dienst bij van Neerbosch (oa Gamma en Karwei), en dankzij hen heb ik uiteindelijk een heftruckcertificaat gehaald. Daardoor kon ik al wat beter baantjes vinden. :slight_smile:

Nu ben ik lekker thuisblijfmama sinds 2009! :inlove: