Nou MM, zo klein ben ik niet hoor. Ik mag overal in :mrgreen: Ben bijna 160cm en weeg iets van 45/47 kilo. Best groot toch
Euh, dit jaar nog een keer efteling gaat onze portemonee niet trekken nee… :? We waren nu al zoveel geld kwijt, voor die paar dagen, dat we de rest van het jaar niet meer op vakantie gaan!
Maar we kunnen vast wel iets anders vinden als meetingspot? :think:
I love de Piranha! Ik ben ook drie dagen lang zeiknat door het park gelopen, in veel te koud weer. Kammeniescheluh!!! :mrgreen: De grootste lol hadden M en ik als we weer een ritje deden, en elkaar weer uit zaten te dagen. Schorre, pijnlijke keel van het schaterlachen en naar elkaar schreeuwen.
Droomvlucht… Echt mijn alltimefave!!! :inlove: Ook 3x per dag in geweest. :inlove: En heb vijf nieuwe beeldjes gekocht van Droomvlucht, voor mijn verzameling! :inlove: Binnenkort plank halen, waar ik ze op uit kan stallen, want de kast is te klein! :inlove:
Koffie lust ik nog wel ja, maar drink ik niet vaak, want mn darmen kunnen er niet zo goed tegen. Maar ik drink wel heeeeeeeeeel graag warme choco van de DG! :mrgreen: En anders drink ik meestal thee.
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe ‘groot’ jij dan bent… 8)
@ukkie27 wrote:
Nou MM, zo klein ben ik niet hoor. Ik mag overal in :mrgreen: Ben bijna 160cm en weeg iets van 45/47 kilo. Best groot toch:shock: :shock: :shock: Inieminie!!! :lol:
Ik ben 176cm lang, en weeg nu ongeveer 106kg… :oops: Draag maat 44-46 van kleren, sinds Cambridge! :mrgreen:
:shock: :shock: :shock: durf niet meer :oops: :oops: :oops:
maar,…kan er niet al te veel aan doen door stomme lipoedeem :evil: :wall: :evil:
ik ben 1.64 en weeg 106 kilo :oops: dussss ukkie, je doet je naam volledig eer aan :lol:
Maarrrrrr, lieve Briesladies,… is het een leuk idee om binnen nu en niet al te lang te meeten in dit prachtige park??? Of is dat out of budget Ik zou het wel leuk vinden om gezellig met jullie te kletsen onder het genot van een kop koffie
===========
Ja leuk heb toch een abbo alleen koffie niet aan mij besteed of je wil de hele dag met een hyper dees op stap zijn.
en ik ben lekker de kleinste ik ben maar 1.54m en weeg 94kg
UUHm andere altenativen… hier in de buurt hebben we voor kinders een leuke overdekte speelparadijs… alleen voor lopende kinderen betaal je 4,50 13+ ers betalen niets
Lieve schat, ik woog, toen ik begon met CB, ongeveer 118 kg hoor! En op mijn allerzwaarst zelfs 135… :oops: Maar daar zijn godzijdank geen foto´s van.
En inderdaad, je kunt er niets aan doen, je hebt lipoedeem, daar is weinig tot niets tegen te beginnen! Dat kan ik dan weer niet zeggen. :-*
GeefnieHannie, gaan we gewoon ergens anders meeten :mrgreen: ons potje is ook aardig leeg aan het raken. Heb net weer giga rekening betaald aan stoffeerbedrijf :roll: En nu komt alles van de tuin nog,…tienduizend euries :oops:
En dan krijgen we straks gelukig nog wat van DB terug en vakantiegeld en dan hebben we weer een buffertje. Maar ook wij gaan lekker niet op vakantie 8) Ik ga deze zomer lekker in mijn eigen tuin bivakkeren en onder mijn eigen luifel zitten :lol: 8) :lol:
:-* :-* :-*
Jullie mogen ook bij mij onder de luifel komen zitten hoor! Past best denk :lol: :lol: :lol:
Maakt me niks uit, waar of hoe, vind jullie zo lief dat ik gewoon lekker wil afspreken
:wall: :wall: :wall: ik heb zo’n piepend wasmachien en als ie klaar is dan word ik helemaal gestresst van dat klr piepje :evil: :evil: :wall: :wall: ga 'm ff een slinger geven
Hier moeten we nog 1500 aan schoonouders terug betalen, van de lening die we van hen kregen, zodat we dit huis konden kopen. En er moet nog verbouwd worden, met het kruimeltje op komst, de tuin moet nog gedaan worden, nou ja… Eigenlijk moet alles nog gedaan worden, behalve de kamers van Robyn en Maarten! :lol:
Oehhhhhh ja, dan kunnen we de blokhut inwijden! :mrgreen:
jaaaahahahaaahahaha blokhut inwijden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Uks, hoe gaat het …nog krampen :shifty:
Woooooooop nu weet ik hoe Ukski er uit ziet, en ze is echt heeeeeeeeeeeeeel erg mini!!! :lol:
hier moeten we mijn ouders ook betalen voor de vakantie… wij gaan in Augustus met hun op vakantie en papa heeft alles al betaalt en wij moeten ons deel betalen. we krijgen een mooi bedrag terug van de bd ongeveer 1200,- dus dan betalen we dat eerst af en dan gaan we kijken wat we verder er mee doen … of een mooie kinderkamer als ik zwanger ben of de voor tuin helemaal aan pakken of een dreumes bed kopen voor Nadine… (genoeg ideetjes)
uhm dames houden jullie voor de meet wel rekening mee dat er ook iemand in ons midden is die dus compleet afhankelijk is van het ov
Hanneke ik ben altijd nog de kleinste hoor… ik vind 1,60 best wel groot ookal ben ik maar 6 cm kleiner.
@Mywish2 wrote:
Twee dan!
uhm dames houden jullie voor de meet wel rekening mee dat er ook iemand in ons midden is die dus compleet afhankelijk is van het ov
@Mywish2 wrote:
Hanneke ik ben altijd nog de kleinste hoor… ik vind 1,60 best wel groot ookal ben ik maar 6 cm kleiner.Stelletje dwergjes! Ik vind mezelf met mijn 176 totaal niet lang! :lol:
Deeske, ik denk niet dat ik 160 ben hoor. Dat staat in mijn paspoort, maar ben denk ik een paar cm kleiner.
MM, ik heb wel wat krampen, maar veel minder dan vorige maand. Dus mocht het doorzetten dan is zelfs dat al positief als het zo blijft.
Hanneke, op die foto’s kun je toch niet zien dat ik klein ben
Ik kom je wel halen op station in BoZ (Bergen op Zoom) en breng je weer terug. Kunnen we ook daar nog eerst shoppen of terrasje zitten ofzo. Of we spreken centraal af. Bijvoorbeeld in Breda? Kom maar op met die ideeën 8) :mrgreen:
Ben blij om te horen dat wij niet de enige zijn die altijd maar centen te kort lijken te hebben :oops: :mrgreen: nou kijk ik over het algemeen ook niet zo nauw eigenlijk :oops: heb volgens mij al eens eerder gezegd dat ik feitelijk zonder handen geboren ben :lol: :oops:
ohw Hanneke jij ook al ov afhankelijk? Ik woon echta lleen in zo’n klein gehucht dat ik een kleine 10 min moet lopen voor de lijndienst
Heb je mijn foto’s al gezien? 8)
Vergelijk ze maar.
Ja, jij bent egwel mini! :lol: 8) :mrgreen: