Bietboerke, Meerminneke of Kruikenzeikertje, allemaal welkom

@Mywish2 wrote:

Hanneke rustig blijven adem halen een koffie zet apparaat is vervangbaar maar het wonder in je buik al is het nog zo klein niet
Hummmm we hebben ook nog een Senseo, maar daarmee kan ik mijn lekkere chocomelcups niet gebruiken, en daar had ik nu net zoveel zin in… :frowning:

Ben nu eerst Hotter Than My Daughter aan het kijken… Denk dat ik er toch wel wat sexier uitzie, op een minder ordinaire manier… :angel:

Zal ik eens kijken of ik morgen een foto kan maken, met dat nieuwe BB-setje aan? Ben wel benieuwd naar jullie mening eigenlijk. :smiley:

Overigens hebben we waarschijnlijk nog garantie op de DG, want hij is, dacht ik, nog geen jaar oud… Gaan we morgen maar eens uitzoeken!

En Hanneke het is HUBJES eigen… mijn hubbie is naamlijk ook zo…

Ikke gaat ook kijken naar hotter than my daughter kijken.

XxX en tot morgen

Is dat zo ja? Is dat ook zo’n vrek als het aankomt op zijn eigen verzorging? Die van mij doet ook totaal niet zijn best om er leuk uit te zien… Het interesseert hem niet of zo, of hij snapt het niet, dat kan ook… Hij rukt een shirt en een broek uit de kast trekt die aan, en gaat. Kijkt niet in de spiegel, ziet niet dat iets niet past, of niet mooi staat bij elkaar… :silenced:

Breekt even in.

HAn als je geen garantie meer hebt, ik heb nog een piccolo staan die ik in nov gekocht heb. Je mag hem overnemen voor een leuk bedrag.

Groetjes.

Thanks lieve Krabski!!! :-*

Whoehahahahaha Han, ik heb zitten scheuren van het lachen bij je verhaal over de broek van hub :mrgreen: :wall: :mrgreen:

wat een kosiewoos :lol: :lol: :lol:

Ben zeéééééér benieuwd naar je outfits foto’s foto’s foto’s :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Plezier met de tv jullie allen :-*

Mannen… 8)

Goed, ik heb echt emo-voedsel in huis, dankzij de aanwezigheid van onze logee de afgelopen dagen: twee zakken chips, een zak M&Ms 65% intense, een pak mergpijpjes, ik had nog wat chocola over, plus dan nog wat snoepjes en dropjes… Ik heb wel geteld 1 stukje chocola op, en 1 mergpijpje, en ik hoef niet meer??? :shock: Dit is me nog nooit overkomen… :shifty:

Zou dat nu het effect zijn van het dieet dat ik heb gevolgd, of is het de zwangerschap??? Ik sta voor een waar raadsel… :o

Han, mag ik dan de rest :drool: :drool: :drool:

Mag je komen halen, in ruil voor een DG… 8) :angel:

Goedemorgen dames! Iedereen alweer hard aan het werk? :wink: :angel:

Goede morgen han nee hoor ik niet dochter lief ligt nog op 1 oor. en wat mijn man betreft ik zal zo wel ff via pm een foto van hem sturen

Slaapt ze nu nog??? :shock: Hoe doe je dat??? :o

Overigens heeft ml gisteravond na thuiskomst gevraagd of ik hem dan voortaan maar wil helpen met kledingshoppen, want dat hij totaal niet begrijpt waar hij op moet letten, of wat hem staat en zo… 8)

PM gezien, Deeske! :mrgreen:

oke je moet dan alleen aan de onderkant nog gerafelde pijpen denken om dat hij zijn pijpennooi omslaat.

En whoo ik hoop dat mijn hubseltje dat ook eens doen gaat dan zou hij er een stuk beter bij lopen.

Met Nadine der doop zag hij ewr ook niet echt uit in het begin. hij had een zwarte spijker broek aan met een paar gaten onderin. en een zalm roze blouse die vol kreukels zat omdat ie net uit de droger kwam.

zijn moeder heeft er meteen een eind aan gemaakt en heeft hubbie in zijn trouwpak gehezen.

over trouwen gesproken zo zagen we er uit. en je mag ook raden waar de foto is genomen

Jaaaaa dat doet die van mij ook niet, broekspijpen omslaan, en zijn broeken zijn gemiddeld 10-15cm te lang, ga maar na wat ermee gebeurt… :roll: :wall:

Mooie jurk!!! Waar gemaakt… Ehmmmm Pandadroom? :think:

Nee het is niet de pandadroom maar je bent wel de eerste die ziet dat het in de efteling is geweest… ik krijg echt ZOOOOOOOOOOO vaak de vraag of ik ergens op aruba ofzo getrouwd ben. Ik zeg nog niet het antwoord want wil weten hoe de andere meiden er over denken.

En wat die jurk betreft die is de aan stichter dat we zijn gaan trouwen :lol: Ik liep in waalwijk langs een bruidszaak en zag die jurk in het raam staan… ik was accuut verliefd mijn man zo nou ja je kan hem ff gaan passen. hij zat meteen als gegoten ik zou en moest hem hebben maar voor wanneer??? Nou uiteindelijk jurk betaalt en toen kwam de vraag wanneer moet ie klaar zijn… uuuuuuuuuhm daar moeten we nog over denken