Bietboerke, Meerminneke of Kruikenzeikertje, allemaal welkom

Maar hoeveel schelen jullie dan in leeftijd?

========

mijn man is bijna 46. en nee het is geen vliegende hollander

Kan die lieve mevrouw ons ook niet een handje helpen???

Ah, dan weet ik het al helemaal niet, want in dat soort attracties ga ik per definitie niet, is niet mijn ding.

=======

Hahahahahahaha dat kan ook nog… het staat op het plein bij de tatata

De piranha? :think: Daar ga ik dan weer wel in… Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak… Tijdens de foetsiedagen zaten stiefzoon en ondergetekende er 3x daags in, wedstrijdje doen wie het natst werd… Hij won… Glansrijk… 8)

De Piranha :mrgreen:

Wat is de tatata dan??? :shifty:

Ik heb ook geen idee wat de tatatata is, maar Han je was weer eerder :wall:

waar word het deuntje tatatatataaa tatatataataaa gedraait? Loekie heeft er ook gewoond en heeft nu plaats gemaakt voor yoki en jet

Carnaval Festival?

Vogel Rok?

Dat kookpottengeval?

De gondoletta?

Ehhhhhhhhhhhhhh???

kijkt vertwijfeld

@HanB wrote:

Carnaval Festival?

Vogel Rok?

Dat kookpottengeval?

De gondoletta?

Ehhhhhhhhhhhhhh???

kijkt vertwijfeld

Hij staat er al tussen

• heb EINDELIJK mijn roeping gevonden ik word quizmaster niemand die er ooit achter komt wat ik bedoel :stuck_out_tongue: *

De Vogelrok :mrgreen:

JHAAAAAAAAAA daar is de trouwfoto gemaakt maar wat is nou de tatatatataaaa

En nu heb ik dat irritante liedje in mijn hoofd, alsof hoofdpijn alleen niet genoeg is :stuck_out_tongue:

Tatata is Carnaval Festival.

Maar de vogelrock is toch donker :think:

Daar ben ik dus nog nooit in geweest… :wink:

Ja de vogelrok is donker maar daar buiten heb je die zee geschilderde wand toch met al die rotsblokken er voor

@Mywish2 wrote:

Ja de vogelrok is donker maar daar buiten heb je die zee geschilderde wand toch met al die rotsblokken er voor

:mrgreen:

Begin nu toch wat kramp te krijgen :?

UKKIE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet doen

Nee hoor, jij krijgt geen kramp, en ook geen menstruatie, jij krijgt gewoon een positieve test! :hand:

@HanB wrote:

Nee hoor, jij krijgt geen kramp, en ook geen menstruatie, jij krijgt gewoon een positieve test! :hand:

Het zijn gewoon innestelings pijntjes dat kan allemaal.

Uks :evil: :evil: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Ukkie heeft gewonnen trouwens :inlove: :inlove: :inlove:

Dees, je bent énorm grappig :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: de nieuwe Leontien :stuck_out_tongue:

Han, ik ga ook niet in die enge dingen :doh: 2 jaar terug gingen we weer eens gezellie dagje Eftelingen :wall: Peet nam ons meteen mee in vogelrock, want die was niet eng :doh: Hugo en ik meteen voor de rest van de dag OUT :evil: :wall: :doh: Moet je ook niet doen met een autist hè :wall: domme hub :mrgreen:

Piranha, gingen we het jaar daarna als eerste in, met vrienden. Ik had een burnout, het was 10 graden en wie was er zeiknat de rest van de dag :wall: :wall: :wall: :doh: :doh: :doh: :evil: :evil: :evil: :evil: Juist ja MOI :doh:

Dusss, ik hang als we gaan de hele dag bij de Trollenkoning, want die vind ik het leukste, samen met Droomvlucht!

Maarrrrrr, lieve Briesladies,… is het een leuk idee om binnen nu en niet al te lang te meeten in dit prachtige park??? Of is dat out of budget :eh: :eh: Ik zou het wel leuk vinden om gezellig met jullie te kletsen onder het genot van een kop koffie.

Han, :think: vind je koffie nog lekker dan :think:

Dikke knufff en oohhh wat Goddelijk dat ik dan niet hoef te denken, ooh wat ben ik :silenced: ‘groot’, want ik val lekker niet op tussen jullie :inlove: :mrgreen: :inlove: ,…ja mss Uks, maar als die zwanger is dan, zie je het ook niet meer :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: