Bietboerke, Meerminneke of Kruikenzeikertje, allemaal welkom

Ik ben weer klaar met de scriptie voor vandaag :mrgreen:

Zojuist heeft het ziekenhuis gebeld, MRI moet in de vierde week van de cyclus. De afspraak krijg ik thuisgestuurd, maar dat duurt dus nog een maand. Zit nu nog net in week 4 :? Vervelende is wel dat ik dan dus niet weet of ik zwanger ben, zou dat uitmaken :think:

Ik heb een zwaar hoofd, lijkt net alsof hij naar links valt. Erg irritant :?

Teveel in de boeken en achter pc uks! FF lekker naar buiten, uitwaaien :think: :mrgreen:

en jammer dat je nou weer nog moet wachten op die mri :evil:

Ben er dus weer :lol:

Uitwaaien :shock: Volgens mij gaat het hier zo erg hard regenen, het is in ieder geval erg donker en rommelt flink.

hahaha dat heet dus uitwaaien :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:stuck_out_tongue:

Heb je nog wat leuks gekocht?

Ik heb zin in vette hap :oops:

En MMeke geslaagt bij intra???

En fijn dat je scriptie er op zit voor vandaag Ukkie

een MRI scan wanneer je zwanger bent word bij mij in het ziekenhuis afgeraden… Denk dat je dat dan beter ook ff kan aangeven voor het onderzoek

Ukski, nu in week vier, dus pas volgende cyclus een MRI, hoezee voor slechte timing! :wall: :hug: Ach, wie weet heb je hem helemaal niet meer nodig… :pray:

MMeke, schatje, nog iets leuks gekocht? Heb je een leuke dag gehad? :-*

Natas, hopelijk is die pijn gauw op zijn top, en al helemaal gauw weer over! :hug:

Dees, altijd leuk, geld krijgen van de BD. :wink:

Wij moeten nog steeds boodschappen doen… :oops: Ben niet vooruit te branden vandaag, ben zoooo moe!!! :zzz: Zo de meiden dus maar in het gareel hijsen, en die kant op, anders wordt het niks meer… :oops: :oops: :oops:

Deeske, ik ga het ook nog even navragen. Maar aangezien het in week 4 van de cyclus moet is de enige optie geen/veilige sex, anders is er natuurlijk altijd een kans dat ik zwanger ben.

Han, ga nu eens snel boodschappen doen :mrgreen:

geeft Hanneke een schop onder der kont hup boodschappen doen jij

Ukkie ik zou gewoon gemeenschap hebben hoor en dan zie je dan wel hoe of wat… stel dat je dan zwanger bent of je voorlopig ff geen nare onderzoeken meer

ha dames uik ga zo lekker naar koopavond

ik durf niks in te nemen voor de pijn het is iets opgelopen dus denk dat ik starks in de bios lekker dubbel zal klappen ik weet niet of kwaad kan als je wat in neemt als je ei springt …

MM heb je nog wat leuks gekocht :slight_smile:

dees hahahaha :slight_smile: hoe is tukkie gegaan met de kleine meid?? en hoe voel je je verder?

hanb :frowning: nee niet leuk denk een dubbele meer pijn doet als nu soort van weeen waren oke maar dit is continu en dan uitschieters :shock: voor goed doel voor goed doel nog ff en dan 14 dagen op wacht bankje

Nou dames tot later ik ga ff lekker weg en dan biosje pakken :-*

Tasje het tukkie is goed gegaan net om 17:00 is ze wakker geworden… (tussen door wel nog een keer hoor maar na een uur was ze al weer moe) Met mij verder wel oke… alleen mijn ( . ) ( . ) doen ZEER

Jeutje Tas, dat je zo’n pijn hebt van dat ei :shock: foei ei :naughty:

Veel plezier in de Bios :thumbup: welke film wordt het :think:

En Han, boodschappen doen gelukt of hebben jullie nu niet te eten gehad :dance: :clap: :dance: :wink:

Ukske, gewoon klusserdeklusserdeklus doen hoor :inlove: Lijkt mij onmogelijk om dan rekening te houden met die MRI. In die eerste 2 weken dat je dan mogelijk zwanger bent, zit dat allemaal nog zo diep in celdeling dat zo’n mri daar volgens mij geen enkele invloed op heeft. Tegenwoordig maakt röntgenfoto’s bij de tandarts ook niet meer uit hoor. Al die bang maak verhalen :think: :think: :think: maar vooruit, ben natuurlijk geen dokter :mrgreen:

Dees, ben toch heel benieuwd of je nou écht zwanger bent. Het wordt steeds spannender hè :dance:

Heb mooie harten gekocht voor aan de voordeur in het glas. Ga ze zelf aan elkaar maken en probeer nog wel foto te maken als het klaar is. Verder wat lieve kleine bloemetjes (nep) voor in kleine vaasjes, omdat ik allergisch ben voor alles wat groeit en bloeit. Maar nu kan ik dan tenminste altijd bloemetjes hebben staan bij mijn ‘altaartje’. Komt ook nog wel foto van. Ik denk pas morgen weer, bij daglicht. Het blijft hier trouwens maar slecht weer.en OMG wat is die Intratuin toch duur :shock: voor die paar kleine dingetjes moest ik gewoon 55 euro afrekenen pfffffff :naughty: maar ja ik ben geen creabea, dus moet ik het wel kopen en ga eens iedere week verse bloemetjes halen,… :shifty: na ja, als ik er maar plezier van heb toch :silenced:

Even een ego berichtje meiden:

Boodschappen gedaan. Knallende ruzie gehad met ml. Gegeten. En nu is ml naar zijn afspraak met een vriend van ons, en ik ben heerlijk strontsjaggo. :evil:

Ga mijn nog niet gekeken afleveringen van Van God Los maar kijken straks. Even mijn zinnen verzetten.

Wat dan wel weer positief is, is dat ik nu twee jurkjes en een bolero rijker ben! Besteld online, en vandaag binnen gekomen, en alles past, en ik voel me er ook mooi in, dus helemaal goed. Wat dat aangaat had Deeske toch wel een beetje gelijk, want 1 jurkje met de bolero samen, zijn voor wanneer ze opnamen komen maken voor Babyboom! :lol: :oops: :inlove:

En toen overleed mijn Dolce Gusto ook nog eens! :evil: Ik ben wel klaar met vandaag!!! :wall:

Han :naughty: hier blijven jij :hug: :hug: :hug:

weet je dan al zeker dat ze opnames komen maken :inlove:

en je hebt natuurlijk kei last van je hormoontjes :wall: en dat snapt hub natuurlijk ook gewoon,…tóch :pray:

good for you dat je je mooi voelt meis :inlove: :inlove: :inlove:

Potverdrie, ik heb nog een DG op zolder staan en doe er niks mee (rooie) ,…

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor Hanneke, het hormoontjesmonster :inlove: :inlove: :-* :-* :inlove: :inlove:

Hanneke rustig blijven adem halen een koffie zet apparaat is vervangbaar maar het wonder in je buik al is het nog zo klein niet

Nou, het was hij die moeilijk deed. Zijn we thuis van het winkelcentrum, zegt ie DAN pas dat zijn broek gescheurd is in het kruis. In plaats van op het moment dat we in de Zeeman zijn. Of wanneer we in de Hema zijn. Of voorbij de Shoeby lopen. Of voorbij de Lakeside. :evil: ‘Ja, maar ik wil me eerst online oriënteren, had ik bedacht!’. Dat is mooi. Wat voor broek doe je dan de rest van de week aan, want je hebt er nu nog maar ÉÉN (!!!) en ik ga niet elke godvergeten avond jouw broek staan wassen, omdat jij maar niet kunt beslissen welke veel te cheap-ass takkespijkerbroek je nou wilt kopen!!! :evil:

Waar het gaat om kleding voor mij of de kids, trekt hij zijn portemonee maar wat graag open, maar hij is zooooooooooooooooooooooooooooooooooo knieperig waar het aankomt op zijn eigen dingen! koopt dingen die veel te groot OF veel te klein zijn, veel te goedkoop, reteslechte kwaliteit, enzovoorts. Ik word er zo gruwelijk ziek van! En dan vallen de broeken, waarvan hij de ritsen al vast moet doen met een elastiekje of zo, omdat ze niet meer dicht blijven, van zijn kont, omdat ze niet passen, of ze zijn zo gaar dat de gaten erin vallen. En weet je? Volgens mij heeft hij hem nu nog steeds aan, in de stad, waar hij een afspraak heeft om een avondje uit te gaan… :silenced:

Last van hormonen? Ikke? Egnie! :silenced: :wall: :evil:

Dees, ben toch heel benieuwd of je nou écht zwanger bent. Het wordt steeds spannender hè

========

Ik hoop het wel alleen ben ik ook gewoon bang dat het nu tussen me oren zit omdat ik gewoon weer TE graag wil