Bietboerke, Meerminneke of Kruikenzeikertje, allemaal welkom

Even een egoberichtje, ben vandaag thuis gebleven en ga proberen thuis wat aan mijn scriptie te doen. Heb koppijn, kiespijn, oorpijn en bloed gespot bij het afvegen. Hoe goed kan je weekend beginnen :evil: Als dit doorzet heb ik of een vroege eisprong gehad of een wel erg korte LF :?

Ik zou niet weten waar je foto is gemaakt Deeske, kom niet zo vaak in de Efteling :stuck_out_tongue:

Als dit doorzet heb ik of een vroege eisprong gehad of een wel erg korte LF

=========

of als je geklust hebt een innesteling

Ahhh ukski!!! :frowning: :hug: :hug: :hug:

Deeske, in het eftelingtheater dan? :think:

@Mywish2 wrote:

=========

Maar er zat ook van dat donker slijm bij, zo’n klontje. Dat heb je toch niet bij een innesteling :think:

Moet overigens wel zeggen dat ik nog niet echt kramp heb, dus dat is positief :thumbup:

Nee dat wilde we wel maar toen moest Andre rieu zo nodig het HELE theater afhuren voor zijn niet doorgegane concerten

Maar er zat ook van dat donker slijm bij, zo’n klontje. Dat heb je toch niet bij een innesteling

Moet overigens wel zeggen dat ik nog niet echt kramp heb, dus dat is positief

========

Oud bloed miss bij een zwangerschap stoot de baarmoeder het oude weefsel allemaal af (dit vertelde de assistent van de gyn mij van de week ik had ook 1 dag allemaal wat bruinige afschijding. en toen kreeg ik dat als antw.)

over het trouwen Wij wilde JUIST in het theater foto’s maken omdat dat de plaats is waar hubbie en ik elkaar hebben leren kennen. hij werkte voor Focus als licht en geluids man en ik werkte gewoon als alround theater medewerker en ik vond hem wel leuk maar we scheelde teveel qua leeftijd. en op 20 okt toen ik 23 werd heb ik hem toch gevraagt en hij zij nog ja ook

Waar is de foto nu dan gemaakt Deeske?

Is Mamerijntje nog niet wakker :shock:

Dat ga ik nog niet zeggen Ukkie wil eerst de andere horen

@ukkie27 wrote:

@Mywish2 wrote:

=========

Maar er zat ook van dat donker slijm bij, zo’n klontje. Dat heb je toch niet bij een innesteling :think:

Moet overigens wel zeggen dat ik nog niet echt kramp heb, dus dat is positief :thumbup:

Oud bloed! knikt heftig :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@Mywish2 wrote:

Nee dat wilde we wel maar toen moest Andre rieu zo nodig het HELE theater afhuren voor zijn niet doorgegane concerten
Ehhhhhhhhhhh??? Dan weet ik het niet hoor! Ik ben nog geen efteling-freak genoeg om al die locaties te kennen, ben ik bang. :wink:

Is gewoon oud bloed he Hanneke

Ik hoop het wel! Het is tijd voor ons ukski om een mooi kindje te mogen verwelkomen…

Tis iets waar jij nu niet in mag en ik ook wss niet en Ukkie ook niet als het zover is bij haar en MM ook niet:P:P:P of wel als we dikkenbuiken meet gaan doen zullen we die atractie over slaan

Oehoe ik ben er!!! Mocht uitslapen vandaag, want Hugo ging gisteren vanuit verjaardag van nichtje met opa mee naar Bels om bij de nieuwe mevrouw te logeren. Zijn ze daar lekker naar een Italiaan gegaan om te eten. Nou, Hugo helemaal blij en ik heb geen flauw idee wanneer hij vandaag weer terug komt :smiley: :smiley: :smiley: ik denk wel eens dat de nieuwe mevrouw een goede fee is die door mijn moeder gestuurd is :shock: :oops: :shock:

Ukske :think: klinkt toch als een beetje anders dan een echte :twisted: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: Oehhh en oorpijn en kiespijn en hoofdpijn :doh: hoe kom je dáár nou aan :hug:

Goed dat je lekker thuis gebleven bent :hug:

Dees, wat zie je er prachtig uit en je ventje ook, maar waar die foto is gemaakt? Ben geen Efteling kenner. Wel een theatermens :-* Heb theaterwetenschap gestudeerd en er veel mee gedaan (nu niet meer zo) en licht- en geluidmensen zijn altijd hele leuke lieve mannen op de een of andere manier :oops: je hebt geboft!

Maar hoeveel schelen jullie dan in leeftijd?

:-* :-* :-*

De vliegende Hollander :shock:

BTW Dees, want een gaaf verhaal over die trouwjurk. Dan heb je wel lef in je :silenced: zeg maar om te kopen en dan pas te bedenken wanneer :lol: :lol: :lol: :lol: whoehahahaha. Gaaf van je vent trouwens dat ie daar zo in mee gaat :mrgreen: maar ja, dat had ik al gezegd hè :oops: licht- en geluidmensen :inlove: :oops: :inlove:

Ah, dan weet ik het al helemaal niet, want in dat soort attracties ga ik per definitie niet, is niet mijn ding. :wink:

MMeke!!! :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: